بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران بدون خرابی ✅ تضمین بافاکتور

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران
چرا ایران تخلیه را انتخاب کنیم؟

فاکتور و ضمانتنامه

ارائه فاکتور و ضمانتنامه رسمی

رعایت بهداشت

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

پشتیبانی 24 ساعته

24 ساعته در کنار شما هستیم

خدمات رسانی فوری

خدمات 24 ساعته در 20 دقیقه

شماره سرویس کار های ایران تخلیه
سعید رسولی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
محمد موسوی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
اصغر جنادله زاده
اصغر جنادله زاده
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
جهانگیر کرمی
جهانگیر کرمی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران

 نصب و تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران یکی از خدمات مجموعه ما می باشد که به صورت 24 ساعته در شبانه روز ارائه می شود و شما عزیزان هر زمان که نیاز به کمک داشتید می تواند روی ما حساب کنید.

توالت های فرنگی، برعکس توالت ایرانی هستند و بعد از مدتی دچار ایراداتی می شوند که نیاز به تعمیرات جدی دارند که اگر نسبت به تعمیر آن اقدام نکنید به مشکل خواهید خورد. مجموعه ما در غرب تهران یکی از معتبر ترین مجموعه هایی می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید که هر زمان از طول شبانه روز نسبت به دریافت خدمات اقدام کنید.

در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در این باره برای شما تهیه کرده ایم که اگر سرویس بهداشتی شما نیاز به تعمیرات و یا نصب توالت فرنگی دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مطلب را مطالعه کنید.

نصب توالت فرنگی در غرب تهران 100%تضمینی

یکی از خدمات مجموعه ما نصب انواع توالت فرنگی در محل مورد نظر شما می باشد. اگر به تازگی شما توالت فرنگی خریداری کرده اید و از عهده نصب آن به تنهایی بر نمی آیید بهتر است به متخصصان و افراد ماهری که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید تا این کار را برای شما انجان دهند.

همچنین باید بگوییم نصب توالت فرنگی کار بسیار حساسی می باشد و شاگردان و افراد غیر ماهر نمی توانند به خوبی از پس این کار بر بیایند.

اگر شما دنبال نیروی کار ماهر و با تجربه می گردید می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید و از خدمات 24 ساعته ما استفاده کنید، هر زمان که نیاز داشتید کافیست با شماره تماس ما تماس بگیرید تا متخصص ایران تخلیه به محل شما اعزام کنیم.

اما اگر شما نصب توالت فرنگی خود را به فردی نا بلد و غیر ماهر بسپارید قطعا برایتان مشکلاتی پیش خواهد آمد که شامل:

  • آب از زیر توالت فرنگی نشتی خواهد کرد
  • توالت فرنگی به درستی تخلیه نخواهد شد
  • آب به طور کند و زمان بری تخلیه می شود
  • توالت فرنگی شما دچار گرفتگی های مکرر خواهد شداما مجموعه ما به شما این تضمین را خواهد داد که توالت فرنگی شما را بدون هیچ گونه مشکلی نصب خواهیم کرد و اگر زمانی مکلی پیش بیاید نیز، سریعا نسبت به تعمیر و رفع مشکل توالت فرنگی شما اقدام خواهیم کرد.

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران

سرویس توالت فرنگی در غرب تهران با بهترین کیفیت

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، توالت های فرنگی بعد از مدتی که مورد استفاده قرار بگیرند قطعاتش دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر پیدا می کند که شما برای جلوگیری از پیش روی و آسیب های بیشتر باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

برخی از مشکلات توالت های فرنگی به راحتی بر طرف می شوند و اما بسیاری از این مشکلات بسیار شایع هستند از جمله درست تخلیه نشدن آب توالت فرنگی، سرریز شدن آب از منبع، هرز رفتن آب، گرفتگی های لوله های توالت فرنگی و تخلیه کند آب.

اما این موضوع اهمیت چندانی ندارد که چرا توالت فرنگی شما دچار مشکل شده است، زیرا تیم فنی ما میشه آماده و حاضر است تا در هر ساعت از شبانه روز، به محل شما اعزام شوند و مشکل شما را به طور تضمینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهند. تنها کافیست شماره تماس های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

با دریافت کد تخفیف از شعبه لوله بازکنی جنت آباد مشتری دائم ما باشید.

مشکلات رایج توالت فرنگی

در ادامه به بررسی برخی از مشکلات رایج توالت های فرنگی خواهیم پرداخت و همچنین نحوه تعمیر و نگهداری آن ها. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

گرفتگی توالت فرنگی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای توالت های فرنگی اتفاق می افتد، گرفتگی لوله ها می باشد. زمانی که توالت فرنگی شما دچار گرفتگی لوله می شود، تیم فنی ما با استفاده از فنر برقی و دستگاه لوله بازکن گرفتگی لوله هایتان را بر طرف خواهیم کرد.

