بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی نیاوران تهران 22778568 ☎️ بافاکتور تضمینی |15دقیقه ای

ایران تخلیه » لوله بازکنی نیاوران تهران 22778568 ☎️ بافاکتور تضمینی |15دقیقه ای
لوله بازکنی نیاوران

راهنمای مطالعه

4.8/5 - (529 امتیاز)

لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی نیاوران تهران تخصص در رفع گرفتگی لوله های سخت

لوله بازکنی نیاوران جزو خدماتی است که احتمال دارد هر فردی در هر زمانی به طور ناگهانی به آن نیاز پیدا کند. گرفتگی لوله های فاضلاب و مسدود شدن راه عبور آب در منزل می تواند مشکلاتی را برای اعضای خانواده ایجاد کند. بوی بد فاضلاب که ناشی از گرفتگی لوله ها است بسیار ناخوشایند بوده و همین افراد را وادار می کند تا هرچه سریع تر به فکر چاره ای برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب بیافتند. اگر شما هم به خدمات فوری لوله بازکنی نیاز دارید، می توانید با لوله بازکنی نیاوران تهران ایران تخلیه تماس بگیرید تا در عرض 15 دقیقه سرویس کاران ماهر در محل شما حاضر شوند

لوله بازکنی نیاوران تخصص در باز کردن انواع گرفتگی لوله

لوله بازکن نیاوران تخصص در واقع بر طرف کردن گرفتگی های توالت فرهنگی، سینک ظرفشویی و… که به یک معظل تبدیل شده است می باشد؛ چرا که با زیاد شدن جمعیت و روش استفاده از تاسیسات لوله کشی در ساختمان ها و رعایت نامناسب بهداشت لوله ها دیر یا زود دچار گرفتگی و جرم می شوند، و در این صورت شما نیاز به دانستن روش های لوله بازکن ایران تخلیه خواهید داشت. در صورت گرفتگی های شدید لوله حتما با متخصصان شرکت ایران تخلیه تماس حاصل کنید تا گرفتگی لوله ها ها منزل شما عزیزان رو بدون خرابی و کثیفی انجام دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در محله نیاوران ساکن هستند و در مواقع اضطراری نیاز به لوله بازکن دارید حتما با مجموعه ما تماس بگیرید تا شرکت ما نزدیک ترین متخصص را جهت باز کردن لوله فاضلاب در نیاوران به منزل شما اعزام کنیم. کاربر گرامی اگر مشکلی در فاضلاب آب و گرفتگی آن رخ داد، کافی است تنها با یک تماس درخواست خود را با متخصصان ما در میان بگذارید.

لوله بازکنی نیاوران تضمینی

لوله بازکنی نیاوران تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریان خود ارائه داده و در تلاش است تا رضایت آن ها را جلب کند. چنانچه تنها یک بار از سرویس لوله بازکنی نیاوران استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که در آینده هرگز دچار مشکلات فاضلاب و گرفتگی لوله ها نخواهید شد. لوله بازکنی نیاوران تهران، مشکل گرفتگی انواع لوله های ساختمان را با بهترین روش برطرف می کند و احتمال بازگشت آن وجود نخواهد داشت. سرویس کاران مجرب لوله بازکنی نیاوران قادر هستند حتی شدیدترین گرفتگی ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند و مشکل فاضلاب منزل شما را به صورت صد در صدی از بین ببرند.

لوله بازکنی نیاوران
لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی فوری در نیاوران تهران

فرض کنید یک روز صبح که قصد دارید با عجله حاضر شده و به محل کار خود بروید. ناگهان ببینید که فاضلاب حمام یا دستشویی بالا زده است و شما نمی توانید از آن ها استفاده کنید. در چنین شرایطی حل این مشکل قطعاً ساعت ها زمان می برد و شما را حسابی به دردسر می اندازد؛ در حالی که اگر در هنگام مواجهه با این اتفاق سریعاً با لوله بازکنی نیاوران تماس بگیرید، تکنسین های حرفه ای و ماهر ایران تخلیه در حداکثر یک ربع خود را به محل می رسانند و عملیات لوله بازکنی را آغاز می کنند.

