بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی منطقه قلهک بازدیدرایگان 22778568 ☎️ بافاکتور فوری

ایران تخلیه » لوله بازکنی منطقه قلهک بازدیدرایگان 22778568 ☎️ بافاکتور فوری
لوله بازکنی قلهک

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (190 امتیاز)

لوله بازکنی قلهک

لوله بازکنی منطقه قلهک

آیا تاکنون در منزل خود با گرفتگی لوله، ترکیدگی لوله و یا بوی بد مواجه شده اید؟ برای رفع این مشکلات چه راه حلی به ذهنتان رسیده است؟

امروزه با گسترش شهرنشینی و احداث ساختمان های چند طبقه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب بسیار رایج شده است، به گونه ای که بسیاری از ساکنین آپارتمان به خاطر یکی بودن مسیر فاضلاب و بوی بد ناشی از گرفتگی لوله ها در ساختمان ناراضی هستند. از این رو برای رفع این مشکل بهتر است کار را به کاردان سپرده و از شرکت های خدمات لوله بازکنی قلهک کمک بگیرید.

در این میان یکی از شرکت های لوله بازکنی در تهران شرکت لوله بازکنی قلهک می باشد که با بهره مندی از وسایل پیشرفته و نیروهای آموزش دیده قابلیت خدمات رسانی در تمامی زمینه‌ های لوله و فاضلاب و در هر ساعت از شبانه روز را دارد.

در ادامه قصد داریم برخی از خدمات لوله بازکنی قلهک را برای شما عزیزان بیان نماییم تا در صورت وجود مشکل در منزل و محل کار خود در خصوص گرفتگی لوله فاضلاب، بتوانید با این شرکت تماس گرفته و درخواست کمک کند.

پوشش دهی کل محدوده قلهک زیر 20دقیقه خیابان یخچال ،خیابان وارسته ، خیابان فکوریان ،مشکانی ،بلوار کاوه ،شریعتی ،کلاهدوز ، خیابان هدایت ،

خدمات لوله بازکنی قلهک با خدمات ویژه

همانطور که در بالا گفتیم لوله بازکنی قلهک ایران تخلیه یکی از شرکت های بسیار معتبر و با سابقه در زمینه لوله بازکنی در منطقه قلهک می باشد که خدماتی نظیر:

تعمیر چاه و حفر چاه

بیرون آوردن اشیا از چاه

رفع بوی بد فاضلاب

لایروبی چاه و لوله بازکنی

رفع گرفتگی کفشورها

رفع گرفتگی در لوله ماشین لباسشویی و ظرفشویی

رفع گرفتگی توالت فرنگی، توالت ایرانی و حمام

از بین بردن گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی

تشخیص ترکیدگی لوله را ارائه می دهد.

لوله بازکنی قلهک

عوامل گرفتگی لوله

به طور کلی گرفتگی لوله در هر ساختمان علت های مختلفی دارد که با رعایت کردن هر یک از آن ها می توان از گرفتگی لوله ها جلوگیری کرد. برخی از علل گرفتگی لوله های فاضلاب عبارتند از:
موی بلند
رسوب و جرم
افتادن اشیا در لوله
چربی و روغن
ریختن شن، ماسه، دوغاب و مصالح ساختمانی
دستمال کاغذی
افتادن سر شیر در چاه
و…
همواره باید توجه داشته باشید که تمامی موارد گفته شده در بالا در صورتی که لوله فاضلاب منزل شما را اشغال نمایند، به سیستم لوله کشی فاضلاب مشکل وارد کرده و باعث به وجود آمدن بوی بد فاضلاب در ساختمان می‌ شوند که برای رفع آن می بایست از نیروهای مشغول به کار در لوله بازکنی قلهک کمک گرفت.

مزایای استفاده از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی قلهک

سرعت در ارائه خدمات: یکی از مزایای استفاده از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی، سرعت در ارائه خدمات است. در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با این شرکت تماس بگیرید و از خدمات فوری آن بهره مند شوید.

کیفیت خدمات: خدمات لوله بازکنی قلهک با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و روش ها انجام می شود. این امر موجب می شود تا مشکل گرفتگی لوله ها به سرعت و به طور کامل برطرف شود.

