بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی منطقه طرشت 66354585 بافاکتور رسمی فوری +15دقیقه ای

ایران تخلیه » لوله بازکنی منطقه طرشت 66354585 بافاکتور رسمی فوری +15دقیقه ای
لوله بازکنی طرشت

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (131 امتیاز)

لوله بازکنی طرشت

ممکن است شما در محل کار یا محل زندگی خود با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شوید. تیم لوله بازکنی طرشت ایران تخلیه، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه لوله بازکنی طرشت است و شما می‌توانید به راحتی با این تیم تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند. اکنون در این مقاله ما به بررسی مشکلات گرفتگی لوله فضلاب صحبت می‌کنیم؛ با معرفی تیم لوله بازکنی ایران تخلیه شما می‌توانید به راحتی از خدمات این شرکت استفاده کنید.

کارشناسان ایران تخلیه در این زمینه بسیار خبره بوده و تمامی راه های باز کردن لوله هاغی منزل شما عزیزان را بلد هستند، ایران تخلیه چندین سال است که در این زمینه لوله بازکنی طرشت تهران فعالیت دارد، و به نوعی با یک نگاه متوجه می شوند که با کدام روش باید چاه منزل شما عزیزان را به بهترین روش ممک باز کنند، بنابراین به ما اعتماد کنید، مطمئن باشید که با روش های پیشرفته و فوق العاده که حتی به ذهن شما هم نمی رسد، چاه را برایتان باز می کنیم. در سال های اخیر توانسته ایم مشتریان خاص خود را جذب کنیم و آن ها نیز به خوبی به ما اعتماد کنند.

لوله باز کنی طرشت تهران شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی طرشت شرکت ایران تخلیه شعبه طرشت تهران

شرکت ایران تخلیه با استفاده از خدمات مختلف و روز دنیا مشکل گرفتگی لوله فاضلاب محل مورد نظر شما را حل ‌می‌کند، و شما می‌توانید به راحتی به این شرکت برای انجام این امور اعتماد کنید.

اکنون ما به معرفی تعدادی از راه‌های باز کردن لوله فاضلاب توسط شرکت لوله بازکنی ایران تخلیه می‌پردازیم:

1- فنر زنی:

فنر زنی یکی از روش‌های متداول برای باز کردن لوله‌های گرفته شده است. در این روش، معمولا با استفاده از یک فنر فولادی بلند و انعطاف پذیر از طریق لوله وارد می‌کنند و با چرخش آن فنر، گرفتگی را از بین می‌برند. این فنرها انواع مختلفی دارد که در زمینه‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. معمولا فنرهای فولادی برای رفع گرفتگی شدید لوله‌ها استفاده می‌شود و فنرهای فنری برای رفع گرفتگی‌هایی که توسط زباله‌های ریز به وجود آمده است استفاده می‌شود.

2-تراکم هوا:

در روش تراکم هوا، از یک دستگاه مخصوص برای ایجاد فشار هوا در لوله استفاده می‌کنند. این فشار هوا باعث می‌شود که گرفتگی لوله از بین رود. این دستگاه یک پمپ مخصوص دارد که فشار زیادی را در لوله ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آب از لوله خارج شود. برای انجام این عمل، ابتدا باید محل گرفتگی را مشخص کرد و سپس دستگاه را به لوله متصل نمود. بعد از این مراحل، این دستگاه را روشن کرده و فشار هوا را افزایش داد و فشار هوا باعث می‌شود که گرفتگی لوله از بین رود و آب از لوله خارج شود.

3-پمپ آب:

در روش پمپ آب، از یک پمپ مخصوص برای ایجاد فشار آب در لوله استفاده می‌شود. این روش باعث می‌شود که گرفتگی از بین رود. این دستگاه دارای یک لوله‌ی بلند است که به یک پمپ مخصوص وصل است که این لوله‌ی بلند را به داخل لوله وارد می‌کند و فشار آب باعث از بین رفتن گرفتگی لوله می‌شود. برای انجام این عمل، ابتدا مانند روش‌های دیگر باید محل گرفتگی  را  مشخص نمود و سپس لوله‌ی پمپ آب را به داخل لوله‌ی فاضلاب وارد کرد. بعد از آن باید پمپ آب را روشن کرد و فشار آن را افزایش داد تا گرفتگی لوله از بین برود و آب از لوله خارج شود.

4-کاشی کنی:

در صورتی که گرفتگی در داخل لوله های فاضلاب زیر کاشی‌ها باشد، ممکن است نیاز به کاشی کنی باشد. در این روش، قسمتی از کاشی‌های اطراف لوله برداشته می‌شود تا بتوان به لوله دسترسی پیدا کرد و گرفتگی را از بین برد. البته کاشی‌کنی یک روش نسبتا دشوار و هزینه‌بر است؛ به همین علت ای روش تنها در شرایطی انجام می‌شود که گرفتگی لوله توسط روش‌های قبلی از بین نرفته باشد.

