بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

حفر چاه شمال تهران بازدیدرایگان ☎️ 22778568 بافاکتور+تضمینی✔️

ایران تخلیه » حفر چاه شمال تهران بازدیدرایگان ☎️ 22778568 بافاکتور+تضمینی✔️
رفع گرفتگی لوله فاضلاب

راهنمای مطالعه

4.7/5 - (4 امتیاز)

حفر چاه شمال تهران

حفر چاه شمال تهران یکی از مشاغل باستانی و شناخته شده در ایران می باشد به طوری که در دنیا ایرانی ها را با قنات ها و چاه های آب و حتی فاضلاب شهری میشناخته اند. زندگی شهری هم دغدغه ها و مشکلات خاص خود را دارد و یکی از مهمترین این دغدغه ها مربوط به حفر چاه فاضلاب و یا چاه آب و مشکلات مربوط به چاه میشود، که بالاشهر و پایین شهر نمیشناسد و ممکن است از این قبیل احتیاجات و مشکلات برای هر منطقه یا شهری پیش بیاید.

تهران بعنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران مسلما احتیاجات خدمات حفر چاه و دیگر خدمات چاهی بیشتری را لازم دارد.  شمال تهران در عین حال که قسمت بالاشهر و مفرح تهران است از قدیمی ترین منطقه های تهران نیز به حساب می آید و از این رو چاه های این منطقه بیشتر از دیگر مناطق دچار ریزش و نیازمند تعمیر و نوسازی میشوند. همچنین حفر چاه های جدید اصولی و درست هم از دیگر نیاز های مردم این منطقه است، چون هنوز هم بسیاری از این مناطق به فاضلاب شهری وصل نشده اند. بنابراین قصد داریم بهترین اطلاعات و راهنمایی را در مورد حفر چاه شمال تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

اطلاعاتی که برای حفر چاه در اختیار شما خواهیم گذاشت این آگاهی را به شما میدهد که بهترین متخصصان و کاربلدان را برای کندن چاه یا نوسازی و خدمات دیگر انتخاب کنید.

تخلیه چاه

از مسائل مهم دیگر موضوع تخلیه ی چاه های پر شده است که نیازمند بررسی کارشناسی قبل از شروع کار و تجهیزات اصولی و لازم برای این کار است. با اینکه شرکت های بیشماری این خدمات را به شما ارائه میدهند اما شما به یک تیم کارشناس و کاربلد که همزمان هم سابقه و تجربه و هم  بروزترین دستگاه ها و تجهیزات را دارند احتیاج دارید تا با خیال راحت و بدون نگرانی کارتان را به آنها بسپارید.

مسأله ی تخلیه ی چاه شاید ساده بنظر بیاید اما نیازمند بررسی شرایط محیطی و حجم چاه است بنابراین هر نوع تخلیه ی غیر اصولی و انتخاب روش نامناسب سلامت چاه را به خطر انداخته و شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

حفر چاه شمال تهران

اهمیت حفر چاه اصولی در شمال تهران

چاه شما چنانچه کمتر یا بیشتر از ارتفاع استاندارد برای فاضلاب کنده شود برایتان مشکلات بزرگی ایجاد میکند چه بسا این مشکل پر شدن سریع به علت ارتفاع کم و یا گرفتن هزینه ی اضافی به علت ارتفاع خارج از استاندارد و زیاد باشد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید خدمات حفر چاه ساختمان چه فاضلاب چه چاه آب و چاه جذبی و… نیرویی متخصص و به قول معروف این کاره را انتخاب کنید. ارائه دهنده ی خدمات حفر چاه این را هم در نظر بگیرد که فاصله ی قانونی چاه جدید را با چاه های قدیمی باید به اندازه ی استاندارد باشد که چاه ها به هم نفوذ نکنند، مخصوصا اگر چاه های کنار هم چاه آب و چاه فاضلاب باشد.

