بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی پونک تهران پشتیبانی دائم 44518024 بافاکتور زیر15دقیقه

ایران تخلیه » لوله بازکنی پونک تهران پشتیبانی دائم 44518024 بافاکتور زیر15دقیقه
لوله بازکنی پونک

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (495 امتیاز)

لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی پونک تهران

شرکت ایران تخلیه یکی از تضمینی ترین لوله‌ بازکنی هایی است که در محله شما عزیزان قرار گرفته است. این شرکت با دارا بودن بهترین تجهیزات و حرفه ای ترین تکنسین ها، می تواند به صورت کاملا تضمینی خدمات رفع گرفتگی لوله را بصورت تمیز و بدون خرابی به همشهریان عزیز ارائه دهد. با توجه به اینکه این شرکت دارای سابقه بالای ۱۳ سال و طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات لوله بازکنی است، پس به طور قطع می‌تواند بهترین خدمات را به افرادی که با آن تماس گرفته اند، ارائه دهد. اگر شما هم به دنبال یک لوله بازکنی پونک تضمینی هستید و می خواهید که دیگر مشکلی که الان برای منزل یا اداره شما به وجود آمده است دیگر رخ ندهد پس از همین الان با لوله بازکنی پونک تماس بگیرید یکی از مشکلات بسیار شایعی که ممکن است در هر یک از خانه ها و یا اداره جات و به طور کلی هر مکانی به وجود آید، گرفتگی لوله های آن مکان است. هنگامی که گرفتگی لوله در ساختمان رخ می دهد نقش شرکت های خدمات لوله بازکنی بسیار پر رنگ می شود. چرا که برطرف کردن این مشکل به صورت اصولی تنها توسط این شرکت ها امکان پذیر می باشد.

 از این رو شرکت های لوله بازکنی باید به صورت ۲۴ ساعته آمادگی خدمات رسانی با کادری مجرب را داشته باشند تا بتوانند در کوتاهترین زمان و کمترین قیمت مشکل افراد را برطرف نمایند.

در این خصوص یکی از شرکت های لوله بازکنی بسیار کاربلد در این زمینه لوله بازکنی پونک میباشد که با اعزام سریع نیرو به محل، با رعایت تمامی نکات بهداشتی یک بار برای همیشه مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

در اینجا قصد داریم تا خدمات لوله بازکنی پونک و برتری سرویس های ارائه شده توسط این لوله بازکنی نسبت به دیگر شرکت ها را برای شما عزیزان بیان نماییم تا اگر شما نیز با این مشکل مواجه شدید با خیال راحت حل مشکل خود را به خدمات لوله بازکنی پونک بسپارید.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی پونک تهران

با وجود لوله بازکنی پونک شما دیگر نیازی نیست که هنگام گرفتگی لوله در منزل و یا محل کار خود نگران مشکلات ناشی از آن باشید. چرا که نیروهای آموزش دیده در لوله بازکنی پونک در هر ساعتی از شبانه روز با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها آمادگی دارند تا در کوتاه ترین زمان خود را به محل رسانده و به طور تضمینی مشکل گرفتگی لوله های شما را برطرف نمایند.

صدای مشتریان 🎙

خدمات شرکت ایران تخلیه در لوله بازکنی پونک تهران

همانطور که گفتیم لوله بازکنی پونک تهران یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه لوله بازکنی می باشد که در این شرکت خدمات دیگری نظیر:

  • لایروبی چاه و لوله بازکنی

  • تعمیر چاه و حفر چاه

  • رفع گرفتگی کفشور ها

  • بیرون آوردن اشیا از چاه

  • رفع بوی بد فاضلاب

  • بازکردن انواع لوله های سیمانی لوله های چدنی روله پلیکا و غیره

    • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و علامت گذاری لوله

    • رفع گرفتگی در لوله ماشین لباسشویی و ظرفشویی

    • رفع گرفتگی توالت فرنگی توالت ایرانی و حمام

    • از بین بردن گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی

    ارائه می شود.