صدای مشتریان 🎙

✅ ضمانت لوله بازکن نیاوران: تحویل لوله بصورت کامل بازشده و تضمین کاربافاکتور
✅ ساعات کاری شرکت ایران تخلیه: همه روزه بدون تعطیلی
ارسال سرویسکار از:خیابان باهنر،از نخجوان با سرویس دهی 15دقیقه ای
✅ مقدار کثیف کاری در لوله بازکنی نیاوران تهران: حداقل کثیفی
✅ روش کار: فنر برقی، تراکم هوا و …
شماره لوله بازکن نیاوران:22778568

چرا لوله فاضلاب می گیرد؟

لوله های فاضلاب معمولاً به دلیل کارایی خود طوری طراحی می شوند که تا حد امکان باریک بوده و فضای کمی را اشغال کنند. وظیفه این لوله ها تنها عبور دادن جریان آب است و به همین دلیل ورود هرگونه اشیاء خارجی به داخل این لوله ها می تواند منجر به بروز مشکل شود. همین امر اهمیت و حساسیت نگهداری مناسب از لوله های فاضلاب را مشخص می کند. بنابراین خوب است با عواملی که سبب گرفتگی لوله فاضلاب می شوند آشنا شوید تا از این اتفاق جلوگیری کنید. در زیر به برخی از علل گرفتگی لوله فاضلاب اشاره شده است:

  1. ورود موهای بلند به داخل لوله و تجمع آن ها

  2. افتادن اشیایی مثل تلفن همراه، طلا، جواهرات، صابون و… در چاه حمام و دستشویی

  3. انداختن زباله ها در داخل چاه فاضلاب

  4. جرم گرفتن بدنه داخلی لوله در طول سالیان

  5. چسبیدن خرده های غذا، نان یا تفاله چای به لوله سینک ظرفشویی

  6. شکستگی و سوراخ شدن لوله ها

  7. تخلیه نخاله های ساختمانی در چاه فاضلاب

  8. انداختن دستمال توالت یا پوشک بچه داخل چاه توالت

شماره لوله بازکنی نیاوران جهت تماس

مشتریانی که تمایل دارند برای رفع گرفتگی لوله با لوله بازکنی ایران تخلیه تماس بگیرند می‌توانند از طریق شماره تماس 22778568 ارتباط بگیرند. تماس با این مجموعه از طریق سایر شبکه‌های اجتماعی نیز میسر است. از طریق سایت ایران تخلیه نیز می‌توانید ارتباط برقرار کنید. به صورت شبانه روزی این شماره جوابگوی سوالات شما است. به این صورت که اول مشکل به وجود آمده را شرح می‌دهید. سپس راهنمایی لازم انجام می‌شود. مشاوره صورت می‌گیرد.

بعد از گرفتن آدرس به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. محل را بررسی می‌کنند. با توجه به مشکل به وجود آمده؛ بهترین راه را انتخاب می‌کنند. هر نوع گرفتگی لوله اعم از زباله، لجن و رسوب را می‌توانند با استفاده از فناوری موجود رفع کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر فنرزنی یکی از بهترین راه‌های موجود برای حل مسئله گرفتگی ‌لوله است.

لوله بازکنی نیاوران
لوله بازکنی نیاوران

علت بوی بد فاضلاب چیست؟

گاهی اوقات شاهد انتشار بوی بد و نامطبوعی از چاه فاضلاب هستیم که می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد. یکی از این دلایل رسوب چربی و روغن در لوله سینک ظرفشویی است که سبب می شود مواد غذایی و زباله هایی که درون لوله می ریزند روی هم تلنبار شده و با پوسیدن آن ها بوی ناخوشایندی منتشر شود. علت دیگر، پرشدن چاه توالت است که امکان دارد بر اثر گرفتگی لوله فاضلاب یا مشکل سیفون رخ بدهد. بهترین کار برای رهایی از بوی نامطبوع فاضلاب این است که با یک لوله بازکنی در نیاوران تماس بگیرید و از خدمات تخلیه چاه یا رفع گرفتگی لوله ها بهره مند شوید.