قیمت مناسب: هزینه خدمات لوله بازکنی ایران تخلیه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان، قیمت های خود را به گونه ای تعیین کرده است که همه افراد بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی ایران تخلیه

لوله بازکنی ایران تخلیه کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی را در محدوده قلهک ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر است:

باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و سایر نقاط ساختمان

رفع بوی بد فاضلاب

لایروبی و ته زنی چاه های فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

رفع نم و رطوبت ناشی از ترکیدگی لوله

نحوه تماس با لوله بازکنی قلهک

برای دریافت خدمات لوله بازکنی در قلهک، می توانید با شماره تلفن 02122778568 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق وب سایت ایران تخلیه، درخواست خود را ثبت کنید.

توصیه های مهم در مورد لوله بازکنی

در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب، سریعاً با یک شرکت معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید.

از ریختن مواد زائد مانند چربی، روغن و آشغال در داخل لوله ها خودداری کنید.

هر چند وقت یک بار، از تلمبه دستی برای باز کردن لوله ها استفاده کنید.

در صورت مشاهده هرگونه ترکیدگی در لوله ها، سریعاً آن را تعمیر کنید.

شما با رعایت این نکات، می توانید از بروز مشکلات مربوط به لوله کشی فاضلاب جلوگیری کنید.

مراحل باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی قلهک

در صورت مراجعه نیروهای لوله ‌بازکنی قلهک به منزل شما برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب، ابتدا این افراد به بررسی چگونگی گرفتگیلوله و مکان گرفتگی می پردازند و سپس بهترین روش و دستگاه را برای رفع گرفتگی انتخاب می نمایند.

در مرحله بعد اگر از دستگاه فنر برقی برای رفع گرفتگی استفاده نمایند، ابتدا فنر را در داخل لوله تا جایی فرو می کنند تا به گرفتگی برخورد کنند و سپس با روشن کردن دستگاه حرکت چرخشی که بوجود می آید، موجب می ‌شود تا گرفتگی رفع شود.

در آخر نیز توسط سرویسکاران با استفاده از آب و مواد شوینده  لوله شستشو داده می شود.

برای دریافت تخفیف از متخصصین لوله بازکنی شهران کلیک کنید.

رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی قلهک با چه دستگاه هایی انجام می شود؟

شرکت های لوله بازکنی عموما شیوه ها و دستگاه های گوناگونی را برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب به کار می گیرند. از جمله روش‌ هایی که در لوله بازکنی قلهک استفاده می شود عبارتند از:

 بازکردن لوله با دستگاه واتر جت، پمپ تراکم هوا، ژنراتور برقی و دستگاه فنر زنی لوله، که از این میان رایج‌ ترین آن ها فنر زنی لوله بوده که به دو صورت دستی و برقی انجام می شود.

در صورت مشاهده چه علائمی باید به لوله ‌بازکنی قلهک مراجعه کنیم؟

به طور کلی مشاهده برخی از موارد در ساختمان نشان از گرفتگی لوله های فاضلاب دارد که در صورت مشاهده هر یک از آن ها می بایست با شرکت های لوله‌ بازکنی تماس گرفته و از آن ها کمک بخواهید. برخی ازمواردی که نشان از گرفتگی لوله فاضلاب دارد عبارتند از:

• کندی در تخلیه آب در سینک آشپزخانه

• احساس بوی بد فاضلاب

• کند شدن فرآیند تخلیه آب در سرویس بهداشتی

• رسوب کردن لوله فاضلاب

• کف کردن قسمت پایین سینک ظرفشویی

• کم شدن آب ورودی شیر ظرفشویی و یا حمام

• بالازدگی آب از قسمت خروجی آب سیفون، سرویس بهداشتی و آشپزخانه

لوله بازکنی قلهک

بیرون آوردن اشیا از چاه توالت در لوله بازکنی قلهک

یکی از مشکلات بسیار رایج، گرفتگی لوله توالت به خاطر افتادن اشیایی مانند صابون، تلفن همراه، خمیر دندان، حلقه و انگشتر و افتادن سر شیر آب در دستشویی می باشد که در این خصوص برای درآوردن اشیا از چاه توالت می ‌بایست با لوله بازکنی قلهک تماس گرفته تا نیروهای خود را در کوتاه ترین زمان برای رفع مشکل به محل اعزام کنند.