لوله بازکنی پونک: رفع گرفتگی انواع لوله

خدمات لوله بازکنی پونک

در صورتی که شما مشتریان عزیز با مشکل گرفتگی لوله در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری مواجه شده‌اید، می‌توانید با شماره تلفن 02144518024 تماس حاصل نموده و از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

تیم حرفه‌ای لوله بازکنی ایران تخلیه با تجربه‌ای بیش از 15 سال در ارائه خدمات لوله بازکنی فعالیت می‌کند و در صورتی که با مشکل گرفتگی لوله در پونک مواجه شده‌اید، می‌توانید با استفاده از شماره تلفن 44518024 و 09127208965 تماس حاصل نموده و از خدمات این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.

پشتیبانی چند ماهه

تیم لوله بازکنی ایران تخلیه با ارائه خدمات با کیفیت و با استفاده از بهترین وسایل و تجهیزات، اعتماد و رضایت شما را جلب کرده و به همین دلیل، پشتیبانی چند ماهه را برای شما فراهم می‌کند. در صورتی که پس از انجام خدمات لوله بازکنی، با هرگونه مشکلی روبرو شدید، می‌توانید با شماره تلفن 02144518024 تماس حاصل نموده و از پشتیبانی این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.

خدمات شبانه‌روزی

ایران تخلیه خدمات شبانه‌ روزی را برای شما عزیزان فراهم کرده و در صورتی که در ساعات غیر اداری با مشکل گرفتگی لوله در پونک مواجه شدید، می‌توانید با شماره تلفن 02144518024 تماس حاصل نموده و از خدمات این تیم حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

✅ ضمانت کار لوله بازکن پونک: تحویل لوله باز شده 100% تضمینی و بافاکتور
✅ ساعات کاری: همه روزه بدون تعطیلی
 شماره تماس لوله بازکن پونک:02144518024
✅ میزان کثیف کاری در لوله بازکن پونک: بدون کثیفی با کادر متخصص
✅ اعزام سرویسکار از: از سردار جنگل ،بلوار عدل، بلوار همیلا ،سیمون بولیوار

علل گرفتگی لوله ها و مشکلات فاضلاب در پونک

گرفتگی لوله ها و به وجود آمدن مشکلات فاضلاب علت های گوناگونی دارد که با رعایت کردن هر یک از آنها می‌توان از گرفتگی لوله ها جلوگیری کرد.

به طور کلی برخی از عللی که موجب گرفتن لوله فاضلاب می شوند عبارتند از:

    • رسوب و جرم

    • موی بلند و کوتاه

    • چربی و روغن

    • افتادن اشیا درون لوله

    • ریختن مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب

    • دستمال کاغذی

تمامی موارد گفته شده در بالا در صورتی که لوله فاضلاب شما را اشغال نمایند می ‌توانند سیستم لوله کشی ساختمان را مختل کرده و موجب به وجود آمدن بوی بد فاضلاب درون ساختمان شوند که برای حل این مشکل به صورت اصولی بهتر است کار را به کاردان سپرده و از شرکت لوله بازکنی پونک تهران کمک بگیرید.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک
ضمانت خدمات شعبه پونک تهران
تضمین بافاکتور و کار بدون کثیفی
میزان کثیف کاری در حین کار بدون کوچکترین کثیفی با دستگاه تمیز
پوشش کل محدوده پونک سردارجنگل کمالی عدل میرزابابایی همیلا
زمان اعزام سوریسکار به محل زیر ۲۰ دقیقه در محل حاضر میباشند
بازکردن انواع گرفتگی لوله پونک فنر بلند واتر جت پمپ باد و دستگاه برقی

چه زمانی باید به لوله بازکنی پونک مراجعه کنیم؟

به طور کلی مشاهده برخی از موارد نشان از احتمال گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما دارد که در صورت مشاهده هر یک از آنها بهتر است از لوله بازکنی پونک کمک بگیرید. برخی از این موارد که نشان از گرفتگی لوله فاضلاب را دارد عبارتند از:

  • احساس بوی بد فاضلاب
  • کندی در تخلیه آب سینک آشپزخانه
  • کند شدن فرایند تخلیه آب در سرویس بهداشتی
  • بالازدگی آب از قسمت خروجی آب سیفون، سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • کم شدن آب ورودی شیر ظرفشویی و یا حمام
  • رسوب کردن لوله فاضلاب
  • کف کردن قسمت پایینی سینک ظرفشویی