در صورتی که فاصله ی چاه ها از هم کمتر از 30 متر باشد در هنگام حفر چاه خطر ریزش چاه و یا کاز گرفتگی برای کارگران در حال کار بسیار زیاد است و همچنین هزینه ها و خسارت های زیادی برای صاحب پروژه به بار می آورد.

حفر چاه جدید در شمال تهران

کندن چاه زمانی برای شما لازم است که در حال احداث یک ساختمان جدید هستید و از انجایی که حفر چاه از کارهای  زیر بنایی است از ابتدای ساخت باید به فکر آن باشید. همچنین حفر غیر اصولی و نابلدانه خسارت ها و هزینه های گزافی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و این اهمیت توجه به حفر چاه را میرساند.

از آنجایی که در هر ساختمان چاه فاضلاب سرویس بهداشتی و چاه فاضلاب آشپزخانه باید جدا از هم باشد شما حداقل 2 چاه فاضلاب برای ساختمانتان نیاز خواهید داشت.

دلیل دیگری که نیاز به حفر چاه جدید را ایجاب میکند از بین رفتن کارایی چاه قدیم است. چاه های قدیمی پس از آن که طولانی مدت استفاده میشوند دیواره های آن با لایه های ضخیم لجنی و رسوبی گرفته شده و امکان جذب را بسیار پایین می آورد و چاه به سرعت پر میشود. تخلیه ی چاه پشت سر هم و سریع اصلا مشکل را حل نمی کند و اتفاقا باعث اذیت شدنِ ساکنان و صرف هزینه های بیش از حد برای صاحب ملک را خواهد داشت.

با استفاده از لایروبی میتوان چاه را تمیز و به کارایی قبلی برگرداند اما با توجه به میزان قدیمی بودن چاه ها در برخی مواقع امکان زنده کردن چاه دیگر وجود ندارد و شما مجبور میشوید به فکر چاه نو باشید. در این مواقع حفر چاه جدید توسط تیم تخصصی خدمات حفر چاه بهترین انتخاب است تا هم خیالتان راحت شود و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید.

مورد بعدی زمانی است که تعداد طبقات و اعضای ساختمان افزایش یافته و شما نیاز به حفر چاه دوم یا چاه بزرگ تری دارید.

همچنین درصورتی که چاه قدیمی شما امکان نوسازی و تبدیل آن به چاه جدید را نداشته باشد عملیات پر کردن چاه و حفر چاه شمال تهران جدید برای شما لازم است.

تنها با یک تماس از خدمات ما در لوله بازکنی سعادت آباد بهره مند شوید.

انواع حفر چاه در شمال تهران

چاه هایی که ممکن است شما لازم داشته باشید به شرح زیر است:

چاه آب برای تامین نیاز آب مصارف مختلف ساختمان لازم میشود که باید توسط متخصص و نیروی جوانی که قدرت بدنی بالا و همچنین تجربه ی کافی دارد و همچنین با امکانات و تجهیزات فول انجام شود.

چاه فاضلاب برای دفع فضولات و آب های کثیف ساختمان است.

چاه ارت برای جلوگیری از آسیب به ساختمان در برابر رعد و برق به کار برده میشود.

و آخری چاه جذبی است که برای مکان های ویژه و خاصی کنده میشود که هدف از آن جذب آب و فاضلاب است.

حفر چاه شمال تهران

دستگاه های مورد نیاز برای حفرچاه شمال تهران

  • بالابر مخصوص برای حفاری چاه
  • دبل های بالابر
  • کلنگ مخصوص
  • کلاه و کمربند مخصوص
  • بیلچه مخصوص حفر چاه
  • چکش برقی
  • هواکش دمنده
  • شیلنگ مخصوص

تعمیرو نوسازی چاه قدیمی در شمال تهران

از مشکلات مهمی که در تهران وجود دارد کاهش کارایی چاه ها در شمال این شهر است، همانطور که اشاره شد در این مناطق چاه های قدیمی زیادی وجود دارد که مردم را درگیر مشکلاتی مثل پر شدن سریع چاه و گرفته شدن دیواره های چاه، ریزش چاه و بوی بد چاه و…میکند در این گونه موارد عملیات لایروبی انجام میشود.

