بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی منیریه بافاکتور ☎️ 66885044 فوری 20دقیقه ای

لوله بازکنی منیریه
چرا ایران تخلیه را انتخاب کنیم؟

فاکتور و ضمانتنامه

ارائه فاکتور و ضمانتنامه رسمی

رعایت بهداشت

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

پشتیبانی 24 ساعته

24 ساعته در کنار شما هستیم

خدمات رسانی فوری

خدمات 24 ساعته در 20 دقیقه

شماره سرویس کار های ایران تخلیه
سعید رسولی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
محمد موسوی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
اصغر جنادله زاده
اصغر جنادله زاده
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
جهانگیر کرمی
جهانگیر کرمی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه

 لوله بازکنی منیریه

لوله بازکنی منیریه تهران/3 راهکار فوری رفع گرفتگی لوله با ایران تخلیه

گرفتگی لوله های آشپزخانه، حمام و لوله های توالت از مشکلاتی است که زندگی را به طور کلی مختل کرده و باعث به هم خوردن امورات زندگی و آرامش ساکنین خانه میشود؛ چه بسا رفع این مشکل و باز کردن لوله های گرفته نیازمند یک شرکت و تیم لوله بازکنی ماهر و باامکانات است که این کار را به بهترین نحو، در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهد.

لوله بازکنی درمنیریه تهران

احتمالا برای یکبار هم که شده مشکل گرفتگی لوله در قسمت های مختلف منزلتان و بالا زدن آب فاضلاب را تجربه کرده اید و دغدغه ای که داشتید این بوده به کدام خدمات لوله بازکنی منیریه زنگ بزنید و یا با وجود خدمات دهنده های مختلف به کدام یک اعتماد کنیم و حتما دنبال تیمی بودید که نگرانی شما را از نظر اقدام سریع، خدمات درست و هزینه ها برطرف کند.

 ما به شما این اطمینان را میدهیم که از تمام خدمات ایران تخلیه راضی خواهید بود. اگر یکبار تیم تخصصی ایران تخلیه را انتخاب کردید به جرعت میتوانیم بگوییم علاوه براینکه خودتان در شرایط بحرانی گرفتگی لوله ها با خیال راحت انتخاب همیشگیتان را خواهید کرد، علاوه بر آن معرفی کننده ی ما به تمام دوستان و آشنایان هم خواهید بود.

با تیم تخصصی ایران تخلیه نگرانی در مورد نظافت هنگام کار لوله بازکنی نخواهید داشت و با رعایت کامل بهداشت و بدون کثیف کاری خدمات ارائه خواهد شد حتی اگر در حساس ترین نقطه ی خانه یعنی آشپزخانه گرفتگی لوله داشته باشید.

با توجه به اینکه محله ی منیریه واقع درمنطقه ی 11 از محلات باستانی و آبااجدادی است بسیاری از ساکنان ترجیح داده اند به همان شکل قدیمی خانه ها را نگه دارند و اقدام به بازسازی نکرده اند؛ و در مقابل هستند خانه هایی که در منطقه ی منیریه به ساختمان های چند طبقه و با ساکنین زیاد تبدیل شده اند. در هر صورت این منطقه تراکم نشینی و جمعیت بسیار بالایی دارد که آب و هوا و زیبایی طبیعی آن هم در این پرجمعیت بودن تاثیر گذاشته است. در مقابل این حجم سکونت مشکلات مربوط به لوله کشی ساختمان از جمله نشت یا گرفتگی لوله در هر کدام از ساختمان ها علاوه بر ساکنین، برای همسایه ها هم میتواند آزار دهنده باشد که مهمترین این مشکل بوی فاضلابی است که در هنگام مسدود شدن لوله ها به شدت به مشام میرسد. بنابراین به محض اینکه متوجه این موضوع شدید باید نسبت به لوله بازکنی منیریه اقدام نمایید.