لوله بازکنی پونک

باز کردن کفشور پارکینگ در پونک با پمپ هوا

راه های زیادی برای باز کردن کفشور پارکینگ وجود دارد که هر کدام متناسب با نوع گرفتگی می باشد. بنابراین یکی از روش های رفع گرفتگی کفشور هوا دهی به درون لوله با پمپ های مخصوص است. پمپ هوا با وارد کردن فشار زیاد درون لوله مواد انباشته شده را به حرکت در می آورد و مسیر گرفتگی را باز می کند.

به کار گیری این دستگاه درواقع زمانی است که ساده خانگی یا حتی استفاده از نفر لوله باز کنی نیز مشکل را بر طرف نکرده باشد. همچنین استفاده از این دستگاه جهت باز کردن کفشور پارکینگ باید توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

زیرا به دلیل نبود  تجربه و در اختیار نداشتن دستگاه مورد نیاز انجام این کار برای افراد عادی مقدور نمی باشد. حتی گاهی ممکن است دچار مشکلات بیشتری نیز شوند.

همانطور که می دانید کفشور راه اتصال دریچه فاضلاب به لوله فاضلاب را ایجاد می کند. کفشورها در مکان های مختلف  کاربرد زیادی دارند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی کفشورها نیز در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند. بنابراین متناسب با نیاز و محیط مورد نظر کفشور نیز در آن قرار خواهد گرفت. پارکینگ نیز یکی از مکان هایی است که در آن کفشور مورد استفاده قرار می گیرد. البته در صورت رعایت نکردن برخی موارد ممکن است در قسمت خروجی کفشور گرفتگی ایجاد شود. در این صورت برای رفع این گرفتگی باید اقدامات لازم را انجام داد. بنابراین اولین کاری که لازم است انجام دهید مشورت با کارشناسان لوله باز کنی است و به هیچ عنوان خود فرد نباید اقدام به رفع این مشکل کند. شرکت ایران تخلیه با در اختیار داشتن کادر مجرب و تجهیزات مناسب آماده ارائه خدمات جهت رفع گرفتگی فاضلاب در مکان های مختلف می باشد. در این مطلب به رفع گرفتگی کفشور پارکینگ اشاره کردیم و مواردی که مربوط به این بخش می شود را بیان کردیم. امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

روش های رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی پونک

شرکت لوله بازکنی پونک ایران تخلیه سالیان بسیاری است که در زمینه لوله و مشکلات آن، با پیشرفته ترین دستگاه ها به مردم خدمت رسانی می کند که همین امر موجب گشته تا افراد بسیاری در صورت وجود مشکلات لوله فاضلاب این شرکت مراجعه کنند.

افراد متخصص و کاربلد در لوله بازکنی پونک هیچ محلول شیمیایی را در لوله‌های شما نخواهند ریخت و از مواد مضر دیگری نیز استفاده نخواهند کرد، تا اینگونه برای انسان و حیوانات هیچ مشکلی را به وجود نیاورند.

چند نمونه از روش های بسیار ایمن و بی خطر که توسط این شرکت لوله بازکنی انجام می شود عبارتند از: فنر برقی، تراکم هوا، واتر جت و … که در صورت استفاده از این روش ها نیاز به هیچگونه کنده کاری وجود نداشته و آسیبی به لوله‌های فاضلاب وارد نمی شود.

فنر زنی بهداشتی در منطقه پونک

یکی از رایج ترین روش ها در هنگام تخلیه چاه و باز کردن لوله های فاضلاب، استفاده از فنر می باشد که در این خصوص لوله بازکنی پونک با بهترین کیفیت و بالاترین اصول بهداشتی این کار را انجام می دهد.

اگر چه ممکن است استفاده از فنر در لوله بازکنی کار بسیار ساده به نظر آید، اما باید بدانید که همین روش بسیار ساده نیز نیازمند تکنسینی کاربلد میباشد.

