بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی رسالت تهران بازدیدرایگان ☎️ 77847264 بافاکتور+20دقیقه ای✔️

ایران تخلیه » لوله بازکنی رسالت تهران بازدیدرایگان ☎️ 77847264 بافاکتور+20دقیقه ای✔️

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (40 امتیاز)

لوله بازکنی رسالت تهران

لوله بازکنی رسالت تخصص در بازکردن گرفتگی لوله

گرفتگی لوله های ساختمان مشکل طبیعی است، مخصوصا اگر ساخت آن قدیمی باشد. البته باید گفت این مسئله به نحوه ی استفاده ی کاربر و میزان رعایت نمودن برخی استاندارد ها نیز ربط دارد، مثلا در ساختمان های مسکونی باید دقت داشته شود که مواد زائد، آشغال ها، پارچه و دستمال کاغذی، باقی مانده ی مواد غذایی و دور ریختنی، چربی ها و روغن ها وغیره به داخل چاه ظرفشویی، روشویی، توالت وارد نشود؛ به این دلیل که مواد جامد و حجیم که قابلیت حل شدن در اب را ندارند، توانایی ایجاد گرفتگی چاه در طولانی مدت را خواهند داشت. از این رو سالیان طولانی است که شاهد نیاز ساختمان های مسکونی به خدمات لوله بازکنی خانگی هستیم، البته دلایل و عوامل به وجود آمدن این مشکلات تنها به رفتار کاربر خلاصه نمی شود بلکه قدیمی بودن لوله ها و عواملی نظیر فرسودگی و پوسیدگی آن ها هم می تواند موجب مواجه شدن با چنین مسائلی شود. و اینجاست که لوله بازکنی خانگی و سنتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و نیاز مبرم هر منطقه است .

محله رسالت تهران هم دارای ساختمانهای قدیمی است که این مشکل زیاد در آنجا اتفاق می افتاد .از این رو حضور متخصصین این امر که واقعا کار بلد باشند و در کمترین زمان بهترین کیفیت را ارایه دهند بسیار لازم است .ما در شرکت ایران تخلیه ،در محله رسالت در خدمت هستیم و بیست و چهار ساعته خدمات ارایه میدهیم برای آسایش اهالی محله رسالت .

لوله بازکنی رسالت

راه های جلوگیری از گرفتگی لوله ها

برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها ،  اگراین نکات ساده در منزل، رعایت شود احتمال گرفتگی لوله های فاضلاب خیلی کاهش خواهد یافت و هیچ‌گاه به خدمات لوله بازکردن نیازمند نخواهید شد. و همچنین هزینه لوله بازکنی هم به شما تحمیل نخواهد شد. جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب به همین راحتی که توضیح خواهیم داد ، آسان است. فقط کافی است خودتان را به انجام این کارها عادت دهید. جلوگیری از گرفتگی لوله ها هزینه خاصی ندارد. اما اگر مثلاً گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه پیش بیاید، جدا از هزینه لوله بازکنی ، یک روز شما هم خراب می‌شود. البته چندین راه برای باز کردن لوله فاضلاب هم با روش‌های خانگی وجود دارد. مثلاً باز كردن لوله فاضلاب با نوشابه و یا باز كردن لوله ظرف‌شویی با جوش شیرین و غیره.

همچنین می‌توانید برای باز كردن گرفتگي لوله ظرف‌شویی از محلول های لوله باز کن قوی استفاده کنید. و یا از تلمبه‌های لوله باز کن خانگی هم میشود استفاده کرد.  در ادامه مطلب مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها را توضیح داده‌ایم.

 7 روش جلوگیری از گرفتگی لوله ها

مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها به شرح زیر است:

  1. جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه،با رعایت نظافت
  2. از ریختن تفاله چای، قهوه و مواد نشاسته‌ای به داخل سینک ظرفشویی اجتناب کنید.
  3. از ریختن مواد چرب و روغن به داخل سینک خورداری کنید و در صورت ریختن حتما آب جوش باز کنین که چربی ها حل شوند .
  4. توری مخصوص دریچه سینک ظرفشویی را حتما روی دریچه بگذارید تا باقیمانده مواد غذایی به داخل لوله نرود .
  5. ازریختن موی سر ،تیغ،صابون ،درب شامپوها وغیره به داخل لوله فاضلاب حمام جلوگیری کنید تا باعث بسته شدن لوله نشوند .
  6. حتما از توری مخصوص روی کف شور حمام استفاده کنید و موهای ریخته شده روی کف شور را جمع آوری کنید که وارد حوزه فاضلاب نشوند که باعث گرفتگی لوله ها شوند .
  7. حتما دستمال توالت را بعد از استفاده داخل سطل آشغال داخل دستشویی بیاندازید و از ریختن آن ها داخل توالت خودداری کنید.