چرا توالت فرنگی ما دچار گرفتگی لوله می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ساختار توالت فرنگی به گونه ای می باشد که اشیاء خارجی مانند دستمال کاغذی و یا آشغال ها به راحتی در آن گیر می کند و موجب گرفتگی لوله توالت فرنگی می شود که تنها با فنر و یا دستگاه مخصوص لوله بازکنی می توان این مشکل را بر طرف کرد.

تخلیه لوله توالت فرنگی باید توسط فردی ماهر انجام شود و خودتان و یا افراد غیر متخصص و یا با سابقه کم، نمی توانند این کار را به درستی انجام دهند، زیرا یک اشتباه می تواند باعث شود آسیب های جبران ناپذیری به لوله ها وارد شود و یا باعث به دردسر افتادن شما و خرج بیتر برای تعمیرات خواهد شد. در نتیجه سعی کنید از یک فرد متخصص و ماهر برای انجام این کار کمک بگیرید.

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران

علت نشتی آب از زیر توالت فرنگی

یکی دیگر از مشکلات راجی که بسیار اتفاق می افتد، نشتی آب از زیر توالت فرنگی می باشد. علت به وجود آمدن چنین مشکلی می تواند عوامل مختلفی باشد از جمله خرابی شیر ورودی آب توالت فرنگی و یا شلنگ متصل کننده آن، گرفتگی توالت فرنگی علت نشتی آب باید و یا حتی این امکان وجود دارد که به دلیل سرریز کردن منبع توالت فرنگی و خرابی شناور و فلوتر توالت فرنگی شما آب بر روی زمین بریزد و شما گمان کنید که دور توالت فرنگی شما آب پس میدهد.

برخی از خدمات سرویس و تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران که به شما عزیزان ارائه می شود به شرح زیر می باشد:

  • رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • عیب یابی و تعمیر توالت فرنگی
  • تامین قطعات توالت فرنگی
  • نصب و سرویس توالت فرنگی
  • تعمیر شناور توالت فرنگی
  • تعمیر سیفون توالت فرنگی
  • رفع علت نشتی آب از زیر توالت فرنگی
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

    از کجا متوجه شویم که توالت فرنگی ما نیاز به تعمیر دارد؟

    زمانی که توالت فرنگی شما نیاز به تعمیرات داشته باشد، مشکلات و نشانه های زیادی از خود بروز می دهد که به سادگی می توانید تشخیص دهید که توالت فرنگی نیاز به تعمیر و سرویس دارد. در صورت مشاهده چنین مواردی توصیه می کنیم با یک متخصصی تماس حاصل فرمایید تا بعد از بررسی کامل توالت فرنگی شما، علت اصلی مشکل پیدا شود و متخصص فنی نسبت به تعمیر آن به روشی صحیح اقدام نماید.برخی از شایع ترین مشکلات و نشانه هایی که خبر از خرابی توالت فرنگی شما می دهد به شرح ذیل می باشد:

    1. تخلیه توالت فرنگی به صورت کند و زمان بر انجام می شود
    2. فلاش تانک توالت فرنگی با سرعت کم تری نسبت به قبل پر می شود
    3. توالت فرنگی به درستی تخلیه نمی شود
    4. آب مخزن پر نمی شود
    5. آب مخزن توالت فرنگی سرریز می کند
    6. دکمه تخلیه توالت فرنگی هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد
    7. بوی بد فاضلاب توالت فرنگی در فضا منتشر می شود .
    8.  آب از زیر توالت فرنگی به بیرون نشت می کند.

    زمانی که شما یکی از این 8 مورد بالا را در توالت فرنگی خود مشاهده کردید، سریعا با یک متخصص فنی تماس حاصل فرمایید و هرگز خودتان برای تعمیر توالت فرنگی اقدام نکنید زیرا ممکن است توالت شما خرابتر شود.

تخفیف 20% با اولین تماس از شعبه لوله بازکنی ستارخان

تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی غرب تهران شبانه روزی

یکی از مکان های پر استفاده در هر خانه و مکان می تواند سرویس های بهداشتی باشد و امروزه به دلیل سهولت استفاده آن این نوع توالت ها رونق بیشتری در بین مردم پیدا کرده است.

مجموعه ما فعال در غرب تهران با افتخار ارائه دهنده انواع خدمات نصب، تعمیر و سرویس انواع توالت فرنگی شما می باشد که با تضمین می تواند مشکلات شما در کمترین زمان ممکن و هر ساعتی از شبانه روز که خواستید حل کند.

نگران خدمات مورد نیاز برای توالت فرنگی نباشید!