برای مثال از فنری که برای باز کردن گرفتگی لوله توالت استفاده می‌شود نباید آن را در آشپزخانه استفاده کرد.

 توجه داشته باشید که رعایت همین نکات به ظاهر ساده از به وجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد و در غیر اینصورت ممکن است رعایت نکردن این نکات خسارات گزافی را برای شما به همراه آورد.

لوله بازکنی پونک با واترجت

واتر جت دستگاهی شبیه به فنر برقی ولی در ابعاد بزرگتر است که در مقایسه با فنر برقی قدرت بسیار زیاد تری داشته و از این دستگاه در گرفتگی لوله های بالای ۶ اینچ و میزان زیاد استفاده می شود.

دستگاه پمپ تراکم هوا برای لوله بازکن پونک

دستگاه پمپ تراکم هوا نیز جزء آن دسته از دستگاه‌های بسیار قدرتمند و کاربردی در لوله بازکنی است که از آن برای گرفتگی لوله کفشور استفاده می شود. نحوه کار این دستگاه نیز به گونه‌ای است که گرفتگی لوله ها با استفاده از فشار هوای بسیار زیاد تولیدی در دستگاه برطرف میشود.

در این خصوص افراد آموزش دیده در لوله بازکنی پونک به این امر مسلط هستند که اگر لوله ها دچار گرفتگی متوسط یا با مسیر طولانی باشند، برای باز کردن آن دستگاه پمپ هوا استفاده خواهند کرد.

خدمات تخلیه چاه در پونک

علاوه بر موارد گفته شده در مورد لوله بازکنی ساختمان ها در شرکت لوله بازکنی پونک، این شرکت خدماتی را در مورد تخلیه چاه نیز ارائه می دهد که عبارتند از:

  • تخلیه چاه جذبی و تخلیه چاه سپتیک تانک
  • تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین میزان تخریب درب چاه
  • تبدیل چاه کهنه و چای ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • حفر چاه نو
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه
  • لایروبی کف تراشی و پاکسازی چاه به وسیله نیروی انسانی آموزش دیده
  • رفع بوی بد توالت چاه فاضلاب
  • رفع نم حمام آشپزخانه و توالت
لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

ارائه خدمات لوله بازکنی پونک و سایر مناطق تهران

محله پونک یکی از قدیمی ترین منطقه های شمال غربی تهران است که نام قدیم آن ده پونک می باشد.

در منطقه پونک تهران، لوله بازکنی پونک سالیان بسیاری است که فعالیت داشته و سرویس های چاه بازکنی و لوله بازکنی را با خدماتی ارزان، تضمینی،حرفه ای و بدون تعطیلی در سایر مناطق نزدیک به پونک را نیز انجام می دهد.

از جمله این مناطق عبارتند از:

  • خیابان کمالی

  • خیابان مخبری

  • سوسن آبادی

  • خیابان زیتون

  • خیابان غربی

لوله بازکنی در ایام کرونا در پونک

همواره در لوله بازکنی پونک سلامتی نیروهای مشغول به کار و مشتریان در اولویت قرار دارد. به همین خاطر افرادی آموزش دیده ای که برای رفع مشکل گرفتگی لوله به منزل شما مراجعه می‌کنند تمامی اصول بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و از ماسک و دستکش استفاده می کنند.

همچنین ضدعفونی کردن وسایل و تمیز کردن محیط با مواد ضدعفونی کننده نیز از جمله مواردی است که تمامی نیروهای مشغول به کار در لوله بازکنی پونک رعایت می نمایند.

لوله بازکنی شبانه روزی در پونک تهران

یکی از نکات مثبت در لوله بازکن پونک پاسخگویی آن در تمام ایام هفته و حتی روزهای تعطیل می باشد که این شرکت در تمامی ایام آماده خدمات رسانی به مردم با نیروهای مجرب و آموزش دیده است. از این رو شما در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله و یا بوی بد فاضلاب در منزل خود مواجه شدید، می توانید با شرکت لوله بازکنی پونک تماس گرفته و درخواست نیرو نمایید.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی تضمینی در پونک

لوله بازکنی خیابان پونک بر روی تمامی خدمات خود تضمین و ضمانت کار را قرار داده است تا این گونه مراجعه‌کنندگان خود را، از نحوه کار مطمئن سازد.