فنر زنی لوله قلهک با رعایت نکات بهداشتی

بر اساس آنچه که در بالا گفته شد فنر زنی یکی از رایج ترین کارها برای باز کردن لوله های فاضلاب و تخلیه چاه می باشد که در این خصوص لوله بازکنی قلهک با بالاترین کیفیت و اصول بهداشتی این کار را انجام می دهد.

اگرچه فنر زنی در مقایسه با دیگر روش های لوله بازکنی ممکن است کار ساده ای به نظر آید، اما باید بدانید که همین کار بسیار ساده نیازمند تکنسینی کاربلد می باشد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

به عنوان نمونه در هنگام فنر زدن از فنری که برای باز کردن گرفتگی لوله توالت استفاده می شود، نباید در آشپزخانه استفاده شود و هر کدام نیازمند استفاده از فنری جداگانه می باشد. چرا که رعایت نکردن همین نکات به ظاهر ساده ممکن است خسارات گزافی را برای شما به وجود آورد.

لوله بازکنی قلهک تهران با دستگاه ژنراتور و فنر برقی

دستگاه ژنراتور و فنر برقی ابزار دیگری برای باز کردن گرفتگی سخت در لوله های فاضلاب می باشد که استفاده از این دستگاه، کار لوله بازکنی را بسیار ساده تر کرده است، به گونه ای که با استفاده از آن دیگر نیازی به هیچ گونه کنده کاری و لوله بازکن های شیمیایی نمی‌ باشد.

استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی قلهک

دستگاه پمپ تراکم هوا یکی دیگر از دستگاه هایی است که در برخی مواقع برای رفع مشکل گرفتگی لوله استفاده می شود.

یکی از مواردی که استفاده از این دستگاه ضروری می باشد، عبارت است از مواقعی لوله به گونه ای باشد که امکان رفتن فنر لوله بازکنی به داخل وجود نداشته باشد و یا شئ سفتی مسیر لوله را مسدود کرده باشد که در این حالت برای رفع مشکل از دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده می شود. چرا که این دستگاه با استفاده از فشار هوای زیاد مشکل گرفتگی لوله را رفع می کند.

در مورد استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا همواره باید توجه داشت که کار کردن با آن احتیاج به تجربه ی بالایی دارد تا بتوان بدون کثیف کاری مشکل را برطرف کرد و بدین منظور می توان به نیروهای متخصص در لوله بازکنی قلهک اعتماد کرده و از آن ها کمک بخواهید.

ما در لوله بازکنی گیشا نحوه ی باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توسط دستگاه توضیحات مفیدی را داده ایم.

لوله بازکنی قلهک

تشخیص ترکیدگی لوله در لوله بازکنی قلهک

همانطور که در بالا نیز گفته شد یکی از خدمات لوله بازکنی قلهک تشخیص ترکیدگی لوله می باشد که تکنسین های ماهر در این شرکت، نشتی لوله و نم دیوار را در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون خرابی و با دستگاه نشت یاب انجام می‌ دهند. به طور کلی خدمات  لوله بازکنی قلهک در خصوص ترکیدگی لوله عبارت است از:

  • تشخیص ترکیدگی لوله آب
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب
  • رفع نشتی دیوار، سقف و زمین
  • برطرف کردن نشتی به صورت تضمینی
  • رفع نم و رطوبت
  • نشت یابی حرفه ای
  • پیدا کردن محل دقیق نشتی با دستگاه

مهمترین علت برای انتخاب شرکت معتبر لوله بازکنی قلهک چیست ؟

سرویس کارای ایران تخلیه در لوله بازکنی قلهک را انتخاب کنید دارای حداقل چندسال سابقه کار معتبر دراین حوزه باشد؛ بتوانند تکنسین های مورد نظر با کمترین کثیف کاری کارهای ساختمانی شما را انجام دهند. واگر شدت گرفتگی لوله ای ساختمانی شما زیاد باشد بتوانند چندین نیروی معتبر را به محل مورد نظر شما اعزام کنند. و تمام مراحل بازکردن لوله ای ساختمانی شما بصورت کاملا بهداشتی و پرتوکول های بهداشتی انجام شود.

