بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی ده ونک بافاکتور 88038077 ☎️ ارزانترین قیمت +20دقیقه ای

لوله بازکنی لاله زار
چرا ایران تخلیه را انتخاب کنیم؟

فاکتور و ضمانتنامه

ارائه فاکتور و ضمانتنامه رسمی

رعایت بهداشت

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

پشتیبانی 24 ساعته

24 ساعته در کنار شما هستیم

خدمات رسانی فوری

خدمات 24 ساعته در 20 دقیقه

شماره سرویس کار های ایران تخلیه
سعید رسولی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
محمد موسوی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
اصغر جنادله زاده
اصغر جنادله زاده
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
جهانگیر کرمی
جهانگیر کرمی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه

لوله بازکنی ده ونک

همانطور که شما کاربران محترم میدانید، گرفتگی لوله‌ های فاضلاب یک اتفاق رایج در هر ساختمانی است و تنها لوله‌کش‌ها یا شرکت‌ های لوله‌کش حرفه‌ای می‌توانند این مشکل را حل کنند. این وضعیت زمانی بحرانی‌تر می‌شود که کل آپارتمان تحت‌ تأثیر یک انسداد جزئی قرار گیرد. این بدان معناست که گرفتگی ایجاد شده توسط یکی از واحدها وارد لوله‌ های فاضلاب اولیه آپارتمان می‌شود و در نتیجه سیستم فاضلاب کل ساختمان مسدود می‌شود. برای حل این مشکل، کارکنان ما در کمترین زمان در محل مدنظر حاضر شده و مشکل ایجاد شده را بدون کمترین کثیف‌ کاری حل میکنند. شما میتوانید با برقرارکردن تماس از کارکنان حرفه ای لوله بازکنی ده ونک ایران تخلیه جهت رفع هریک از لوله های منزل استفاده کنید.

لوله بازکنی ده ونک

لوله‌ بازکنی ده ونک تهران با خدمات ویژه ایران تخلیه در سال 2023

اگر از ساکنین ده ونک هستید و برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب نیاز به فردی ماهر دارید، تیم حرفه ای ایران تخلیه برای خدمت‌رسانی به شما آماده است. تیم ایران تخلیه ماهرترین کارکنان را برای رفع مشکلاتی از قبل گرفتگی لوله فاضلاب به محل گفته شده ارسال میکند. خدمات این تیم به‌صورت شبانه‌ روزی، فوری و ارزان است به طوری که در کمترین زمان به محل گفته شده ارسال و مشکل شما را رفع میکنند. سرویس‌ کاران مجرب ما با استفاده از بهترین دستگاههای فنر زنی، پمپ هوا و دیگر دستگاه های مخصوص، لوله گرفته شده را آزاد و به مشتری تحویل میدهند. این تیم گرفتگی لوله را بدون کمترین خرابکاری و کثیفکاری انجام میدهد تا بتواند رضایت مشتریان را بیش از بیش جلب کند.

سایت ایران تخلیه و رفع لوله فاضلاب شما در لوله بازکن ده ونک

تیم «ایران تخلیه» در تهران خدمات ضروری مانند تخلیه چاه و لوله بازکنی ده ونک را با استفاده از تکنیک‌های مدرن و استاندارد ارائه می‌دهد. کارکنان ما خدمات مختلفی از جمله رفع انسداد لوله‌ها، بازیابی اقلام گمشده از چاه‌ها و شناسایی آسیب‌های لوله را ارائه می‌دهند که برای افرادی که به دنبال خدمات لوله‌ کشی و تخلیه چاه ده ونک هستند، به‌شدت توصیه می‌شود. استفاده از تیم حرفهای ما مزیتهای مختلفی را به دنبال دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • ارزانترین قیمت در لوله بازکنی ده ونک

با استفاده از تیم مجرب ما دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیرمنطقی نیست. متأسفانه فعالیتهای نظیر انسداد لوله فاضلاب ازآنجایی‌که کاری تخصصی است، در برخی از مواقع هزینه زیادی را برای بعضی از افراد به دنبال دارد. چرا که برخی از کارکنان در ازای این کار هزینه هنگفتی را از افراد درخواست میکنند. اما آنچه که سبب متمایزشدن ” ایران تخلیه” با دیگر شرکتها شده، قیمتهای مناسب  اقتصادی آن است. کارکنان ما در ازای رفع انسداد لوله فاضلاب قیمتهای کاملاً مناسب و قانونی را از شما دریافت میکنند.