تیم ایران تخلیه، با توجه به نوع و شدت گرفتگی، از روش‌های مناسب برای باز کردن لوله استفاده می‌کند.

لوله بازکنی طرشت

ارزان ترین خدمات لوله بازکنی طرشت برای کاربران

وعده ارائه خدمات ارزان را همه شرکت های خدماتی می دهند اما با مقایسه قیمت ها نیز می توان تفاوت های میان خدمات را از نظر قیمت و کیفیت متوجه شد. خدمات با پایین ترین قیمت زمانی قابل توجه و اقتصادی تلقی می شوند که با کیفیتی مناسب ارائه شوند. در صورتی که خدمات مربوط به لوله با کیفیتی بسیار پایین و قیمتی به مراتب پایین تر انجام گیرند، قطعاً در آینده خسارات و هزینه های بیشتری را متضرر خواهید شد.

لوله بازکنی طرشت تهران با ارائه خدماتی با کیفیت کاملاً تضمینی و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به ساکنین محله طرشت همواره در پی رضایتمندی مشتریان خود است. سایت ایران تخلیه با داشتن نمایندگی در سراسر کشور خدمات خود را با پایین ترین قیمت و با حفظ کامل کیفیت به مشتریان ارائه می کند. تمامی مشتریان لوله بازکنی منطقه طرشت رضایت صد درصدی خود را از انجام خدمات این شرکت ابراز داشته اند؛ به این ترتیب اعتبار این لوله بازکنی در میان مشتریان نیز ثابت شده است.

به این ترتیب با وجود لوله بازکن طرشت ایران تخلیه می توانید بدون نگرانی و با پرداخت کمترین هزینه ممکن، تمام مشکلات مربوط به لوله و چاه محل زندگی خود را برطرف کنید.

ویژگی لوله بازکنی محله طرشت تهران ایران تخلیه

علاوه بر تمام ویژگی‌ها و خدماتی که نام بردیم اکنون به ویژگی و مزایای شرکت لوله باز کنی ایران تخلیه می‌پردازیم.

1-استفاده از تجهیزات و روش‌های مدرن:

لوله بازکنی ایران تخلیه از تجهیزات و تکنیک‌های مدرن و روز دنیا برای باز کردن لوله‌ها استفاده می‌کند. این تجهیزات و تکنیک‌ها تضمین می‌کند که گرفتگی لوله به طور کامل و بدون آسیب به لوله‌ها برطرف می‌شود.

2- استفاده از تکنسین‌های متخصص و مجرب:

شرکت لوله بازکنی ایران تخلیه، همواره سعی در انتخاب بهترین نیروهای کار دارد و تلاش می‌کند تا تمامی تکنسین‌های خود را آپدیت کند.

3- قیمت مناسب و مقرون به صرفه:

لوله بازکنی ایران تخلیه دارای قیمت‌های مناسبی برای خدمات خود می‌باشد. قیمت‌های تیم ما در مقایسه با سایر شرکت‌ها کاملاً مقرون به‌صرفه می‌باشد.

4- ارائه خدمات سریع و فوری:

 لوله بازکنی ایران تخلیه در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد.

5- خدمات شبانه روزی:

شرکت لوله باز کنی ایران تخلیه خدمات شبانه روزی دارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل با این تیم تماس بگیرید تا مشکل خود را حل کنید.

6- رزومه خوب و معتبر:

شرکت ایران تخلیه دارای بیش از 10 سال سابقه‌ی کاری درخشان است و شما می‌توانید با بررسی رزومه این شرکت به آن‌ها مراجعه کنید.

لوله بازکنی طرشت

✔ ضمانت لوله بازکنی طرشت چیست ؟  ✔ رفع گرفتگی به صورت 100% تضمینی با فاکتور
✔ ساعات کاری شرکت ایران تخلیه درطرشت ؟  ✔ 7 روز هفته بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان
پوشش دهی کلی منطقه طرشت؟
✔ بلوار صالحی تیموری اکبری
آزادی دریان نو آپادنا
✔ زمان حضور سرویسکار در محل: ✔ پس از دریافت آدرس پستی بمدت20دقیقه

نحوه بازکردن لوله فاضلاب در طرشت:

1. باز کردن لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی توسط پمپ هوا،
2. استفاده از دستگاه پیشرفته تراکم هوا برای باز کردن لوله توالت فرنگی و فاضلاب،
3.مهمترین روش استفاده از فنر لوله بازکنی جهت باز کردن انواع لوله های فاضلاب،
.4 استفاده از لوله بازکن های شیمیایی جهت باز کردن که نتیجه کمتری دارد،
5. استفاده از مایع چاه بازکنی که کاربرد کمتری دارد،