رفع بوی بد فاضلاب در لوله بازکن نیاوران

یکی از عمده ترین دلایل بوی نامطبوع چاه توالت، حمام یا آشپزخانه وجود مشکل در شترگلو است. شترگلو به لوله ای گفته می شود که به شکل S یا U بوده و در زیر سینک ظرفشویی یا سنگ توالت نصب می شود و وظیفه اصلی آن جلوگیری از انتشار بوی فاضلاب به بیرون است. در حقیقت مقدار آبی که در قسمت خمیدگی شترگلو باقی می ماند اجازه نمی دهد که بوهای نامطبوع از لوله خارج شوند. از همین رو زمانی که شترگلو دچار شکستگی شده و نتواند آب را درون خود نگه دارد بوی فاضلاب به مشام می رسد. همچنین تجمع زباله ها و مواد اضافی در شترگلویی باعث فاسد شدن مواد و انتشار بوی ناخوشایندی در محیط می شود.

بازکردن انواع در نیاوران با کادری متخصص؟! ایرانی فرنگی سینک آشپزخانه لوله فاضلاب
ضمانت کاری لوله بازکنی نیاوران؟! تضمین بافاکتور و بازکردن100%لوله
سرویسدهی کل محله نیاوران شفیعی نورافشار خیام جماران آجودانیه بوعلی
زمان سرویسدهی در نیاوران زیر ۲۰ دقیقه در محل شما حاضر میباشند.
تایم کاری شرکت ایران تخلیه در نیاوران
شبانه روزی آماده خدمات رسانی

هزینه سرویس دهی لوله بازکنی نیاوران

همانطور که می دانید قیمت و هزینه لوله بازکنی بستگی به نوع خدمات ارائه شده و تجهیزاتی همچنین زمانی که برای انجام این کار نیاز خواهد بود دارد. لوله بازکنی یوسف آباد خدمات خود را با بهترین قیمت برای مشتری ارائه خواهند داد. البته تعرفه ها و هزینه سرویس دهی که توسط این شرکت در شب صورت می گیرد قطعا بیشتر از قیمت خدمات رسانی در روز می باشد.

البته عوامل زیادی بر تعیین هزینه ها برای ارائه خدمات تاثیر گذار خواهد بود که عبارتند از:

  1. تعداد انسداد و گرفتگی لوله ها و فاضلاب

ممکن است گاهی گرفتگی و انسداد لوله ها در دو یا چند مکان مختلف باشد. بنابراین افراد متخصص با توجه به تجربه و مهارت کافی قادر به رفع این مشکل و فنر زدن در یک محل خواهند بود و دیگر لازم نیست از چند مکان متفاوت از فنر استفاده شود. اما در برخی موارد انجام این کار میسر نیست و سرویس کار به ناچار باید از چند مکان  فنر بزند تا گرفتگی به خوبی و درستی رفع شود. بنابراین تعرفه و هزینه هر فنر به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  1. نوع دستگاه و تجهیزات مورد استفاده در کار

با توجه به پیچیدگی خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی ها باید از ابزار و تجهیزات مخصوص و مرتبط با نوع گرفتگی استفاده شود. به طور مثال دستگاه مکش جهت بیرون آوردن اجسام و اشیاء قیمتی کاربرد دارد همچنین دستگاه کمپرسور زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که انسداد و گرفتگی لوله شدید باشد و امکان استفاده از فنر وجود نداشته باشد. بنابراین با توجه به نوع گرفتگی ها  از ابزار و دستگاه های مختلف و مناسب با آن استفاده خواهد شد که این امر روی قیمت و هزینه کار موثر می باشد.

  1. دستگاه یا ابزار مورد استفاده

گاهی لوله های فاضلاب به دلایل مختلف از جمله جمع شدن مو، فضولات و چربی مسدود می شوند. در صورت مشاهده چنین مشکلی برای برطرف کردن آن از فنر های معمولی استفاده می شود و نیازی به استفاده از دستگاه های سنگین و پر قدرت نیست. این در حالی است که گاهی انسداد لوله به علت وجود کچ، سیمان یا رسوبات خواهد بود بنابراین در چنین مواقعی باید از فنرهای پر قدرت و دستگاه و ابزار های مجهز و بروز برای بر طرف کردن آن استفاده شود.