توالت های فرنگی ممکن است به طور ناگهانی دچار آسیب و یا مشکلی شوند و از آنجایی که وجود توالت فرنگی در خانه و محل کار یکی از مهم ترین مکان ها محسوب می شود، نیاز است که شما بتوانید به طور سریع با یک متخصص تماس حاصل فرمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

هر زمان نیز شما یک توالت فرنگی جدید بخرید نیاز به یک نصاب ماهر برای نصب توالت فرنگی خود دارید. این امکان وجود دارد ک از فروشگاهی که توالت فرنگی را خریداری می کنید، امکان فرستادن نصاب در زمانی کوتاه را نداشته باشند.

اما نگران نباشید. شما می توانید برای نصب و تعمیر توالت فرنگی خود، به مجوعه ما اعتماد کنید و از خدمات ما بهره مند شوید تا با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان، مشکل شما بر طرف شود.

انواع خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی در مجموعه ما شامل:

  • نصب انواع توالت فرنگی زمینی
  • نصب توالت فرنگی وال‌ هنگ، تاشو و دیواری
  • نصب توالت فرنگی بدون تخریب
  • نصب توالت فرنگی بدون پایه
  • نصب توالت فرنگی بدون پیچ و با چسب
  • نصب توالت فرنگی خودشور
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و جلوگیری از بوی بد آن
  • لوله‌کشی فاضلاب توالت فرنگی
  • تعمیر و تنظیم سیفون توالت فرنگی
  • تعمیر، تعویض قطعات، نشت‌یابی و سرویس کامل توالت فرنگی
  • و تمامی خدمات مربوطه به توالت فرنگی و فلاشتانک

اعزام فوری سرویسکار زیر 20دقیقه از غرب تهران و لوله بازکنی سعادت آباد لطفا کلیک کنید.

✅ نصب کاسه توالت بدون خرابی در غرب تهران کردن
بازدید رایگان با کادری متخصص
تعویض کاسه توالت شکسته شبانه روزی
نصب توالت فرنگی و سرویس آن
✅ تبدیل توالت ایرانی به فرنگی فوری
تعویض لوله کشی و نصب شیرآلات سرویس
تعویض سرامیک و کاشی های حمام و سرویس زیر نظر اتحادیه و تضمین کار بافاکتور

هزینه تعمیر و نصب توالت فرنگی چقدر است؟

معمولا برای تمامی افراد، هزینه تعمیر و یا نصب یکی از مهم ترین دغدغه ها محسوب می شود.

همانطور که قبل تر نیز گفتیم تیم تعمیرات توالت فرنگیه غرب تهران، در کوتاه ترین زمان ممکن در خانه و یا محل کار شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای قیمت و هزینه های تعمیر توالت فرنگی نمی توانیم یک نرخ ثابت را به شما اعلام کنیم، زیرا عوامل زیادی در آن تاثیر گذار هستند. پس از تماس شما با کارشناسان ما، به طور سریع یک متخصص به محل سکونت و یا محل کار شما اعزام خواهد شد، بعد از بررسی توالت فرنگی و مشکلی که به وجود آمده است نرخ دقیق تعمیر به شما گفته می شود تا در صورت تمایل، نسبت به تعمیر توالت فرنگی شما، اقدام شود.

بهتر است بگوییم زمانی که با مجموعه ما تماس گرفته اید نباید دغدغه هزینه را داشته باشید، مطمئن باشید از سایر همکاران قیمت پایین تر و مرون به صرفه تری را به شما اعلام خواهیم کرد و تعمیر توالت فرنگی شما با کم ترین قیمت ممکن انجام خواهد شد.

چطور می توانیم درخواست تعمیر توالت فرنگی خود را ثبت کنیم؟

یکی دیگر از سوالاتی که معمولا افراد دارند این است که چطور ممکن است از طریق وب سایت، درخواست تعمیر توالت فرنگی خود را ثبت کنیم؟

باید بگوییم در سایت ایران تخلیه شماره تماس هایی قرار دارد که شما می توانید از طیق تماس تلفنی درخواست خود مبنی بر اعزام تعمیرکار ماهر به محل سکونت خود را اعلام نمایید.

توجه داشته باشید که با اولین تماس خود به سایت ایران تخلیه به شما 20% تخفیف داده خواهد شد.

برای اطلاع از انواع ترفند های رفع گرفتگی لوله خودتان صفحه ی لوله بازکنی ولنجک را کلیک کنید.

4.9/5 - (16 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات توالت فرنگی غرب تهران بدون خرابی ✅ تضمین بافاکتور»

  1. Zahramofidvand

    سلام تشکر از محتوای خوبتون .مسکل گرفتگی لوله فرنگی داریم تماس بگیریم کی تشریف میارید ؟ما در جنت آباد سکونت داریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظراتی که برای ایران تخلیه داده شده