شرکت مورد نظری را انتخاب کنید که از بهترین دستگاه ها ی بروز برای این کار استفاده کنند؛ واگر دستگاه مناسبی را ندارند شرکت دیگری را برای بازکردن لوله ای ساختمانی خود انتخاب کنید.

گرفتگی لوله های فاظلابی یک امر کاملا طبیعی است, که حتی با رعایت نکات لازم بازهم این امکان وجود دارد که برای شما این اتفاق رقم بخورد. امروز شما تنها نیستید؛ وتیم ایران تخلیه تا لحظه بازگشایی لوله ساختمانی درکنارشما است؛ تا بتوانیم بهترین خدمات و درعرض کمتر ازچندساعت کاری هرگونه شددت و گرفتگی لوله ای ساختمانی را برای شما برطرف کنیم, وهرزمان ازشبانه روز به مشکلات گرفتگی لوله ساختمانی مواجه شده اید سریعا با تیم ایران تخلیه تماس بگیرید.

 امروز به زبان کاملا ساده درمورد لوله بازکنی قلهک بهترین مقاله را دراین حوزه برای شما تهیه کرده ایم امیدوارم توانسته باشیم به تک تک سوال های ذهنی شما پاسخ مناسبی را ارائه داده باشیم, اگر هرگونه پیشنهاد و انتقاد دارید از بخش تماس با ما وب سایت ایران تخلیه موضوع مورد نظر را با ما درمیان بگذارید.

لیست قیمت لوله بازکنی خدمات در صفحه، لوله بازکنی تجریش است.

بازکردن انواع گرفتگی لوله؟! لوله فاضلاب و انواع لوله های ساختمان
پوشش دهی کل محله قلهک؟! دروس کلاهدوز پور مشکانی هدایت فکوریان
ضمانت شعبه لوله بازکن قلهک؟! تحویل لوله باز شده و بافاکتور اتحادیه
زمان رسیدن سرویسکار؟! کمتر از 20در محل شما عزیزان
بازکردن لوله ها با دستگاه های؟! با فنر پمپ باد دستگاه واتر جت

لایروبی چاه از دیگر خدمات لوله بازکنی قلهک

لایروبی و رسوب زدایی چاه از دیگر خدماتی است که لوله بازکنی قلهک ارائه می دهد. در این خصوص نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که لایروبی مسئله ای بسیار پیچیده بوده که کار هر کسی نمی باشد و برای این کار شما احتیاج به کمک افرادی متخصص و کاربلد خواهید داشت.

 لوله بازکنی قلهک در این زمینه خدمات دیگری از قبیل:

  • تخلیه چاه جذبی و تخلیه چاه سپتیک تانک
  • تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کم ترین میزان تخریب درب چاه
  • تبدیل چاه کهنه و چای ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • حفر چاه نو
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه
  • لایروبی، کف تراشی و پاکسازی چاه به وسیله نیروی انسانی آموزش دیده را ارائه می دهد.

لوله بازکن قلهک در ایام کرونا

همواره در ایام کرونا لوله بازکنی قلهک سلامتی نیروهای مشغول به کار و مشتریان در اولویت قرار داشته و به همین خاطر تمامی نیروها می بایست تمامی اصول بهداشتی را رعایت کرده و در هنگام مراجعه از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

همچنین در لوله ‌بازکنی قلهک تمامی نیروهای مشغول به کار ملزم هستند تا بعد از رفع مشکل، تمامی وسایل استفاده شده و محیط را با مواد ضدعفونی کننده ضد عفونی کرده و با تمیزی کامل در اختیار افراد قرار دهند.

لوله بازکنی قلهک

ارزان ترین لوله بازکنی در قلهک

تخمین قیمت در هنگام رفع مشکل لوله بازکنی متفاوت بوده  و به عواملی مانند:
میزان گرفتگی
متراژ لوله
نوع فنر استفاده شده
گرفتگی در سیفون یا لوله مشاع
افتادن اشیا درون لوله
ریختن مصالح ساختمانی در لوله فاضلاب
بستگی دارد.