حفر چاه نو درطرشت:

حفر چاه نو؛حفر چاه فاضلاب،حفر چاه ارت،حفر چاه نو توسط نیروی انسانی ماهر.انجام انواع حفاری و کنده کاری درطرشت، 

طوقه چینی درطرشت:

طوقه چینی درب چاه از ضروریات چاه می باشد.انجام انواع طوقه چینی و باز و بسته کردن درب چاه در لوله بازکنی طرشت،

کول گذاری فاضلاب درطرشت:

کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه توسط نیروهای مجرب در شرکت (ایران تخلیه)

 

 از دیگر شعبات ما در نزدیک شما عزیزان لوله بازکنی کاشانی

 طرز استفاده فنر لوله بازکنی در طرشت:

از قدیمی ترین و جواب گو ترین روش ها برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی است، این روش با استفاده از فنرهای مخصوص فولادی و فرستادن آنها به درون مسیر لوله کشی صورت می گیرد، این فنر توانایی ریز کردن اجسام را دارد و برای از بین بردن اجسام سخت و بزرگ یا مو مناسب است، همچنین فنر لوله باز کن در دو نوع دستی و برقی وجود دارد، توجه کنید که این کار تخصصی است، انجام آن را به لوله کش ماهر بسپارید.

پمپ لوله باز کن:

به منظور حرکت دادن موادی که راه لوله را مسدود کرده اند از پمپ لوله بازکن یا تلمبه استفاده می کنیم، با قرار دادن پمپ این وسیله بر دهانه ی لوله و فشار دسته ی آن به سمت پایین، پمپ لوله باز کن باعث انتقال هوای داخل پمپ با فشار به سمت مسیر لوله ها می شود و درنتیجه اجسام ریز جا به جا می شوند، بهره گیری از این روش تنها برای باز کردن چاه توالت نیست و برای گشایش راه ظرفشویی نیز از آن استفاده می شود.

دستگاه تراکم هوا:

کار این وسیله مشابه به کار پمپ لوله بازکن است با این تفاوت که این روش برای رفع گرفتگی ناشی از انباشته شدن خاک یا فضولات مناسب است، در این روش با قرارگرفتن دهانه وسیله بر ابتدای لوله و کشیدن اهرم، هوای فشرده به مسیر لوله کشی وارد می شود و مواد را حرکت می دهد.

 

لوله بازکنی طرشت

خدمات لوله بازکنی طرشت ایران تخلیه شامل موارد:

• باز کردن لوله فاضلاب ها با دستگاه ژنراتور تمام اتوماتیک و فنر فولادی در تخلیه چاه و لوله بازکنی طرشت.

• رفع گرفتگی لوله سینک رفشویی . انواع گرفتگی ها لوله های مختلف با لوله بازکنی درطرشت،

• تخلیه چاه و لوله بازکنی طرشت ارائه خدمات تخلیه چاه، حفر چاه و رفع گرفتگی چاه در مکان های مختلف.

• نصب کاسه توالت فرنگی ، تعویض و تعمیر قطعات سیفون فرنگی.

• رفع بوی بد چاه های فاضلاب با استفاده از دستگاههیا به روز و پیشرفته در تخلیه چاه .

• لوله بازکنی مجرا های اصلی خانه ها، مجرا های منهول ها توسط دستگاه بزرگ با فنر دور 38.

• شستشو درون مجرا و منهول با فشار زیاد آب و رفع عیب توالت فرنگی و بازسازی کلی و جزئی.. در لوله بازکنی طرشت.

• تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و رفع گرفتگی توالت فرنگی در لوله بازکنی منطقه طرشت .

• باز و بست درب چاه کهنه ، شناسایی ترکیدگی لوله.

•لوله بازکنی طرشت: باز کردن گرفتگی لوله های آشپزخاه که با چربی رسوب بسته با فنر های قوی فولادی بدون کوچکترین آسیب به جداره و اتصالات لوله در تخلیه چاه .

• لوله بازکنی در خیابان طرشت:شرکت ایران تخلیه متخصص در باز کردن کلیه لوله های ساختمانی و صنعتی چدنی، پلیکا، پلی اتیلن، سیمانی و آهنی با جدیدترین تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین و مناسب ترین قیمت.

• باز کردن لوله های کفشور مربوط به حمام ، آشپزخانه ، پارکینگ ، پشت بام و لوله سینک آشپزخانه و روشوییو لوله های توالت فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی و رفع گرفتگی لوله های قطور منهول تخلیه چاه طرشت .

• طوقه چینی و کول گذاری، لایروبی و ته زنی چاه ترمیم چاه قدیمی با نیروی انسانی و افزایش کاربری آن در تخلیه چاه و لوله بازکنی .