اگر موارد فوق را رعایت کنید خیالتان از بابت گرفتگی لوله های فاضلاب تان راحت میشود .اما اگر به هر دلیلی گرفتار این مشکل شدید اصلا نگران نباشید

تعمیرات دوره‌ای هم کمک کننده است ، بررسی و تعمیرات دوره‌ای لوله‌های فاضلاب می‌تواند از تشکیل رسوبات جلوگیری کند و همچنین مشکلات احتمالی مانند نشتی‌ها را نیز رفع کند.

شرکت ایران تخلیه لوله بازکنی رسالت با کادری متخصص با ارابه بهترین خدمات در اسرع وقت مشکلات لوله کشی فاضلاب شما را حل خواهند کرد.

برای اطلاع از انواع ترفند های رفع گرفتگی لوله خودتان صفحه ی لوله بازکنی سهروردی را کلیک کنید.

لوله بازکنی رسالت

مواردی که پیش می‌ آید و به سرویس کار لوله بازکن رسالت نیاز داریم.

نیاز به سرویس کار لوله بازکن بسته به شرایط مختلف متفاوت است، معمولا در موارد زیر به آن نیاز داریم:

  1. وقتی که لوله ها دچار تراکم وگرفتگی شده آمد و بسته شدند و آب به خوبی از آنها عبور نمی کند.
  2. وقتی که لوله های فاضلاب دچار ترک یا شاید شکستگی شده است.
  3. وقتی که لوله های فاضلاب دچار بوی بد شده اند. که این آزار دهنده ترین حالت ممکن است .
  4. وقتی صدای قل قل از لوله ها شنیده میشود .

در صورتی که با مشکلاتی همچون این موارد روبرو شده‌اید، و تلاش‌های خود برای حل مشکلات گرفتگی لوله ها بدون نتیجه بوده است بهتر است به سرویس کار لوله بازکنی رسالت تهران مراجعه کرده و مشکل را به دقت تشخیص داده و برطرف کنید.

از دیگر شعبات ما مانند لوله بازکنی سیدخندان که به صورت 24ساعته فعالیت دارد.

روش های ایمن برای پاکسازی لوله های فاضلاب

  1. از بین بردن رسوب لوله فاضلاب با فنر

همانطور اطلاع دارید رسوب لوله فاضلاب در نهایت منجر به گرفتگی لوله فاضلاب می شود. یکی از بهترین راه هایی که برای رسوب زدایی لوله فاضلاب موثر است وخیالتان از بابت نتیجه کار راحت است فنر لوله بازکنی است.

اگرمهارتی در استفاده از فنر لوله بازکنی ندارید، حتما از یک متخصص لوله بازکنی کمک بگیرید ومنتظر دریافت نتیجه عالی باشید در شرکت ایران تخلیه لوله بازکنی محله رسالت متخصصان برای ارایه خدمت به شما هر لحظه آماده هستند .

فنر زدن لوله فاضلاب در رسالت

برای استفاده از این دستگاه متخصصان ایران تخلیه لوله بازکنی رسالت ابتدا فنر لوله بازکنی سردریلی را آماده میکنند ،و‌به دریل متصل میکنند

بعد از اتصال سر فنر را در لوله ای که دچار گرفتگی شده است قرار می دهند. دستگاه فنر لوله باز کنی دریلی دارای دکمه ای می باشد که با آن می توان شروع به کار و میزان چرخش را کم و زیاد کنند. ابتدا میزان چرخش را از کم شروع  و کم کم سرعت آن را زیاد می کنند  تا عوامل گرفتگی رفع شود.

 فنر زدن لوله های فاضلاب از جمله راه‌ هایی است که حتما نتیجه بخش بوده وهر نوع  گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.

ابتدایی ترین مرتبه از روش های فنر زدن، روش فنرزدن دستی می باشد که به علت سرعت کم فنر در چرخش، تاثیر آن به اندازه کار با فنر لوله بازکانی دریلی نیست، ولی تنها ضعف این دستگاه ها سنگینی آنها و حجم زیاد آنها می‌باشد.

به دلیل سنگینی این دستگاه ها،متخصصان تصمیم گرفتند که با بستن یک فنر ساده به سر دریل، به لوله بازکنی با فنر دریل بپردازند وبا این روش گرفتگی  لوله ها را برطرف کنند.

