بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

رفع گرفتگی لوله پارکینگ 09127208965 بافاکتور منصف |فنرزنی لوله فوری

ایران تخلیه » رفع گرفتگی لوله پارکینگ 09127208965 بافاکتور منصف |فنرزنی لوله فوری
رفع گرفتگی لوله پارکینگ

راهنمای مطالعه

5/5 - (29 امتیاز)

رفع گرفتگی لوله پارکینگ

پارکینگ جزو مکان هایی است که شاید هنگام گرفتگی کفشور آن دیر متوجه مشکل ایجاد شده شوید اما در صورت مشاهده این مشکل باید برای جلوگیری از آسیب های جدی تر باید سریعا جهت رفع آن اقدام کنید. بنابراین برای رفع گرفتگی کفشور پارکینگ می توانید با کارشناسان لوله باز کنی فوری تماس بگیرید.

رفع گرفتگی لوله پارکینگ صورت شبانه روزی با شرکنت ایران تخلیه به صورت تمام وقت با در اختیار داشتن کادر متخصص در کمترین زمان ممکن، آماده اعزام و حضور یافتن در محل مورد نظر ارائه خدمات در این خصوص می باشند.

رفع گرفتگی لوله پارکینگ
رفع گرفتگی لوله پارکینگ

لوله بازکنی پارکینگ ارزان با شرکت ایران تخلیه

شاید هنگام گرفتگی فاضلاب و کفشور پارکینگ برای بر طرف کردن این مشکل اولین نکته قابل توجه انتخاب لوله بازی مناسب و ارزان است. بنابراین از نظر خدمات رسانی و هزینه باید بهترین لوله بازکنی را برای این منظور انتخاب کنید.

هرچند هزینه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی بستگی به نوع خدمات و حتی زمان خدمات رسانی دارد. اما لوله بازکنی ایران تخلیه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت جهت رفع گرفتگی کفشور پارکینگ، همچنین ارائه خدمات متنوع گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

رفع گرفتگی لوله پارکینگ و کفشور تضمینی

اگر گرفتگی فاضلاب توسط افرادی که در این زمینه تخصص کافی را ندارند انجام شود ممکن است نه تنها این مشکل بر طرف نشود بلکه آسیب های بیشتری نیز رخ دهد. در این صورت ممکن است دیگر با فنر و دستگاه پمپ هوا این مشکل رفع نشود و لازم باشد کف پارکینگ را حفاری کنید. تا بتوانید مشکل را برطرف و از مواجه شدن با دیگر آسیب ها جلوگیری کنید.

 بنابراین برای این کار باید از افراد کاربلد کمک گرفت. لوله بازکنی تهران شرکت ایران تخلیه با تضمین کلیه خدمات خود می تواند در رفع گرفتگی کفشور پارکینگ به شما کمک کند. در صورت ارائه خدمات توسط این شرکت دیگر نگران تکرار مشکل یا ایجاد آسیب های دیگر نخواهید بود. چرا که کار خود را با بهترین کیفیت ارائه و تضمین خواهد کرد.

لزوم به کار گیری تکنیسین ماهر در رفع گرفتگی کفشور پارکینگ

بسیار لازم و حائز اهمیت است که شرکت های خدمات فنی در زمینه رفع گرفتگی فاضلاب ار تکنسین ها و نیروهای با تجربه و ماهر در این خصوص استفاده کنند. به کارگیری تکنسین های ماهر باعث می شود تا علاوه بر این که عملیات رفع گرفتگی فاضلاب و کفشور پارکینگ به درستی و با کیفیت صورت گیرد.

 بلکه از وارد شدن آسیب و خسارت های دیگر به محل مورد نظر جلوگیری شود. از دیگر مواردی که به کارگیری تکنسین ماهر لازم است می توان به داشتن تخصص جهت استفاده از دستگاه های مخصوص اشاره کرد. در واقع برای برخی موارد که گرفتگی به گونه ای است که قدر به رفع آن با وسایل و راه کارهای ساده نخواهید بود.

 باید از دستگاه ها و تجهیزات دیگری برای این کار استفاده شود که این کار فقط از عهده تکنسین و افراد خبره در این کار بر می آید.  بنابراین لازمه این کار گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت ها و نکات لازم در رابطه با خدمات لوله باز کنی، همچنین داشتن اطلاعات لازم و کافی جهت استفاده از دستگاه های مخصوص است.