دلایل شایع در گرفتن لوله فاضلاب در طرشت

گرفتگی لوله فاضلاب می‌تواند دلایل مختلف زیادی داشته باشد؛ اکنون ما به بررسی این مشکلات می‌پردازیم و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل به شما می‌گوییم.

1.گرفته شدن لوله‌ی فاضلاب بعد از تعمیر کردن ساختمان:

بعد از تعمیراتی که در ساختمان‌ها لحاظ می‌شود، ممکن است شما با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شوید. یکی از این دلایل جمع شدن باقی مانده‌ی صنایع ساختمانی یا سیمان و ماسه به داخل لوله فاضلاب راه پیدا می‌کنند و بعد از به گرفتگی لوله فاضلاب منجر شود.

  1. وجود دستمال توالت در لوله‌ی فاضلاب:

معمولا در سوریس‌های بهداشتی عمومی یا شخصی ممکن است با گرفتگی آب توسط دستمال توالت مواجه شوید، این دلیل یکی از شایع‌ترین دلایل در گرفتگی لوله فاضلاب است.

  1. افتادن اشیا در چاه و لوله‌ی فاضلاب:

یکی دیگر از دلایلی که باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌شود، افتادن اشیای شما در چاه توالت می‌باشد که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود.

  1. تجمع و سفت شدن فضولات:

پس از مدت طولانی‌ای ممکن است لوله فاضلاب محل زندگی یا محل کار شما به دلیل جمع و سفت شدن فضولات به گرفتگی منجر شود و شما نیازمند به یک شرکت لوله باز کنی برای باز کردن آن می‌شوید.

  1. تجمع چربی، روغن و باقی مانده‌ی مواد غذایی در لوله‌ی فاضلاب آشپرخانه:

یکی از دلایل شایع در گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، جمع شدن چربی یا باقی مانده‌ی غذاها در لوله زیر سینک ظرفشویی می‌باشد. شما می‌توانید هر چند مدت یک بار به تنهایی لوله سینک ظرفشویی را باز کرده و آن را از وجود چربی‌ها و باقی مانده غذاها تمیز نگه دارید.

  1. نفوذ کردن ریشه درختان و گیاهان در لوله‌ی فاضلاب:

ریشه درختان و گیاهان ممکن است در مدت زمان طولانی رشد چشمگیری داشته باشند و این ریشه تا داخل لوله‌های فاضلاب برسند؛ و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شوند.

  1. اشکال در لوله کشی و ناقص بودن آن:

اگر در هنگام لوله کشی، کسی که آن را انجام داده باشد تخصص کافی نداشته باعث می‌شود که لوله فاضلاب محل مورد نظر شما بگیرد. پس توصیه می‌شود در هنگام لوله کشی آن را به یک فرد متخصص و حرفه‌ای بسپارید.

  1. تجمع مو و پرز در لوله‌ی فاضلاب حمام:

 بعد از مدت طولانی به دلیل تجمع موها و پرزها در حمام لوله فاضلاب بگیرد و شما با مشکل مواجه شوید، که می‎توانید به راحتی با تیم ایران تخلیه تماس بگیرید تا آن‌ها این مشکل را برای شما حل کنند.

  1. ایجاد رسوبات دیواره‌ی لوله‌ها و تجمع آن‌ها در لوله‌ی فاضلاب و گرفتگی لوله‌ها:

رسوبات و موادی که در دیواره لوله فاضلاب قرار دارد ممکن است ریزش کنند و آن رسوبات منجر به گرفتگی لوله فاضلاب شود.

شما عزیزان در صورت نیاز از خدمات لوله بازکنی ستارخان لوله بازکنی صادقیه لوله بازکنی اشرفی اصفهانی دیدن کنید.

11 پاسخ

  1. تشکر از خدمات لوله بازکنی ایران تخلیه.ما ک راضی بودیم✔✔✔

  2. سلام و درود به شما دوست عزیز.خداروشکر ک راضی بودید

  3. خیلی کارتون تمیزه و سریع انجام شد تشکر🙌🤞

  4. خدمات تمیزی دارین از لوله بازکنی طرشت بسیار تشکر میکنم🌹👌🏿

  5. سلام حضورتون سریع بود بود تشکر از شعبه لوله بازکنی طرشت
    موفق باشید
    🧡🧡🧡🧡

  6. سلام صبح بخیر و عرض خسته نباشید به کارکنان ایران تخلیه دیشب ۱۰ اینا تماس گرفتیم خانوم ذبیحی هستم کار سرویسکار واقعا تمیز و رضایت کننده بود که توانستن گرفتگی لوله کف آشپزخانه رو به خوبی انجام دهند🌹🌹🌹🌹🙏🌹🙏

  7. بسیار عالی زنگ زدم از خدمات لوله بازکن طرشت ایران تخلیه برا گرفتگی لوله کف حمام کارتون تمیز بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است