چرا که گاهی اوقات ممکن است بعد از رفع گرفتگی مجددا بوی بد در محل شروع شده و گرفتگی رخ دهد که در این صورت لوله بازکنی پونک کار خود را ضمانت کرده و در صورت بروز مشکل مجدد، سریعا خود را به محل خواهد رساند.

لوله بازکنی پونک با ارزان ترین قیمت در سال1401

به‌ طورکلی تخمین قیمت برای انواع مختلف از گرفتگی لوله های فاضلاب متفاوت است. به طوری که برخی از گرفتگی لوله ها ممکن است سطحی و در ابتدای مسیر لوله باشد که در این صورت تنها با یک فنر زدن مشکل برطرف خواهد شد. ولی برخی دیگر از گرفتگی ها ممکن است جدی تر بوده و لوله در مسیر دورتر دچار انسداد شده باشد که در این صورت نیروهای ما نیازمند استفاده از دستگاه های پیشرفته تری برای باز کردن گرفتگی لوله هستند که همین امر موجب تفاوت قیمت در انجام امور لوله‌ بازکنی تهران میشود.

اگرچه قیمت انجام خدمات لوله بازکنی متفاوت است، اما نیروهای ما در لوله بازکنی پونک ابتدا قیمت و نحوه کار را برای مشتریان شرح می دهند تا طبق خواسته آنها به ادامه کار بپردازند. از این رو لازم است که در تماس تلفنی از شما سوالاتی پرسیده شود تا نیروهای ما بدانند که باید از چه دستگاهی برای رفع مشکل شما استفاده نمایند.

بیرون آوردن اشیا از چاه توالت در لوله بازکنی پونک

یکی از مشکلاتی که در گرفتگی لوله در بسیاری از ساختمان ها رایج است، گرفتگی لوله فاضلاب توالت و یا حمام می باشد که این گرفتگی ممکن است به خاطر افتادن وسایلی مانند گوشی موبایل، طلا، ساعت، انگشتر، دستمال کاغذی و… باشد که در این صورت می بایست بانیروهای کاربلد در لوله بازکنی پونک تماس گرفته تا تیم متخصص در این زمینه در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را به محل رسانده و مشکل شما را برطرف نمایند.

چرا نباید به سراغ خدمات بی کیفیت در بحث لوله بازکنی رفت؟

همواره توجه داشته باشید که اگر با مشکل گرفتگی لوله در ساختمان خود مواجه شدید، هرگز گول تبلیغات ارزان قیمت و با وسایل قدیمی را نخورید. چرا که شرکت هایی که خدمات ارزان قیمتی عرضه می کند، قطعاسررشته ای از کار فنرزنی لوله های فاضلاب نداشته و یا سابقه کاری مورد نظر را نیز ندارد. از این رو این افراد پیش از آنکه کار برطرف شدن گرفتگی لوله ها به طور کامل انجام شود، کار را تمام شده اعلام کرده و آن را تحویل شما می دهند که در این صورت شما پس از چند روز مجددا با گرفتگی لوله های فاضلاب منزل خود مواجه خواهید شد.

با توجه به نکته گفته شده در بالا برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، شرکت لوله بازکنی پونک شرکتی با بیش از 20 سال سابقه است که با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و تیمی بسیار مجرب و ماهر می‌تواند با کمترین میزان کثیفی محیط و رعایت بیشترین نکات بهداشتی و به صورت تضمینی مشکل شما را برطرف نماید.

تشخیص ترکیدگی لوله در پونک

اگر شما هم به تازگی بوی نم را در منزل یا محل کار خود احساس می نمایید یا اینکه رطوبت را دیوارها مشاهده کرده اید، بدون اینکه وقت را هدر بدهید با لوله بازکنی پونک تماس حاصل کنید. سرویس کاران این شرکت با در اختیار داشتن وسایل جدید و بروزی که در دسترس دارند به مشتریان کمک می کنند تا مشکل را پیدا کرده و خیلی سریع آن را حل نمایند. دقت کنید که این موضوع را نباید سرسری دانست؛ زیرا اگر به این موضوع دقت نشود می تواند آسیب های زیادی را به بار آورد.