  • رفع انسداد لوله در کمترین زمان

همانطور که اشاره کردیم، تیم لوله بازکنی ده ونک در کمترین زمان در محل گفته شده حاضر میشود. ازآنجایی‌که گرفتگی لوله فاضلاب بوی بدی را به دنبال دارد، ایران تخلیه کارکنان خود را در کمترین زمان به مکانی که شما مشخص کردهاید جهت رفع مشکل ایجاد شده میفرستد.

  • رفع انسداد لوله ها بدون کمترین خرابکاری

    مجموعه ایران تخلیه در لوله بازکنی غرب تهران از تکنیک‌هایی برای جلوگیری از خرابی به محیط در هنگام پاک‌ سازی گرفتگی توالت‌ها، فاضلاب حمام‌ها و سینک‌ ها و همچنین فاضلاب‌های پارکینگ و آشپزخانه استفاده می‌کند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به سازه‌ها در فرایند تشخیص گرفتگی لوله، از روش‌های تخصصی استفاده می‌کنند که نیازی به تجهیزات گسترده ندارد. در این زمینه بد نیست بدانید که اگر از تیم های تازه‌ کار برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده کنید، ممکن است مشکلاتی نظیر آسیب واردشدن به سازهها، کثیف‌کاری، از بین‌ رفتن لوله و…، ایجاد شود.

لوله بازکنی ده ونک

کارکنان ایران تخلیه برای رفع انسداد لوله فاضلاب از اسید استفاده نمیکنند!

بسیاری از افراد برای ازبین‌ بردن انسداد لوله ها از اسید استفاده میکنند. آنها ریختن اسید در لوله‌های فاضلاب حمام و توالت، به روشی مضر برای پاک‌سازی لوله‌های خانه، محل کار یا ساختمان خود متوسل می‌شوند. این عمل عواقب منفی برای مالک ساختمان دارد. ازآنجایی‌که لوله با آب پر شده است، قدرت اسید با ورود به لوله کاهش می‌یابد و حتی اگر ضربه‌ای داشته باشد، فقط یک سوراخ کوچک باز می‌کند که به‌سرعت دوباره مسدود می‌شود. سرعت ریختن اسید بیش از حد است و برای رفع انسداد کافی نیست. کارکنان حرفه ای ایران تخلیه برای رفع سریع گرفتگی لوله فاضلاب از روشهای کاملاً تخصصی و استاندارد بهره میبرند.

لوله بازکنی در ده ونک همیشه و همه‌ جا با شما است

همانطور که میدانید، زندگی در مناطق شهری و آپارتمانی همراه با حجم کاری روزافزون باعث شده است تا افراد برای نیازهای فنی و تأسیساتی خود از متخصصان ماهر کمک بگیرند. غیرمعمول نیست که ساعت‌ها در روزنامه‌ها و اینترنت به جستجوی چنین خدماتی بپردازید. بااین‌حال، اکنون می‌توانید برای کمک و رفع مشکلات خود در زمینه گرفتگی لوله فاضلاب، تخلیه چاه و…، از کارکنان حرفهای ما در تیم ایران تخلیه استفاده کنید. ایران تخلیه یکی از قدیمی ترین تیم ها در زمینه انواع خدمات لوله‌بازکنی و انواع خدمات فنی مهندسی است که مفتخر است در طول سالهای فعالیت خود توانسته رضایت مخاطبان زیادی را در سرتاسر ایران جلب کند. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای رفع مشکل خود با تیم حرفه ای ما تماس برقرار کرده و در کمترین زمان مشکل ایجاد شده را رفع کنید.

شماره تماس آنلاین ده ونک چیست؟! تماس با شماره 02188038077
میزان کثیفی در حین فنرزنی لوله بدون کثیفی با رعایت بهداشت کرونا
پوشش کل محله ده ونک فوری با کادری متخصص و با تجربه
زمان اعزام لوله بازکنی به محل زیر ۲۰ دقیقه در محل حاضر میباشند
بازکردن انواع گرفتگی لوله با فنر بلند پمپ باد تراکم هوا واترجت

لوله بازکنی ده ونک

چرا لوله فاضلاب ده ونک گرفته میشود؟

قبل از اینکه شما را بیشتر با وبسایت قدیمی ایران تخلیه و کارکنان حرفه ای آن آشنا کنیم، بیاید بررسی کوتاهی از این چه عواملی سبب گرفتگی لوله فاضلاب میشود نیز داشته باشیم. همانطور که اشاره کردیم، گرفتگی لوله‌ های فاضلاب یک مسئله رایج است که می‌تواند عواقب شدیدی از جمله بوی بد، شرایط غیربهداشتی و حتی آسیب به اموال داشته باشد. مسدودشدن لوله فاضلاب مانعی برای جریان عادی فاضلاب است و می‌تواند باعث مشکلات مهمی مانند سرریزشدن فاضلاب شود که می‌ تواند منجر به آسیب آب شود و همچنین باعث رشد ارگانیسم‌های بیماری‌ زا از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها شود. ازجمله عواملی که سبب گرفتگی لوله فاضلاب میشود عبارت‌اند از:

  • اشیای خارجی

اجسام خارجی از جمله حوله‌های بهداشتی، دستمال مرطوب و سایر مواد غیرقابل‌ تجزیه از شایع‌ترین علل انسداد لوله فاضلاب هستند. این اقلام در آب تجزیه نمی‌شوند و می‌توانند در لوله فاضلاب جمع شوند و باعث مسدودشدن جریان آب شوند.