در عملیات لایروبی مرحله ی اول به این صورت است که پس از برداشتن درب و طوقه چاه، ابتدا چاه مورد نظر باید کاملا تخلیه شود و این کار تانکر مخصوص انجام میدهد.

حالا نوبت لایروبی و کف تراشی چاه است که مهم ترین مرحله در نوسازی است و به دلیل اهمیت بالا باید به وسیله ی فرد متخصص صورت بگیرد. و نهایتا مواد لایروبی شده در چاه به وسیله ی پمپ مکنده از چاه خارج میشود.

کول گذاری از مراحل مهم بازسازی چاه است و باید انجام گیرد چرا که پس از تعمیر، عملیات کول گذاری چاه شما را به یک چاه استاندارد تبدیل خواهد کرد که امکان مشکل ریزش چاه در آن وجود ندارد. پس از انجام این مراحل شما سال ها با خیال راحت میتوانید از چاه بازسازی شده ی خود استفاده کنید.

برای سفارش کار و اعزام نیروی فوری از شعبه لوله بازکنی تجریش هم می توانید اقدام کنید.

ترمیم چاه های ریزشی در شمال تهران

از جمله خطراتی که در معرض چاه های قدیمی وجود دارد خطر ریزش چاه است که بسیار خطرناک بوده و این بحران هم برای چاه آب و هم چاه فاضلاب ممکن است اتفاق بیفتد و شما را به دردسر بیندازد.

چاهی که ریزش کرده باشد عملا به درد بخور و جوابگوی احتیاج شما  نخواهد بود بنابراین بلافاصله باید تشخیص داده شده و عملیات ترمیم چاه ریزشی فورا صورت بگیرد. در چاه های فاضلاب چنانچه متوجه ریزش چاه نشوید چاه نشست میکند و شما را مجبور به حفر چاه جدید میکند. اما با تعمیر و ترمیم چاه ریزش کرده میتوانید به استفاده از آن چاه ادامه دهید.

برای ترمیم چاه ریزشی باید پس از تخلیه مناسب مواد ریزشی از چاه، سقف و همچنین دیواره چاه تقویت شود. معمولا برای ترمیم چاهی که ریزش کرده از روش کول گذاری و سپس طوقه چینی استفاده میشود؛ در حقیقت برای میله ی چاه کول گرد و برای انبار چاه کول تخم مرغی به کار گرفته میشود.

حفر چاه شمال تهران

از کجا بفهمیم چاه ریزش کرده است؟

علائمی که به شما نشان میدهد چاه تان ریزش کرده به شرح زیر است:

  • پر شدن مکرر و زودتر از حد معمول
  • گرفتگی لوله ها
  • آمدن بوی بد فاضلاب
  • بالا زدن آب از کفشور ها و حمام و سرویس بهداشتی

موارد بالا به شما این هشدار را میدهد که اقدام به ترمیم چاه کنید.

در زمان هایی که ریزش چاه از مراحل اولیه عبور کرده و شما متوجه آن نشده اید به مرور زمان ریزش به قدری خواهد بود که میله ی چاه به طور کلی نابود شده و قابل بازگردانی، ترمیم و استفاده نخواهد شد. در این مواقع خطر خالی شدن زیر ساختمان وجود دارد چون این چاه به سوراخی بدون دیواره وسست تبدیل شده که خسارت بار است. با توجه به این نکات اگر در ساختمان قدیمی زندگی میکنید و از کهنه بودن چاه خود مطلع هستید، وضعیت آن را بررسی کنید تا قبل از ریزش و آسیب و خسارت به جان و مالتان اقدام به تعمیر و بازسازی نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوله بازکنی سهروردی ،لوله بازکنی زعفرانیه،

2 پاسخ

  1. سلام صبح بخیر تو شریعتی هستیم یه چاه ۲۰ متری میخواستیم تماس بگیریم کی تشریف میارید برای بازدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است