رفع کم فشاری آب گرم در منطقه پونک تهران

این روزها امری طبیعی است که برخی منازل با کم فشاری آب گرم مواجه می شوند.  در صورتی که شما هم  ساکن الهیه تهران هستید و اخیرا با مشکل کم فشاری آب گرم مواجه شده اید بهتر است با لوله بازکنی ایران تخلیه تماس بگیرید. این لوله بازکنی پس از این که بررسی های لازم را انجام داد، می تواند مشکل شما را حل کند. البته لازم به ذکر است که برخی مواقع اصلا کم فشاری آب ممکن است از لوله ها نباشد؛ بلکه احتمال دارد در تمام منطقه این مشکل در برخی از ساعات رخ دهد.

شرکت لوله بازکنی پونک برای ادارات

امکان دارد که ادارات هم با مشکل گرفتگی لوله یا بالا آمدن چاه دستشویی مواجه شوند. برای این که مشکل این اداره ها هم را حل شود باید با یک لوله بازکنی مطمئن تماس حاصل کرده که مشکل را به صورت ویژه حل کند. اگر که محل کار شما در الهیه است و با گرفتگی لوله فاضلاب، بالا آمدن چاه توالت، نم، ترکیدگی لوله و.. روبرو هستید، می توانید با لوله بازکنی پونک تماس حاصل نمایید. نیروهای این شرکت ظرف مدت نیم ساعت خود را در محل حاضر خواهند کرد.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

چرا باید در هنگام گرفتگی لوله های ساختمان به خدمات لوله بازکنی پونک مراجعه نماییم؟

همانطور که در بالا گفته شد، لوله بازکنی پونک شرکتی است که بابت خدمات ارائه شده به مشتریان خود تضمین کیفیت می دهد. علاوه بر این دستگاه های مورد استفاده در این لوله بازکنی همگی پیشرفته و حرفه ای

بوده که باعث میشود کیفیت کار نسبت به زیر لوله بازکنی ها افزایش پیدا کند.

اگر بخواهیم در یک نگاه دیگر ویژگی‌های لوله بازکنی پونک را بیان نماییم، می توان اینگونه گفت که لوله بازکنی پونک ویژگی هایی زیر را دارد.

• خدمات رسانی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی سال درلوله بازکنی پونک شمالی

• انجام کار با بهترین کیفیت

• فنر زنی با کمترین میزان کثیف کاری در لوله بازکنی پونک جنوبی

• تخلیه چاه با تانکرهای بزرگ و کوچک

• سرویسکاران مجرب و با اخلاق و بدون سوء پیشینه

• رفع بوی بد فاضلاب با بهترین روش ها

• نیروی فنی متعهد

• باز کردن گرفتگی های سخت و پیچیده

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت لوله بازکنی پونک عبارتند از:

• شدت گرفتگی لوله: برای مثال در صورتیکه نوع گرفتگی لوله بر تاثیر مواد سخت مثل سیمان و بتن باشد، برای باز کردن آن نیاز میباشد از ابزار خاصی استفاده کنیم که در اینصورت قطعاً هزینه آن نسبت به باز کردن یک لوله ساده بیشتر خواهد بود.
• وسایل مایحتاج در لوله بازکنی: در شرایطی که گرفتگی لوله به حدی باشد که به ابزار خاصی مثل دستگاه تراکم هوا به منظور باز کردن آن نیاز پیدا کنیم، هزینه ی آن به وسیله لوله باز کن در محاسبه پایانی قیمت باز کردن لوله در زنجان، نیز تأثیرگذار خواهد بود.
• گزینش محل و علت گرفتگی لوله: در شرایطی که محل گرفتگی لوله مشخص و معلوم نباشد، خلال هزینه بقیه سرویس ها ارائه گردیده پولی بابت شناسایی محل و عیب یابی آن نیز در فاکتور احتساب میگردد.
• باز کردن لوله در صورت نیاز به کنده کاری: درصورتی که برای رفع انسداد لوله نیاز به خرابی باشد، هزینه کنده کاری به آوردن شده و درصورتی که که بازسازی محل موردنظر بوسیله همان فرد صورت بپذیرد، هزینه تعمیر نیز در احتساب بها لحاظ می شود.
• زمان فرصت انجام کار: در‌صورتی‌که گرفتگی لوله شدید و وخیم باشد که بیشتر از حد معمول، زمان صرف باز شدن آن گردد هزینه ای بابت زمان اضافه اخذ می‌شود.
• بیرون آوردن اجسام از داخل چاه: بنا به تشخیص لوله بازکن درصورتیکه برای خارج کشیدن اشیا از درون چاه نیاز به امکانات توسعه یافته تری باشد، بر هزینه پایانی سرویس های لوله بازکنی تأثیرگذار خواهد بود.