لوله بازکنی نیاوران
لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی نیاوران با قیمت پایین برای مشتریان محترم

لوله بازکنی نیاوران با خدمات تضمینی و ارائه فاکتور یکی از برترین شرکت های خدماتی است که در منطقه نیاوران تهران وجود دارد. اگر به دنبال ارزان ترین لوله بازکنی نیاوران هستید تنها کافی است تلفن را بردارید، با تیم ایران تخلیه تماس بگیرید و درخواست نیرو کنید. علاوه بر این لوله بازکنی نیاوران تهران سرویس مشاوره رایگان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. رفع گرفتگی انواع لوله ها و برطرف کردن مشکلات مربوط به فاضلاب منزل و محل کار، در لوله بازکنی نیاوران با نازل ترین قیمت ها و همراه با ارائه فاکتور صورت می گیرد. تکنسین پیش از شروع عملیات لوله بازکنی هزینه انجام کار را به مشتری اعلام کرده و درصورت رضایت فرد، اقدام به رفع مشکل لوله ها می کند.

بهترین روش باز کردن لوله سینک ظرفشویی در لوله بازکنی نیاوران

روش های خانگی در برخی موارد به طور موقتی گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را برطرف می کنند و موثر هستند. اما باز کردن لوله با این شیوه ها اصولی نبوده و ممکن است خساراتی به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال اگر در استفاده از محلول های لوله بازکن خانگی زیاده روی کنید امکان دارد لوله دچار ترک خوردگی یا سوراخ شدن بشود. همچنین زمانی که برای خارج کردن اشیا از قلاب فلزی استفاده می کنید باید مراقب باشید تا برخورد میله با دیواره های لوله سبب بروز شکستگی در لوله نشود. در غیر این صورت مجبور خواهید شد هزینه مضافی را متحمل شوید و لوله های سینک ظرفشویی را به کلی تعویض کنید.

با توجه به معایب روش های لوله بازکنی خانگی می توان گفت بهترین کار در هنگام مواجهه با گرفتگی لوله این است که با یک شرکت لوله بازکنی تماس گرفته و درخواست نیرو بکنید. کارشناس لوله بازکنی با بررسی دقیق لوله ها می تواند علت گرفتگی را تشخیص دهد و مناسب ترین راه را برای رفع گرفتگی اتخاذ کند. علاوه بر این ابزارها و تجهیزاتی که لوله بازکن از آن ها استفاده می کند کاملاً پیشرفته و حرفه ای بوده و مشکل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی را برای همیشه برطرف می کند.

در این مطلب به مهم ترین علل و عوامل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی اشاره شد و راهکارهایی را برای جلوگیری از بروز این مشکل ارائه دادیم. به طور کلی تمامی لوله های فاضلاب نیاز به نگهداری دارند و می بایست از آن ها به درستی استفاده کرد. مهم ترین نکته در هنگام مواجهه با مشکل گرفتگی لوله سینک ظرفشویی این است که بتوانیم علت را به طور دقیق تشخیص دهیم و روش مناسب را برای رفع گرفتگی اعمال کنیم. در صورتی که تجربه و مهارت کافی برای این کار را ندارید، استفاده از خدمات لوله بازکنی نیاوران پیشنهادی مناسب و به صرفه تر خواهد بود.

لوله بازکنی نیاوران

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

معمولاً تشخیص اینکه لوله فاضلاب گرفته شده و به درستی عمل نمی کند کار چندان دشواری نیست. به طور کلی می توان گفت درصورت وجود علائم زیر لوله فاضلاب دچار گرفتگی شده است و باید با یک لوله بازکنی معتبر در نیاوران تماس بگیرید:

1.تجمع آب در سینک ظرفشویی

2.کند شدن تخلیه آب توالت یا ظرفشویی

3.بالا آمدن آب در حمام و تخلیه نشدن آن

4.بوی بد و ناخوشایند از چاه فاضلاب

5.نشت آب از لوله های زیر سینک ظرفشویی یا روشویی

لوله بازکنی نیاوران با رعایت نکات بهداشتی

معمولاً یکی از نگرانی های افراد این است که لوله بازکنی باعث کثیف شدن کف توالت، حمام یا آشپزخانه شود. این مسئله به ویژه خانم های خانه دار را وادار می کند تا با استفاده از روش های خانگی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنند و از تماس با لوله بازکنی خودداری کنند. شرکت ایران تخلیه به شما اطمینان می دهد که سرویس کاران این مجموعه فرایند لوله بازکنی را با دقت و ظرافت تمام انجام داده و پس از اتمام کار محل را کاملاً تمیز به شما تحویل می دهند.  فنرهایی که برای توالت یا آشپزخانه به کار می روند جداگانه هستند.