  • چربی‌ها، روغن‌ ها و گریس‌ ها

چربی‌ها، روغن‌ها و گریس‌ها (FOG) معمولاً در خانه‌ها، رستوران‌ها و سایر مؤسسات خدمات غذایی تولید می‌شوند. این مواد می‌توانند در لوله‌ها جامد شوند و باعث انسداد شوند و منجر به تجمع فاضلاب در سیستم فاضلاب شوند.

  • ریشه درختان

ریشه‌های درختان می‌توانند به لوله‌های فاضلاب تبدیل شوند، به‌ویژه در سیستم‌های لوله‌کشی قدیمی. ریشه‌ها می‌توانند از طریق شکاف‌های لوله نفوذ کنند و باعث انسداد و تجمع فاضلاب شوند. در صورت عدم درمان، ریشه درختان می‌تواند آسیب قابل‌ توجهی به سیستم فاضلاب وارد کند و منجر به تعمیرات گران‌قیمت شود.

  • مشکلات ساختاری

مشکلات ساختاری لوله فاضلاب از جمله خوردگی، ترک و شکستگی نیز می‌تواند باعث انسداد شود. این مسائل می‌تواند ناشی از سن، عوامل محیطی و سایر عواملی باشد که می‌تواند یکپارچگی لوله را به خطر بیندازد.

  • شستشوی مواد نامناسب

شستشوی مواد نامناسب مانند پوشک، دستمال مرطوب کودک، دستمال‌کاغذی و سایر موارد غیرقابل‌تجزیه نیز می‌تواند باعث انسداد لوله‌های فاضلاب شود. این مواد می‌توانند در لوله انباشته شده و باعث مسدودشدن جریان فاضلاب شوند.

  • تشکیل مواد معدنی

تجمع مواد معدنی از جمله رسوبات کلسیم و منیزیم نیز می‌تواند باعث انسداد لوله‌های فاضلاب شود. این مواد معدنی می‌توانند در لوله‌ها جمع شوند و باعث انسداد شوند که می‌تواند جریان فاضلاب را مختل کند.

  • مسائل نصب

مشکلات نصب، از جمله نصب نادرست، می‌تواند باعث انسداد لوله‌های فاضلاب شود. اگر لوله به‌درستی نصب نشود، می‌تواند منجر به مشکلات ساختاری شود که می‌تواند باعث انسداد و مانع از جریان فاضلاب شود.

  • نگهداری ناکافی

نگهداری ناکافی از سیستم فاضلاب نیز می‌تواند منجر به انسداد شود. اگر سیستم به طور منظم تمیز نشود، می‌تواند منجر به تجمع اجسام خارجی، گرفتگی و سایر مواد شود که می‌تواند باعث انسداد شود و جریان فاضلاب را مختل کند.

انسداد لوله‌های فاضلاب می‌تواند عواقب شدیدی از جمله آسیب به اموال، شرایط غیربهداشتی و بوی بد داشته باشد. اگر مشکوک هستید که لوله فاضلاب شما مسدود شده است، برای جلوگیری از آسیب بیشتر و بازگرداندن جریان طبیعی فاضلاب، باید فوراً به این موضوع رسیدگی کنید. علائم متعددی وجود دارد که می‌تواند نشان دهد لوله فاضلاب شما مسدود شده است، از جمله تخلیه کند، صداهای غرغر، بوی بد و جمع‌شدن فاضلاب. برای رفع این مشکل، شما میتوانید از کارکنان ما در لوله بازکنی ده ونک استفاده کنید. بلافاصله بعد از تماس، تیم مجرب لوله بازکن در ده ونک به محل گفته شده ارسال و مشکل شما را در کمترین زمان رفع میکنند.

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب چه‌ کارهایی میتوان انجام داد؟

تیم لوله بازکنی ده ونک علاوه بر اینکه در کمترین زمان گرفتگی فاضلاب شما را رفع میکند، بلکه برای راحتتر کردن کار شما، در این مقاله لیستی از مهمترین اقداماتی که جهت جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید انجام را دهید را آماده کرده است.