لوله بازکنی منیریه

5 دلیل مهم گرفتگی لوله در منیریه

زمانی که لوله ها حتی در ساختمان های جدید سالها استفاده میشود بنا به دلایل مختلف دچار گرفتی میشود؛ شایع ترین دلایلی که موجب گرفتگی لوله ها میشود موارد زیر است:

  • رفتن روغن بخصوص روغن جامد از طریق سینک ظرفشویی به لوله ها
  • تجمع اضافات غذا و زباله های کوچکی مثل تفاله چای که به راحتی از سینک به لوله ها میریزد
  • ورود اشیاء خارجی به لوله ها از کفشور، توالت، حمام و یا به طریقی دیگر
  • انداختن مکرر دستمال توالت یا دستمال کاغذی استفاده شده در سرویس بهداشتی به داخل سوراخ توالت
  • جمع شدن رسوب های صابون و دیگر شوینده های داخل حمام در لوله ها ی منتهی به حمام و یا رفتن تکه های صابون از حمام به مسیر لوله های فاضلاب
  • ریختن مصالح ساختمانی هنگام ساخت وساز در لوله ها به دلیل بی احتیاطی کارگران
  • جمع شدن مقدار قابل توجهی مو درقسمت رسوب دار لوله
  • قرار گرفتن فیلتر سیگار و تفاله ی چسبنده و خطرناک مثل آدامس در لوله های فاضلاب

ساکنان اصیل و نجیب منطقه ی منیریه تهران زمانی که به دلیل گرفتگی چاه فاضلاب و گرفتگی لوله ها و یا به هر دلیلی با بالا آمدن آب از سینک، کف حمام، سرویس های بهداشتی و یا کف شور در هر قسمتی مواجه شدید، برای تمامی خدمات لوله باز کنی و دیگر مشکلات لوله در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ایران تخلیه تماس گرفته و در اسرع وقت راهنمایی و خدمات لازم برای نشتی و گرفتگی لوله را دریافت کنید.

برای تماس بابت باز کردن لوله به صورت تضمینی از لوله بازکنی تجریش هم میتوانید استفاده کنید.

چگونه بفهمیم لوله فاضلاب گرفته است؟

در برخی مواقع به خاطر بوی بدی که از کفشورها و یا لوله ها بالا می آید ممکن است فکر کنید لوله ها دچار گرفتگی شده است اما بوی بدی که زندگی شما را مختل کرده همیشه بخاطر گرفتگی نیست و در این موارد با بررسی کارشناسی و در زمانی سریع خدمات رفع بوی بد فاضلاب از لوله انجام گرفته و مشکل حل میشود.

اما علائم زیر نشان میدهد که لوله ی فاضلاب دچار مشکل شده و به زودی ممکن است دردسر بزرگی برای شما درست کند:

  • هنگام دوش گرفتن، آب در کف حمام جمع شده و به کندی تخلیه میشود.
  • تخلیه ی سنگین آب سینک ظرفشویی و جمع شدن آب در آن
  • آمدن بوی بد فاضلاب از قسمت های مربوط به لوله کشی
  • جمع شدن آب راکد و معمولا به رنگ زرد در فاضلاب

لوله بازکنی منیریه

روش های لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله

با دانستن اطلاعات قبلی شما به راحتی میتوانید تشخیص دهید لوله ی خانه تان از جای مشخص یا شاید هم نامشخصی در حال گرفتگی است و قبل از اینکه کار به جای باریک و خسارت آور برسد اقدام به رفع این مشکل کنید.

در موارد خیلی خفیف به طور مثال زمانی که یک مواد غذایی یا چیز دیگری احتمال میدهید در لوله ی نزدیک سینک ظرفشویی گیر کرده و مانع تخلیه ی آب میشود، خودتان میتوانید بدون نیاز به لوله باز کن متخصص به دفع آن و رفع گرفتگی جزئی اقدام کنید. اما در مواقع جدی تر حتی شما اگر احساس کنید میتوانید با ابزاری، لوله ی گرفته را باز کنید توصیه میشود از این کار خودداری کنید چرا که ممکن است هر اقدام نادرست و غیر حرفه ای به لوله ها آسیب زده و برای شما هزینه ی اضافی و مشکلی بزرگ تر به بار بیاورد.

لوله باز کنی سریع و کم هزینه در منیریه

رایج ترین روشی که برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده میشود فنرزنی است که با فنرزن دستی و برقی قابل اجراست. پیشنهاد ما همیشه فنرزن برقی است چرا که سریع ترین روش است و وقت شما را هدر نخواهد داد و به سرعت کار تمام شده و به زندگی عادی بازمیگردید. همچنین فنرزنی در عین حال که بهترین روش لوله باز کنی است کم هزینه ترین راه نیز میباشد.