در ضمن شاید در شرایط کنونی و شیوع ویروس کووید 19 بسیاری از افراد تمایل نداشته باشند که افراد مختلف در خانه آن ها تردد کنند.تمامی پرسنل شرکت لوله بازکنی ایران تخلیه موظف هستند در لوله بازکن نیاوران از ماسک و دستکش استفاده نمایند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. به این ترتیب ارائه خدمات لوله بازکنی در نیاوران به شیوه کاملاً بهداشتی و امن صورت می گیرد. قطعاً هیچ گونه خطری متوجه مشتریان عزیز نخواهد بود.

لوله بازکنی نیاوران
لوله بازکنی نیاوران

خارج کردن طلا و جواهرات از چاه فاضلاب در لوله بازکنی نیاوران

افتادن وسایل مهمی از قبیل طلا، جواهرات، حلقه ازدواج یا گوشی موبایل داخل چاه سرویس بهداشتی، اتفاقی وحشتناک است که معمولاً افراد را خیلی نگران می کند. اگر می خواهید این اشیا را از چاه خارج کنید اولین نکته این است که خونسردی خود را حفظ کنید. بدون فکر کردن دست به اقداماتی مثل آب ریختن در چاه نزنید. همچنین در اغلب اوقات کمک گرفتن از میله فلزی نازک و دراز برای بیرون آوردن اشیا از چاه توالت نه تنها کمکی نمی کند، بلکه ممکن است شرایط را دشوارتر سازد. لذا تصمیم عاقلانه تر این است که با لوله بازکنی تهران نیاوران تماس بگیرید و درخواست نیروی متخصص کنید.

اقدامات خطرناک درهنگام لوله بازکنی

ممکن است برخی افراد به دلایل مختلفی ترجیح بدهند مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را به شیوه های خانگی و به صورت دستی برطرف کنند. برخی از این روش ها مثل استفاده از تلمبه دستی یا محلول های چاه بازکن خانگی شاید مشکل لوله را برای مدتی برطرف کنند و به صورت موقتی گرفتگی را از بین ببرند، اما این روش ها هرگز صد در صدی نبوده و در موارد بسیاری نتیجه بخش نیستند. نکته مهم دیگر این است که درصورت گرفتگی چاه فاضلاب، علت و میزان گرفتگی باید توسط یک تکنسین باتجربه بررسی شود تا بتوان روش مناسب را برای رفع مشکل پیدا کرد.

لوله بازکنی در نیاوران تهران با کادری با تجربه

لوله بازکنی محله نیاوران تهران با تجهیزات فوق پیشرفته خود آماده است تا در تمام روزهای هفته و حتی در ایام تعطیل به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند. این مجموعه با کادر متخصص و باسابقه خود سخت ترین گرفتگی ها را به راحتی برطرف کرده و مشکلات فاضلاب را برای همیشه از بین می برد.

خطرات استفاده از لوله بازکن های شیمایی

چنانچه از سیخ های بلند یا محلول های اسیدی چاه بازکن برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید احتمال آسیب به لوله ها وجود دارد و در موارد شدیدتر منجر به سوراخ شدن لوله می شود. همچنین به کار بردن لوله بازکن های صنعتی و شیمیایی اثرات مخربی برسلامت فرد و محیط زیست دارد؛ از همین رو استفاده از این محصولات به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای اینکه گرفتگی لوله های منزل خود را سریع و آسان برطرف کنید بهترین راه این است که با تیم پشتیبانی لوله بازکنی در نیاوران تماس بگیرید. درصورتی که گرفتگی شدید باشد احتمالاً شما به دریافت خدمات لوله بازکنی نیاز خواهید داشت.

لیست قیمت لوله بازکنی خدمات در صفحه، لوله بازکنی تجریش است.