برای جلوگیری از گرفتگی لوله‌ های فاضلاب می‌توان اقدامات زیر را انجام داد:

  • زباله‌ ها را به‌درستی دفع کنید

سعی کنید اقلام غیرقابل‌ تجزیه مانند دستمال مرطوب، نوار بهداشتی، پوشک و سایر اشیای را در توالت نریزید. به‌جای آن، این موارد را در سطل زباله بیندازید.

  • روغن پخت‌ وپز را به‌ درستی دور بریزید

 ریختن روغن و روغن آشپزی در لوله فاضلاب می‌تواند باعث گرفتگی شود. در عوض اجازه دهید روغن سرد و جامد شود و آن را در سطل زباله بیندازید.

  • از صفحه‌ های تخلیه استفاده کنید

 صفحه‌های تخلیه را روی تمام لوله‌های فاضلاب خود قرار دهید تا موها، ذرات غذا و سایر مواد زائد که می‌توانند باعث گرفتگی شوند.

  • استفاده بهینه از آب

 استفاده بهینه از آب می‌تواند به جلوگیری از گرفتگی کمک کند. از ریختن مقدار زیادی آب در یک‌ بار در زهکشی خودداری کنید و برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد زهکش، استفاده از زباله را محدود کنید.

  • از پاک‌کننده‌ های شیمیایی تخلیه اجتناب کنید

 پاک‌کننده‌ های تخلیه شیمیایی می‌توانند لوله‌ ها را خورده و باعث آسیب شوند که می‌تواند منجر به گرفتگی شود. در عوض، از پاک‌کننده‌های طبیعی مانند جوش‌ شیرین و سرکه برای تمیزکردن مجرای فاضلاب استفاده کنید.

با رعایت این اقدامات، می‌توانید از گرفتگی لوله‌ های فاضلاب خود جلوگیری کنید و سیستم لوله‌کشی خود را به طور مؤثر حفظ کنید.

روش های دیگر بازکردن لوله با لوله بازکنی بلوار فردوس 

لوله بازکنی ده ونک

عمر لوله فاضلاب چقدر است؟

گاهی اوقات زمان آن رسیده که به جای رفع گرفتگی لوله فاضلاب، اقدام به تعویض آن کنید، چرا که عمر لوله مدنظر تمام شده و به‌مرور به سمت پوسیدگی میرود. در این مقاله از سایت ایران تخلیه، تیم فنی ما عمر لوله فاضلاب را به توجه به عوامل مختلفی بررسی و در دسترس شما قرار میدهد. به‌طورکلی باید گفت عمر تقریبی لوله فاضلاب بسته به عوامل متعددی مانند مواد مورداستفاده، محیطی که در آن نصب می‌شود، دفعات استفاده و نگهداری ارائه شده می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به طور تقریبی میتوان گفت عمر لوله فاضلاب بر حسب جنس آن مطابق با موارد زیر است.

چدن: 50-100 سال

PVC: 50-100

بتن: 50-100 سال

توجه به این نکته مهم است که این تخمین‌ ها تقریبی هستند و عمر واقعی لوله فاضلاب می‌تواند تحت‌تأثیر عوامل زیادی باشد. همچنین ناگفته نماند که تیم حرفهای ایران تخلیه در صورت لزوم، تعویض لوله فاضلاب  در ده ونک را نیز برای شما در کمترین زمان انجام خواهد داد.

سؤالات متداول

تیم لوله بازکنی در ده ونک چه ساعاتی در روز آماده خدمت‌ رسانی هستند؟

ازآنجایی‌که گرفتگی فاضلاب هر ساعتی از روز ممکن است اتفاق بیفتد، شما میتوانید در هر ساعت از روز با ایران تخلیه تماس برقرار کرده و از تیم حرفهای ما برای رفع مشکل موردنظر استفاده کنید.

آیا رفع گرفتگی لوله فاضلاب کثیف‌ کاری دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، تیم حرفه ای ایران تخلیه رفع لوله فاضلاب را با کمترین کثیف‌ کاری انجام میدهند.

برای استعلام قیمت روی لوله بازکنی سعادت آباد را کلیک کنید.

4.8/5 - (17 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی ده ونک بافاکتور 88038077 ☎️ ارزانترین قیمت +20دقیقه ای»

  1. سبزواری

    خیلی خدماتتون خوبه ممنون از لوله بازکنی ده ونک♥️🌹🏅

  2. سلام و عرض ادب به کارکنان شرکت ایران تخلیه حضور فوری ای داشتید ممنون از خدمات خوبتون✋🏻✋🏻

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظراتی که برای ایران تخلیه داده شده