فنرهای لوله باز کنی در طول و قطر های متفاوت وجود دارد و در خدمات لوله بازکنی میدان منیریه، با توجه به شدت گرفتگی لوله و مکان دقیق گرفتگی که توسط کارشناس باتجربه تشخیص داده میشود، طول فنر تایین و سپس با فنر مناسب اقدام به باز کردن لوله با فنر میشود. در این روش فنر با قدرت و سرعت بالا تمامی رسوب و یا هر شی و زباله ای که راه لوله را مسدود کرده است به راحتی باز میکند حتی اگر گرفتگی لوله بسیار شدید بوده و کاملا راه لوله بسته شده باشد.

در موارد استثنایی که گرفتگی لوله فاضلاب در عمق غیر قابل دسترسی باشد و امکان باز کردن با فنر نباشد از روش های دیگری استفاده میشود و اصلا جای نگرانی برای هیچگونه گرفتگی و با هر عمقی نداشته باشید. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه واترجت است که در لوله های فاضلاب طولانی و با با پیچ زیاد در سیستم لوله کشی به کار گرفته میشود. این دستگاه دارای یک شیلنگ با تحمل قدرت آب بالا و یک پمپ هدایت کننده آب است. در این روش تمامی دهانه های خروج آب از لوله گرفته میشود و دهانه ی شیلنگ دستگاه واترجت در دهانی لوله ی مسدود شده قرار میگیرد و با تنظیم فشار آب دستگاه شروع به باز کردن گرفتگی لوله میکند. فشار آب در این روش به قدری بالاست که مانند یک شی برنده عمل میکند و قادر است حتی اگر در مسیر لوله، فلزی قرار گرفته باشد آن فلز را برش و تکه تکه کرده و از لوله دفع کند.

همانطور که گفته شد این روش در موارد استثنایی و بیشتر در مکان هایی مثل رستوران و تعمیرگاه که با توجه به کار زیاد با روغن در این مکانها، احتمال گرفتگی لوله با رسوبات روغنی بسیار بالا است، کاربرد دارد.

برای استعلام قیمت روی لوله بازکنی سعادت آباد را کلیک کنید.

خارج کردن اشیاء باارزش از لوله فاضلاب در منیریه تهران

مورد دیگر در گرفتگی لوله ها اینست که ممکن است شی با ارزشی مانند انگشتر طلا یا گوشواره و یا هر چیزی که نمیخواهید از دستش بدهید درون لوله فاضلاب افتاده باشد و شما بخواهید آن را برایتان بیرون بیاوریم. تیم تخصصی ایران تخلیه بدون نیاز به حفاری و بدون خسارت و هزینه اضافی این کار را برای شما انجام میدهد. در این موارد با استفاده از دستگاه مکنده، اشیاء با ارزش شما را در هر عمقی از لوله ها خارج می نماییم.

لوله بازکنی منیریه

نتیجه گیری

در منیریه تهران ساختمان های بازسازی شده و نوساززیادی وجود دارد که مشکل گرفتگی لوله به علت استفاده ی چندین ساله از لوله ها و تجمع رسوب، بسیار اتفاق می افتد. شما با اطلاعاتی که از این مقاله به دست آورده اید میتوانید با رعایت نکات ذکر شده تا حدودی از گرفتگی لوله های خود پیشگیری کنید اما چنانچه با مشکل بالا زدن آب و گرفتگی لوله های ساختمان مسکونی یا تجاری خود مواجه شدید بدون نگرانی و استرس فقط با تماس تلفنی، یک تیم حرفه ای و تخصصی مثل ایران تخلیه را به محل دعوت و در اسرع وقت خدمات لوله بازکنی منیربه کاملا بهداشتی و تمیز، با سرعت بالا و هزینه ی کم دریافت خواهید کرد.

لوله بازکنی منطقه شهرک غرب ،لوله بازکنی در قیطریه ، لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی در خیابان جنت آباد ،لوله بازکنی امیرآباد ،لوله بازکنی تهرانسر ،لوله بازکنی جردن ،لوله بازکنی صادقیه

لوله بازکنی زعفرانیه،لوله بازکنی شهران ،

5/5 - (5 امتیاز)

5 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی منیریه بافاکتور ☎️ 66885044 فوری 20دقیقه ای»

  1. احمد وطن دوست

    سلام با تشکر از توضیحات خوبتون تماس بگیریم فردا ایشالا تشریف میارید ؟برای گرفتگی لوله سینک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظراتی که برای ایران تخلیه داده شده