لوله بازکنی نیاوران
لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی منطقه نیاوران تهران

نیاوران تهران محله ای خوش آب و هوا واقع در منطقه 1 پایتخت است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار داشته و از محبوبیت بالایی در بین مردم تهران برخوردار است. این ناحیه از شمال به ارتفاعات کلک چال، از جنوب به فرمانه و کامرانیه، از شرق به دارآباد و از غرب به تجریش راه دارد. از جمله مهم ترین خیابان های نیاوران می توان به خیابان شفیعی، خیابان خیام، خیابان کاج، خیابان نور افشا، خیابان گرجی و خیابان ملاحسینی اشاره کرد.

استفاده از برترین روش‌ های لوله بازکنی نیاوران بدون خرابی

با توجه به این که گرفتگی فاضلاب و لوله و انشعابات به دلایل مختلفی رخ می‌دهند جهت باز کردن هر نوع گرفتگی از روش خاصی و تجهیزاتی متفاوت برای برطرف کردن مشکل استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب توضیحات مختصری در رابطه با روش‌های مختلف لوله بازکن نیاوران توضیح داده شده است.

1.فنر زن برقی

یکی از پرکاربردترین روش‌های لوله بازکنی که در اکثر گرفتگی‌های فاضلاب بهترین گزینه است، استفاده از فنر زن برقی است. علت بازدهی عالی و پاسخگویی سریع فنر زن برقی، قدرت و سرعت بالای آن در باز کردن لوله‌ها است. فنر زن برقی سرعت بسیار بالایی داشته و در کوتاه‌‎ترین زمان قادر به برطرف کردن هر نوع گرفتگی است. علاوه بر این مزایا، فنر زن برقی به موجب انجام حرکات چرخشی، روند پاک‌سازی لوله‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد؛ بنابراین به راحتی کلیه رسوبات ایجاد شده در جداره لوله را تراشیده و به بهترین شکل رسوب‌زدایی خواهد کرد. فنر زن برقی بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب حمام، توالت، آشپزخانه، حیاط و هر  جای دیگر است.

2.کمپرسور تراکم هوا

یکی دیگر از تجهیزات مناسب و کارآمد برای باز کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب، کمپرسور تراکم هوا است. کمپرسور تراکم هوا، دستگاهی است که با استفاده از انرژی الکتریکی، هوا را با فشار بسیار بالایی در خود متراکم می‌کند. سپس برای باز کردن لوله‌ها، هوای متراکم شده با فشار بسیار زیادی به داخل لوله‌های فاضلاب دمیده می‌شود و با قدرت بسیار زیادی مسیر را تخلیه و پاک‌سازی می‌کند.

کمپرسور تراکم هوا نیز همانند فنر برقی، قدرت و سرعت بسیار بالایی در باز کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب دارد. این دستگاه صدای خیلی بلند و وحشتناکی تولید می‌کند از این رو کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از کمپرسور تراکم هوا در موارد خاصی که فنر زن برقی پاسخگو نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به موجب فشار هوای بالایی که وارد

لوله‌ها می‌کند در برخی شرایط ممکن است باعث خروج محتویات درون لوله‌ها از سایر دریچه‌ های فاضلاب شود.

3.پمپ

خدمات لوله بازکنی نیاوران از دستگاه پمپ نیز برای رفع گرفتگی فاضلاب استفاده می‌کنند. دستگاه پمپ سیستمی است که با استفاده از فشار آب بسیار شدید، مسیر لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند. عملکرد پمپ به این صورت است که ابتدا آب داخل پمپ وارد شده و سپس پمپ آب را با فشار زیادی به داخل لوله‌‍ها تزریق می‌کند. فشار شدید آب سبب رفع انسداد لوله‌ها خواهد شد.

4.دستگاه ساکشن

گاهی پیش می‌آید که اجسامی ارزشمند همچون گوشی موبایل یا طلا و جواهرات به داخل لوله فاضلاب می‌افتند در این شرایط بهترین راه حل رفع انسداد، استفاده از دستگاه ساکشن است. این دستگاه قدرت مکش بسیار زیادی دارد از این رو با ایجاد مکش نیرومند به آسانی و سریع‌ترین زمان اشیاء داخل لوله را مکیده و گرفتگی لوله را برطرف خواهد کرد.

ما در لوله بازکنی ولنجک نحوه ی باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توسط دستگاه توضیحات مفیدی را داده ایم.