در لوله بازکنی قلهک نیز بسته به آن که گرفتگی لوله سطحی و در ابتدای مسیر لوله و یا جدی تر و در مسیر دورتری باشد، قیمت کار تخمین زده می ‌شود. از این رو ابتدا می بایست برای شفاف سازی برخی از سوالات در تماس تلفنی از شما پرسیده شود تا نیروهای ما نوع گرفتگی و استفاده از وسیله را تعیین کرده و قیمت را قبل از شروع کار در اختیار شما قرار دهند.

خدمات ۲۴ ساعته در لوله بازکنی قلهک

شرکت های خدمات لوله بازکنی تهران جزء آن دسته از مشاغلی هستند که باید در تمامی ایام هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم باشند. از این رو لوله بازکنی قلهک تهران در تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل با نیروهای مجرب و آموزش دیده آماده به کار بوده و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله و بوی بد فاضلاب در منزل خود مواجه شدید با آن ها تماس گرفته و درخواست نیرو نمایید.

تضمین و ضمانت کار در لوله بازکنی قلهک

تضمین و ضمانت کار یکی از نکات مهمی است که لوله بازکنی قلهک بر روی تمامی خدمات خود قرار داده است تا این گونه اعتماد مراجعه‌ کنندگان را از نحوه کار خود مطمئن سازد.

گاهی اوقات ممکن است پس از رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط شرکت های لوله بازکنی، بوی بد مجددا در محل شروع شده و گرفتگی رخ دهد که در این صورت خیلی از شرکت ها مسئولیت کار خود را به عهده نمی گیرند، اما  لوله بازکنی قلهک کار خود را ضمانت کرده و در صورت بروز مجدد مشکل سریعا نیروهای خود را به محل خواهد فرستاد.

چرا باید لوله بازکنی قلهک را برای رفع مشکل لوله بازکنی انتخاب نماییم؟

در تهران شرکت های لوله بازکنی بسیاری مشغول به کار هستند که هر کدام خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می دهند. در این میان شرکت لوله بازکنی قلهک با برخورداری از نیروهای آموزش دیده و متخصص در زمینه های مربوطه و تضمین کیفیت انجام امور، توانسته شهرت بسیاری نسبت به دیگر لوله بازکنی های موجود در منطقه پیدا کند. به طور کلی اگر بخواهیم در یک نگاه ویژگی‌ های لوله بازکنی منطقه قلهک را بیان نمایم، می ‌توان اینگونه گفت که ویژگی های این شرکت عبارتند از:

  • انجام کار با بالاترین کیفیت
  • خدمات رسانی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی سال
  • برخورداری از سرویس کاران حرفه ‌ای و با تجربه
  • ارائه خدمات با بهترین و بروز ترین دستگاه های موجود در بازار
  • تحویل لوله باز شده به صورت ۱۰۰% تضمینی به مشتری
  • باز کردن گرفتگی های سخت و پیچیده
  • نیروی فنی و متعهد
  • تخلیه چاه با تانکرهای بزرگ و کوچک
    • فنر زنی با کم ترین میزان کثیف کاری
    • اعزام سرویس کار به محل در کمتر از ۳۰ دقیقه

خدمات لوله بازکنی قلهک شبانه روزی در این محله

در شهر تهران، هرگونه مشکلی مربوط به لوله بازکنی و چاه بازکنی می تواند خطرات بسیاری را برای ساختمان، خانواده و زندگی روزمره شما به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از به وقوع پیوستن این مشکلات، می توانید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی ایران تخلیه استفاده کنید.

این پلتفرم با تیمی از کارشناسان مجرب و تجربه دار در این زمینه، آماده ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران است. در صورتی که شما در نیاز به رفع گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب خود هستید، با تماس با شماره درج شده در ابتدای صفحه، می توانید در اسرع وقت به این خدمات دسترسی پیدا کنید.

خدماتی که ایران تخلیه در اختیار شما قرار می دهد، شامل موارد زیر می باشد:

لوله بازکنی: با استفاده از تجهیزات مدرن و کارشناسان با تجربه، پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی قادر است تا به راحتی هر نوع گرفتگی و انسدادی که در لوله های شما وجود دارد را برطرف کند.

چاه بازکنی: برای رفع مشکلات مربوط به چاه فاضلاب، پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی ایران تخلیه از تجهیزات مخصوصی استفاده می کند که به راحتی می توان به کمک آن ها چاه فاضلاب را باز کرد و مشکلات آن را حل کرد.