 بنابراین  نحوه به کاری گیری صحیح تجهیزات لازم برای رفع انواع گرفتگی فاضلاب، به خصوص گرفتگی کفشور پارکینگ تنها توسط افرادی که آموزش دیده هستند قابل اجرا خواهد بود. ایران تخلیه با داشتن نیروهای کار بلد و آموزش دیده در این خصوص آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه های مختلف برای شما عزیزان می باشد.

رفع گرفتگی لوله پارکینگ
رفع گرفتگی لوله پارکینگ

کفشور یکی از وسایلی است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کفشور وسیله ای کاربردی که در کف زمین  و در مکان هایی که احتمال شستن آن قسمت وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد و مانع جمع شدن آب خواهد شد. کفشور ها در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود هستند که علاوه بر کاربرد آن ها جنبه زیبایی در محیط را نیز دارند. اما گاهی ممکن است به دلایل مختلف کفشور دچار انسداد و گرفتگی شود که برای رفع آن نیز روش های مختلفی وجود دارد. استفاده از این روش ها بستگی به نوع و شدت گرفتگی کفشورها خواهد داشت. یکی از مکان هایی که ممکن است دچار این مشکل شود کفشور پارکینگ است. در این مطلب قصد داریم به رفع گرفتگی لوله پارکینگ بپردازیم.

کفشور پارکینگ

 معمولا برای نصب در فضاهای صنعتی و پارکینگ ها از کفشورهای گاتر یا خطی استفاده می شود. از این نوع کفشورها به عنوان دریچه تخلیه آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل کفشور باکس آشغال گیر تعبیه شده از ورود شن و ماسه، برگ درختان ‌و … درون فاضلاب پارکینک جلوگیری می کند.

بنابراین کفشورهایی که در پارکینک مورد استفاده قرار می گیرند، قابلیت متصل شدن از چهار جهت مختلف به لوله های فاضلاب را خواهد داشت. این کفشورها دارای ویژگی هایی هستند که عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به انواع لوله های فاضلاب در سایز های ۷۵ تا ۱۱۰ را دارند.
  • کفشور پارکینگ شامل دو نوع چدنی و گالوانیزه می باشند. مدل چدنی آن تا وزن ۲۵ تن را تحمل می کند.
  • مجهز به یک سبد آشغال گیر که قابلیت جدا شدن را دارد.
  • این نوع کفشور به عنوان دریچه بازدید نیز استفاده می شود.
رفع گرفتگی لوله پارکینگ
رفع گرفتگی لوله پارکینگ

نشانه های گرفتگی کفشور پارکینگ

کفشور کف پارکینگ جزو مکان هایی است که از دیگر قسمت های خانه بیشتر در معرض گرفتگی قرار می گیرد. بنابراین باید با رعایت نکات هر چند کوچک از گرفتگی آن جلوگیری شود. اگر کفشور دارای فیلتر مناسب باشد امکان انسداد آن نیز کمتر خواهد بود. از نشانه های گرفتگی کفشور پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بالا آمدن آب از فاضلاب و کفشور پارکینگ
  • کاهش یافتن سرعت نفوذ آب درون چاه فاضلاب پارکینگ
  • صدا دادن لوله های داخل ساختمان و کفشور پارکینگ
  • ایجاد بوی نا مطبوع در فضا
  • ایجاد مشکل در قسمت های دیگر محیط مورد نظر

لوازم و تجهیزات لازم جهت رفع گرفتگی لوله پارکینگ

برای رفع گرفتگی و انسداد کفشور پارکینگ علاوه بر حضور افراد آموزش دیده و ماهر در این زمینه، باید از لوازم و تجهیزات مخصوص نیز برای انجام این کار استفاده شود. بنابراین لوازم و وسایل مورد نیاز جهت رفع گرفتگی کفشور پارکینگ بدین شرح است.

  • دستکش پلاستیکی
  • چراغ قوه
  • سطل
  • پلانچر
  • ژلاتین نفتی
  • جوش شیرین
  • سرکه سفید
  • آب جوش
  • فنرتخلیه
  • پمپ هوا
  • پارچه های کهنه

عواملی که موجب گرفتگی کفشور و فاضلاب پارکینگ می شود؟

همانطور که می دانید عوامل مختلفی سبب گرفتگی  فاضلاب به خصوص کفشور پارکینگ می باشند که در صورت رفع نشدن آن ممکن است آسیب های بیشتر و جدی تری برای شما ایجاد شود. بنابراین به چند نمونه از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