لوله بازکنی نیاوران

مهم ترین خدمات لوله بازکنی نیاوران چیست؟

لوله بازکنی نیاوران تهران با چندین سال سابقه کار درخشان موفق شده است تا رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. در ادامه شرح کاملی از خدماتی که توسط لوله بازکنی تهران نیاوران ارائه می شوند، ذکر شده است:

  1. رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی
  2. باز کردن گرفتگی چاه حمام
  3. از بین بردن بوی بد فاضلاب
  4. لایروبی و تخلیه چاه
  5. برطرف کردن گرفتگی چاه حیاط، پارکینگ و پشت بام
  6. خارج کردن طلا، گوشی موبایل، ساعت و… از چاه سرویس بهداشتی
  7. رفع گرفتگی لوله ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

لوله بازکنی نیاوران با آخرین تکنولوژی در رفع گرفتگی لوله ها

اگر شما هم از مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب، سینک، توالت، وان حمام و زهکشی کف در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری رنج می برید، لوله بازکنی ایران تخلیه در نیاوران با استفاده از آخرین تکنولوژی در رفع گرفتگی لوله ها، به شما کمک می کند تا این مشکلات را به راحتی برطرف کنید.

خدمات لوله بازکنی

لوله بازکنی ایران تخلیه با استفاده از ابزارها و تکنیک های مدرنی که در این زمینه وجود دارد، به شما کمک می کند تا به سرعت از مشکل گرفتگی لوله ها خلاص شوید. سرویس کاران ماهر و مجرب لوله بازکنی، به سرعت به محل شما می رسند و علت اصلی مشکل را تشخیص می دهند و راه حل هایی جهت رفع مشکل به شما ارائه می دهند که برای همیشه مشکل را برطرف می کند.

قیمت های ارزان با کیفیت بالا

لوله بازکنی ایران تخلیه با ارائه قیمت های ارزان و با کیفیت بالا، خدمات خود را برای شما ارائه می دهد. شما می توانید با تماس با شماره 02122778568، مستقیماً با سرویس کاران لوله بازکنی ایران تخلیه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

بنابراین، در صورت بروز هر گونه مشکلی مربوط به لوله های فاضلاب، سینک، توالت، وان حمام می توانید به لوله بازکنی ایران تخلیه اعتماد کنید و با خیال راحت از خدمات با کیفیت و ارزان آن استفاده کنید.

برای دریافت تخفیف از متخصصین لوله بازکنی شهران کلیک کنید.

لوله بازکنی 24 ساعته در نیاوران

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز رخ دهد و افراد خانه را به زحمت بیاندازد. لوله بازکنی محله نیاوران در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان خود خدمت رسانی می کند بنابراین لازم نیست نگرانی از این بابت داشته باشید. شما می توانید هر زمانی که به لوله بازکنی نیاز داشتید با مرکز پشتیبانی ایران تخلیه تماس بگیرید و درخواست نیرو کنید.

 سرویس کاران ما با استفاده از موتور در کمتر از چند دقیقه خود را به محل می رسانند و هرگز به خاطر مسائلی از قبیل ترافیک یا برف و باران تاخیر نمی کنند. تیم پشتیبانی ایران تخلیه همواره آماده است تا با دریافت تماس از مشتریان، نیروهای خود را به سرعت به آدرس مورد نظر اعزام کند.

از خدمات دیگر شرکت ایران تخلیه در صورت نیاز،لوله بازکنی مجیدیه تهران ،لوله بازکنی دروس ،لوله بازکنی پونک ،لوله بازکنی سردارجنگل ،لوله بازکنی در قیطریه ،لوله بازکنی امیرآباد،دیدن کنید.

سخن پایانی

فاضلاب بسیاری از خانه ها به دلیل لوله کشی غیر اصولی، کهنه بودن ساختمان و فرسودگی لوله ها با مشکلات بسیاری مواجه بوده و افراد را به دردسر می اندازد. اگر شما هم می خواهید یک بار برای همیشه از شر گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدن چاه رها شوید، تنها کافی است به تیم لوله بازکن نیاوران اعتماد کنید. این مجموعه با کادری مجرب و ماهر سخت ترین گرفتگی ها را به کمک دستگاه های مکانیزه و پیشرفته خود از بین می برد.