پاکسازی لوله ها: برای جلوگیری از تکرار مشکلات لوله ها، پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی به پاکسازی لوله های شما می پردازد و به راحتی می تواند هرگونه رسوبات، چربی و دیگر مواد آلوده را از لوله های شما تمیز کند.

بازسازی لوله ها: در صورتی که لوله ها به دلیل خرابی های مختلف نیاز به بازسازی دارند، پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی ایران تخلیه با تیمی از کارشناسان با تجربه، به راحتی می تواند این خدمات را به شما ارائه دهد.

در کل، با استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی پلتفرم چاه بازکنی و لوله بازکنی، می توانید به راحتی از مشکلات مربوط به لوله ها و چاه فاضلاب خود رهایی پیدا کنید و با آرامش خاطر به زندگی خود ادامه دهید.

لوله بازکنی قلهک

 در صورت نیاز شما عزیزان میتوانمیداز خدمات ما در محله های لوله بازکنی سهروردی،لوله بازکنی منطقه شهرک غرب ،لوله بازکنی در قیطریه ،لوله بازکنی ونک ،

لوله بازکنی عباس آباد ،لوله بازکنی امیرآباد ،لوله بازکنی نیاوران دیدن کنید.

19 پاسخ

  1. خیلی خوب و سریع انجام شد ممنون از لوله بازکنی قلهک

  2. سلام و عرض ادب و خسته نباشید خیلی خوب بود ممنون ازتون?⭐?

  3. شب بخیر له کارکنان ایران تخلیه همه چی اوک بود ممنون

  4. ✅ سلام خواهش دوست عزیز وظیفه ما خدمت به شما مشتریان محترم میباشد✅

  5. ?
    ‎ سلام و شبخیر عزیزو ممنون از شما?

  6. ?

    سلام دوست عزیزوممنون از نظر مثبت شما?

  7. کیفیت کارتون خوب بود و جا داره کمال ارادت و تشکر از اقای اسگندری تشکر کنم ک مشکل گرفتگی سیک ظرفشویی رو تمیز انجام دادن.
    تشکر از خدمات ایران تخلیه که خدمات خوبی ارائه میدین.موفق باشید
    ♥️🙏💜🙏💜🙏💜🙏

  8. سلام خواسم از خدمات خوب شرکتتون تشکر کنم فکرشو نمیکردیم کارتون اینقد تمیز و فوری باشه جای تشکر و خسته نباشید در کل مرسی از لوله بازکنی قلهک
    🌻🌷🌻⭐🥇⭐

  9. بهترین هستین و کمال تشکرو دارم از سایت ایران تخلیه

  10. سلام از شعبه قلهک شرکت ایران تخلیه بسیار ممنونم که از کادر خوبی استفاده میکنه.بازکردن لوله سینک ظرفشویی تمیز انجام شد دستتون درد نکنه🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

  11. بسیار عالی واقعا خدمات شرکت ایران تخلیه تمیزه امیدوارم این خدمات خوبتون در قلهک ادامه دار باشه ⚘⚘⚘⚘⚘⚘

  12. سلام این همه روش گفتین برا رفع گرفتگی لوله کدوم روش بهتر جواب میده ؟؟

  13. سلام بهترین روش فنر و پمپ تراکم میباشد که بدون کثیفی میباشد و جوابگوی 100%دارد

  14. بسیار تمیز بود کارتون و تشکر میکنم از شرکت خوبتون و شعبه لوله بازکتی قلهک شرکت ایران تخلیه👑💚

  15. سلام با تشکر از لوله بازکن در قلهک ایران تخلیه گرفتگی لوله داشتیم بخاطر تعمیرات نخاله رفته بود تماس گرفتیم با ی شرکتی متاسفانه نتونستن باز کنن با سایت شما تماس گرفتم اقای احمدی رو فرستادین بسیار کارشون تمیز و خوب بود در کل راضی بودم ممنونم.

  16. سلام خانم کوکب زاده بله سرویسکارمون اقای احمدی تماس گرفتن با شرکت شرایطو گفتن همین که شما رضایت داشتین و لوله باز شدن این باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است