مزایای به کارگیری از دستگاه لوله بازکنی

دستگاه های لوله بازکنی، امروزه به منزله آسوده نمودن رفع گرفتگی انواع لوله ها به کار گرفته می شوند که از جمله مزایای آنها  میتوان موارد زیر را نام برد:
• حمل سهل و آسان
• رسوب زدایی انواع لوله های
• جرم زدایی انواع لوله با فنرهای بلند و کوتاه
• ارتقا سرعت در رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب
• قابل به کارگیری در همگی شرکت ها
• کار کردن با برق شهری
• مناسب برای باز کردن تمامی لوله های ساختمان
• پیشرفته
• رفع اختلال کثیفی و صدا در محل
• دارنده سرفنر های مختلف برای لوله ها
• حل سخت ترین نوع گرفتگی در زمان کوتاه

به کارگیری از تلمبه دستی برای بازکردن لوله های فاضلاب :

شما هنگامی می‌توانید از تلمبه دستی استفاده فرمایید که گرفتگی جزئی و کم باشد ، یعنی فاصله کفشور تا چاه فاضلاب ۲ متر بیشتر نباشد.ابتدا تلمبه را روی کفشور به طوره عمود(۹۰ درجه)بگذارید،با دو دست دسته تلمبه را گرفته و به سمت پایین فشار دهید.این فعالیت را نسبتاً 20 تا 25 دفعه در دقیقه انجام دهید در‌حالتی که گرفتگی حل شود ، اگر حل شد که هیچ، اما در صورتی که باز نشد با لوله بازکنی تهران تماس حاصل کنید و در خواست نیرو فرمایید.

لوله بازکنی پونک

از خدمات ما در لوله بازکنی زعفرانیه،لوله بازکنی گیشا،لوله بازکنی سعادت آباد ،لوله بازکنی جنت آباد ،لوله بازکنی سهروردی ،لوله بازکنی منطقه شهرک غرب،لوله بازکنی امیرآباد دیدن کنید

سخن پایانی

تا اینجا شما را با خدمات و نحوه عملکرد لوله بازکنی پونک آشنا کردیم. بنابراین هنگام گرفتگی لوله در هر نقطه از تهران که باشید، کافیست با نیروهای متخصص و با تجربه در ایران تخلیه تماس بگیرید تا این شرکت نیروهای خود را در کوتاهترین زمان ممکن به محل رسانده و با انجام خدمات بسیار دقیق و با گارانتی مشکل شما را برطرف کنند.

قیمت لوله بازکنی پونک چقدر می باشد؟

هزینه خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها در پونک طبق نرخ اتحادیه می باشد. ما این تضمین را به شما می دهیم با ارزان ترین قیمت،مشکل گرفتگی لوله را با بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

آیا لوله بازکنی پونک تضمین دارد؟

بله تضمین ما تحویل لوله باز شده به مشتریان عزیز است. از بابت کیفیت انجام کار خیالتان راحت باشد چون ما هزینه را در شرط باز شدن لوله می بینیم.

شرکت ایران تخلیه ۲۴ ساعته می باشد؟

بله ما در طول شبانه روزی آماده بهترین خدمات رسانی به شما مشتریان می باشیم.