استفاده از فنر لوله بازکن دریلی ممکن است برای افراد مبتدی سخت باشد و آسیب های جسمانی و مالی ایجاد کند .پیشنهاد میشود که این امر را به متخصصین لوله بازکنی بسپارید.شما می توانید با نزدیکترین لوله بازکن منطقه خود در هر ساعت از شبانه روزی تماس بگیرید.در شرکت ایران تخلیه محله رسالت متخصصان هر لحظه آماده ارایه خدمات به شما هستند.

متخصصان لوله بازکنی تهران رسالت ایران تخلیه با بروز ترین تجهیزات لوله بازکنی، با کم ترین کثیف کاری و بدون آسیب به وسایل محل، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با ضمانت انجام میدهند .

  1. دستگاه پمپ باد لوله باز کنی یا دستگاه تراکم هوا

پمپ باد لوله بازکنی که به آن دستگاه تراکم هوا هم نامیده می شود ،وسیله ای است که در شغل لوله بازکنی از آن استفاده می شود.

پمپ لوله بازکنی مثل دیگر پمپ های باد، هوا را در درون مخزن خود متراکم و فشرده می کند و متخصصان ما  لوله بازکن شلنگ مربوط به آن را وارد لوله فاضلاب کرده و با زدن دکمه شروع ،فشار هوایی که داخل پمپ تراکم هوا یا همان دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی جمع شده است را به درون لوله های  فاضلاب می فرستد و با این فشار، گرفتگی داخل لوله ها حرکت کرده وبراحتی  باز می شود.

دستگاه های لوله بازکنی انواع و اقسام بسیار متنوع و گوناگونی دارند که هدف همه آن ها یک چیز است اما  ساختمان و طرز کار با هم فرق می کنند.

✔ بطورکلی این روش به افراد مبتدی توصیه نمی‌شود؛ اگر روش های خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب منزلتان موثر نبود می توانید با افراد متخصص لوله بازکنی در رسالت ایران تخلیه تماس بگیرید.

برای اطلاع از انواع ترفند های رفع گرفتگی لوله خودتان صفحه ی لوله بازکنی جردن را کلیک کنید.

لوله بازکنی رسالت

سوالات متداول کاربران

✨ طریقه فنر زدن لوله با دریل بهتر است یا با دستگاه فنر زنی؟

 تنها ضعف دستگاه فنرزنی در مقایسه با دریل وزن و حجم زیاد آن است که البته به کارایی و ایمن بودن آن می ارزد.

فنر لوله بازکنی دریلی چه معایبی دارد؟

یکی از معایب بزگ آن مربوط به مسائل ایمنی است که به علت داشتن سرعت بالا و نداشتن کنترل کافی روی فنر، خطرناک می باشد.بنابراین توصیه می شود حتما از متخصصان لوله بازکنی خیابان رسالت کمک بگیرید .لوله باز کنی محله رسالت ایران تخلیه همیشه آماده همکاری با مشتریان عزیز هستند .

دستگاه یا تجهیزات به لوله ها آسیب میزند ؟

ما از تجهیزاتی که استفاده میکنیم دستگاه های به روزی هستند و در ضمن نیرو های ما افراد باتجربه هستند و از این بابت کار ما تضمینی هست.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی یوسف آباد،لوله بازکنی در ونک ،

لوله بازکنی سهروردی ،لوله بازکنی زعفرانیه،

آیا لوله بازکنی رسالت شبانه روزی فعالیت دارد؟

بله شرکت ما در طول شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

شرکت ایران تخلیه تضمینی می باشد؟

بله کلیه خدمات ما با فاکتور تضمین می شود.

آیا سرویس دهی شرکت ایران تخلیه فوری می باشد؟

بله بعد از تماس شما عزیزان شعبه ما در محله شما عزیزان زیر ۲۰ دقیقه در محل شما حاضر می شود.

11 پاسخ

  1. سریع و خوب لوله بازکنی انجام شد ممنونم از ایران تخلیه⛔?♥️

  2. کارتون حرف نداره مرسی از ایران تخلیه?♥️???

  3. خیلی خوبه و عالیه مطالب سایتتون بهره بردیم ممنون

  4. خدماتی خوبی دارید .
    حضور فوری ای در محل گرفتگی لوله داشتید
    ممنون و موفق باشید🙏🙏🙏🙏♥️♥️♥️

  5. خیلی عالی و بدون کثافت کاری انجام شد👌🤞🙌

  6. یکی از بهترین سایتها بنظرم سایت شما بود واقعا مرسی از خدمات لوله بازکنی رسالت❤👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است