آیا لوله بازکنی نیاوران نکات بهداشتی را رعایت می کند؟

کلیه افراد لوله بازکنی نیاوران این وظیفه را بر عهده وارند که رعایت تمام نکات بهداشتی و حضور با ماسک در محل می باشند و مؤظف هستند بعد از اتمام کار تجهیزات خود را ضدعفونی و تمیز نمایند و کار را با بهترین کیفیت در محل به شما تحویل دهند.

زمان رسید لوله بازکن به محل گرفتگی لوله؟

بعد از تماس شما سرویسکاران شرکت ایران تخلیه با تجهیزات کامل و زیر ۲۰ دقیقه در محل شما عزیزان حاضر می باشد.

باز کردن لوله با فنر کثیف کاری دارد؟

فنر زنی لوله با کادر مجرب شرکت ایران تخلیه با بروز ترین دستگاه هو در این زمینه بدون کثیف کاری است. ما از دستگاه های مناسب استفاده می کنیم و سرویسکاران این مجموعه همگی با تجربه هستند و کار رو طوری انجام می دهند تا کثیف کاری نداشته باشد.

33 پاسخ

  1. خیلی خوب بود.به موقع سرویسکار تشریف اوردن مرسی irantakhlieh????

  2. سلام به کارکنان ایران تخلیه از خدمات لوله بازکنی نیاوران استفاده کردیم خیلی تمیز و فوری انجام شد ممنون و تشکر
    🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷🌷

  3. سلام و خسته نباشید به کارکنان شرکت ایران تخلیه.لوله بازکنی کفشور به خوبی و بدون کثیف کاری انجام شد ممنون از لوله بازکنی نیاوران♥️♥️♥️من از ۲۰ به شما ۱۹ میدم🌹

  4. سلام از آجودانیه مزاحمتون شدیم و مشکل گرفتگی حمام داشتیم حضور فوری در منزل ما داشتید و لوله بازکنتون نحوه برخوردش مناسب بود.در کل راضی بودیم تندرست و سالم باشید یا علی
    🌷🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇

  5. سلام و شب بخیر تماس گرفتیم .پرسنلتون خوش برخورد بود. کار لوله بازکن هم تمیز بود.موفق و سلامت باشید👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿

  6. خیلی عالی اطلاعات خوبی در اختیار کاربر گذاشتید🙏🙏🙏

  7. تمیز و بدون کثیفی رفع گرفتگی لوله حمام انجام شد تشکر از لوله بازکنی نیاوران تهران👌

  8. سلام نوروزی هسم از خیابان آریا نیاوران چند روز پیش تماس گرفتم .کار لوله بازکن آقای جعفری خوب و بدون خرابی انجام شد⭐✔✔

  9. از آجودانیه مزاحم شدم کارتون فوق العاده بود موفق باشید👌🤎

  10. بنظرم نسبت به برچسبای تبلیغاتی ک هس بهتر بودید مرسی🌺🌺🌺🌺👏

  11. عالی دستتون درد نکنه و از شرکت ایران تخلیه و شعبه لوله بازکنی نیاوران ممنونم بابت ارائه خدمات تمیزشون🌻🤠🤠

  12. بسیار عالی واقعا شرکت ایران تخلیه خدمات خوبی داره تو نیاوران و ازشون تشکر دارم ایشالا تنی سالم داشته باشین👏👏👏👏👏

  13. سلام از اعتمادی که کردم به خدمات ایران تخلیه راضی هستم از اوین تماس گرفتم برای گرفتگی لوله چدنی تو پارکینگ کارتون تمیز بود و محتوای کاربر پسندی هم ارائه کرده بودین ممنونم

  14. سلام و وقت بخیر ما از کاشانک‌ تماس گرفتیم با ایران تخلیه . ساعت ۱ شب که طبقه ۳ لوله سرویس بهداشتی اومد بالا و بوی بد پیچیده بود در منزل با ۲ .۳ شرکت تماس گرفتم که جواب ندادن. با شرکت ایران تخلیه تماس گرفتم .سریع خودشونو رسوندن و مشکل گرفتگی لوله رو با فنر انجام دادن بنده رضایت کامل داشتم ممنونم🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است