31 پاسخ

  1. بسار عالیییییییییییی???ممنون از شرکت ایران تخلیه

  2. تشکر از شما در خدمت شما عزیزان هستیم

  3. خیلی خوب بود۔واقعا ممنون و خسته نباشید

  4. عالی بود۔واقعا ممنون و خسته نباشید

  5. سلام مرسی از لوله بازکنی پونک.رفع گرفتگی لوله فاصلاب به خوبی و با رعایت نکات بهداشتی انجام شد.ممنون از خدماتتتون
    🌼♥️🌼♥️🏵🌼🏵🌷♥️

  6. عالی و خدماتتون.از باغ فیض مزاحم شدم و رفع گرفتگی لوله توسط کادرتون خوب انجام شد.
    پیروز و موفق باشید👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿

  7. سلام رفع گرفتگی کفشوی آشپزخانه تمیز انجام شد .
    امیدواریم خدمات خوبتون رو ادامه بدید تو پونک
    سلامت باشید🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  8. سلام از لوله بازکنی شعبه سردار جنگل استفاده کردیم .حضور فوری داشت و کارشم خوب بود در کل رضایت کننده بود❣❤🧡❤🧡🧡

  9. عالی هستین حضورتون سریع بود تو محل گرفتگی لوله مرسی❤👏❤👏❤

  10. خدمات خوبی دارین مرسی از لوله بازکن پونک ک نکات بهداشتی رو در سر لوحه کارشون قرار دادن مرسی موفق باشید⭐👌🏿💙

  11. خیلی کارتون تمیزه و تشکر میکنم از لوله بازکنی پونک‌ شرکت ایران تخلیه💙👌🏿کار لوله بازکن بدون کثیفی انجام شد ممنون

  12. سلام فک نمیکردیم کارتون اینقد تمیز باشه محل لوله هم تمیز شد و خانوم بنده کاملا رضایت داشتن تشکر از لوله بازکنی پونک⚘⚘⚘⚘⚘

  13. سلام خواسم از کادر خوبتون تشکر کنم دیروز از اشرفی اصفهانی تماس گرفتم و رضایت کامل داشتم از کار سرویسکارتون آقای اسدی که بسیار کار بلد بود.رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه بود که اقای اسدی زحمت کشیدن دستشونم درد نکنه و از شرکت ایران تخلیه هم ممنون در مسیر بعدی ایشالا موفق باشید 🙏🙏

  14. سلام خانوم مولایی خواهش میکنم وظیفه بود . اگر مشکلی داشت باز با شرکت ایران تخلیه تماس بگیرید

  15. سلام رفع گرفتگی لوله سینک انجام شر خواسم تشکر کنم دستتون درد نکنه
    💛

  16. سلام به کادر خوب لوله بازکنی پونک شرکت ایران تخلیه تماس گرفتیم صبح مزاحم شدیم کارتون تمیز و سرویس دهیتون سریع بود ممنونم

  17. سلام خواهش میکنم انجام وظیفه بوده .رضایت شما عزیزان در اولویت شرکت ایران تخلیه است

  18. سلام کارتون تمیز بود.از بلوار عدل تماس گرفتم دیشب .سرویسکار نکات بهداشتی رعایت کرد دستشونم درد نکنه و از خدمات خوب شرکت ایران تخلیه ممنونم

  19. باسلام به کارکنان ایران تخلیه با سپاس از خدمات خوبتون توی محله پونک سرویس کارتون اومد گفتن اینجا نظر بدم کارشون خوب بود و نکات بهداشتی رو هم رعایت کردن هزینه ی مناسبی هم دریافت کردن دستتون درد نکنه🤝🌹🌹

  20. سلام بسیار خوب به نکات اشاره کرده بودین و محتوای کاربردی به اشتراک گذاشته بودین در کل ممنونم استفاده کردیم و مفید بود

  21. سلام با عرض وقت بخیر و خسته نباشید بسیار از انتخاب شرکتتون راضی بودم و از شعبه لوله بازکن پونک تهران کمال تشکرو دارم بابت باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی

  22. سلام و عرض ادب خدمات اقای صباغی نژاد باعث خوشحالی ما است که شما عزیز از مجموعه ما رضایت داشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است