  • وجود سیمان، قیر، کلوخ یا موارد این چنین ممکن است باعث گرفتگی فاضلاب و کفشور پارکینک شود. بنابراین شستن پارکینگ باید آشغال های موجود در آن را جمع سپس آن جا را با آب بشویید.
  • مسدود شدن دیگر خطوط فاضلاب، در صورت وجود آشغال یا هر نوع مانعی دیگر در لوله های فاضلاب که در سایر قسمت های خانه ممکن است پیش بیاید مانند حمام یا توالت‌‌‌‌‌‌‌‌… ممکن است به فاضلاب یا کفشور حیاط و پارکینگ منتهی شود در نتیجه این گرفتگی در پارکینگ که پایین ترین قسمت خانه است نمایان شود.
  • منجمد شدن لوله می تواند یکی دیگر از عوامل گرفتگی کفشور پارکینگ و فاضلاب باشد. چرا که انجماد داخل لوله ممکن است اگر بر طرف نشود باعث ترکیدن لوله ها و در نتیجه نشت فاضلاب در خاک اطراف شود. بنابراین خاک و زباله درون لوله نفوظ می کند و دلیل اساسی و جدی گرفتگی لوله خواهد شد.
  • از دیگر عوامل گرفتگی کفشور پارکینگ وجود صابون، روغن ماشین، مایعات قندی و … که موجب ایجاد رسوب خواهد شد که به مرور زمان این رسوب ها انباشته می شود. بنابراین وجود این رسوب ها موجب تشکیل ماده ای به نام متبلوری داخل لوله خواهد شد.
رفع گرفتگی لوله پارکینگ
رفع گرفتگی لوله پارکینگ

رفع انسداد و  رفع گرفتگی لوله پارکینگ

بیشترین نوع گرفتگی در کفشورها مربوط به کفشور پارکینگ می باشد. ممکن است در این مورد گرفتگی به علت وجود سنگ، سیمان و… باشد بنابراین در چنین شرایطی نمی توان با تلمپه دستی این گرفتگی را بر طرف کرد. در این صورت به دلیل گرفتگی و انسداد شدید باز کردن آن نیز سخت خواهد بود.

برای رفع انسداد و گرفتگی کفشور پارکینگ می توان از فنر دستی و در صورت وجود موانع سخت تر از فنرهای برقی استفاده کنید. فنرهای برقی نیز مانند فنر دستی است اما در فنرهای برقی به وسیله موتور برقی چرخش صورت می گیرد. بنابراین سرعت چرخش آن نسبت به فنرهای دستی بیشتر و گرفتگی را سریع تر باز خواهد کرد.

این وسیله فقط در اختیار شرکت های لوله باز کنی قرار دارد به همین دلیل افراد عادی امکان استفاده از آن را ندارند. پس در صورت گرفتگی کفشور پارکینگ باید با شرکت های لوله باز کنی تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت رفع گرفتگی و انسداد گرفتگی اقدام کنند.

مراحل رفع گرفتگی کفشور پارکینگ

گاهی ممکن است گرفتگی کفشور به حدی باشد که بتوان آن را به راحتی بر طرف کرد. بنابراین با توجه به شدت یا نوع گرفتی کفشور برای بر طرف کردن آن اقدام کنید. پس برای گرفتی سطحی می توان مراحل زیر را انجام داد.

۱.با استفاده از دستکش پوشش کفشور را بردارید سپس تا حد امکان زباله و چیزهایی که مانع از عبود آب می شوند را با دست بردارید.

۲. اگر گرفتگی قدری عمیق تر بود می توان از یک پیستون برای این کار استفاده کنید.

۳. در مرحله بعد جوش شیرین و سرکه سفید استفاده کنید آن را داخل خروجی کفشور بریزید سپس بعد از ۱۰ دقیقه با آب جون آن را بشویید‌.

۴. اگر با این کار نیز همچنان کفشور پارکینگ شما مسدود بود می توانید از فنر لوله باز کنی برای رفع  گرفتگی استفاده کنید. این روش در واقع بهترین راه حل است برای زمانی که گرفتگی کفشور پارکینگ شما با روش های ساده امکان پذیر نخواهد شد.

۵. در نهایت بعد از تمیز شدن و پاک سازی کفشور در پوش آن را جای خود قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله از لوله بازکنی سهروردی ،لوله بازکنی منطقه چیتگر ،

لوله بازکنی در قیطریه ،لوله بازکنی نیاوران ،دیدن کنید.

2 پاسخ

  1. سلام مطلب خوبی به اشتراک گذاشته بودین .فقط یا سوالی داشتم .برای بازکرون لوله پارکینگ از دستگاه استفاده میشه؟

  2. سلام و صبح بخیر و بله از دستگاه های مانند واتر جت البته در صورت نیاز .دستگاه پمپ باد و دستگاه فنرزنی لوله استفاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است