بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

خدمات فاضلاب منطقه 22 تضمینی 44518024☎️ فوری بافاکتور

خدمات فاضلاب منطقه 22
چرا ایران تخلیه را انتخاب کنیم؟

فاکتور و ضمانتنامه

ارائه فاکتور و ضمانتنامه رسمی

رعایت بهداشت

رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

پشتیبانی 24 ساعته

24 ساعته در کنار شما هستیم

خدمات رسانی فوری

خدمات 24 ساعته در 20 دقیقه

شماره سرویس کار های ایران تخلیه
سعید رسولی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
محمد موسوی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
اصغر جنادله زاده
اصغر جنادله زاده
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه
جهانگیر کرمی
جهانگیر کرمی
تضمین کیفیت خدمت
حضور در محل: کمتر از 20 دقیقه

خدمات فاضلاب منطقه 22

هر فرد در طول زندگی خود حداقل یک بار دچار گرفتگی لوله ها فاضلاب خود شده است. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در تهران کار بسیار دشواری می باشد و هر شخصی بدون مهارت و دانش کافی نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد و ممکن است به لوله ها آسیب وارد کند.

خدمات ما در زمینه باز کردن لوله فاضلاب ایران تخلیه با چندین سال سابقه کار و افراد ماهر، به صورت تضمینی ارائه می شود و شما عزیزان در هر جایی از تهران که باشید می توانید برای باز کردن لوله فاضلاب منزل و یا محل کار خود، به ما مراجعه کنید.

گرفتن خدمات از ایران تخلیه برای خدمات فاضلاب منطقه 22 چه مزیت هایی دارد؟

  • لوله بازکن های ما در کمتر از 20 دقیقه در نقطه از شهر که شما بخواهید حاضر می شوند.
  • خدمات ما با ضمانت کامل از ارائه می شوند.
  • ما به صورت شبانه روزی فعالیت داریم.
  • خدمات ما توسط بهترین و ماهر ترین متخصصین انجام می شود
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه

خدمات فاضلاب منطقه 22

هزینه خدمات فاضلاب در منطقه 22 تهران:

یکی از دغدغه افرادی که به دنبال لوله بازکنی تهران هستند، هزینه و قیمت های احتمالی آ« میباشد. برخی از افراد به دلیل اینکه می ترسند قیمت لوله بازکن خیلی نجومی و زیاد شود، سعی می کنند از روش های سنتی و خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب خود استفاده کنند و یا به افراد بی نام و نشان و نا بلد کار را می سپارند. توجه داشته باشید که این کار موجب می شود لوله های شما نیز دچار آسیب شوند علاوه بر این ممکن است نه تنها لوله ها را باز نکند بلکه بیشتر باعث گرفتگی لوله فاضلاب نیز بشود.

در نگاه اول ممکن است فکر ککنید مجموعه ما نیز به خاطر نام و نشان معتبر و همچنین لوله بازکن های ماهر در تهران، هزینه های گران و سرسام آوری از شما دریافت کنیم. اما باید بگوییم نگران این موضوع نباشید، تمام هزینه ها و نرخ ها در مجموعه ایران تخلیه، طبق نرخ صنف می باشد و هزینه مازاداز شما در یافت نمی شود.

همچنین هزینه خدمات با یکدیگر فرق دارد که بعد از اعزام لوله بازکن به منطقه شما و بررسی گرفتگی لوله های فاضلاب به شما اطلاع داده می شود.

برای اطلاع از انواع ترفند های رفع گرفتگی لوله خودتان صفحه ی لوله بازکنی چیتگر را کلیک کنید.

قیمت فنر زنی لوله فاضلاب در تهران به چه مواردی بستگی دارد؟

  • متراز لوله های فاضلاب
  • میزان زنمانی که صرف باز کردن لوله ها خواهیم کرد
  • میزان گرفتگی لوله فاضلاب در تهران

جهت اطلاع از قیمت دقیق لوله بازکنی در تهران با می توانید با شماره تماس ما، تماس حاصل فرمائید .

فنر زنی برای باز کردن لوله های فاضلاب با چه روش هایی انجام می شود؟

افراد ماهر برای بازکردن لوله های فاضلاب با استفاده از فنر از روش های مختلفی استفاده می کنند که به شرح ذیل می باشد:

  • رفع گرفتگی لوله ها توسط دستگاه برقی ژنراتور و فنر لوله بازکنی صورت می گیرد.
  • استفاده از پمپ باد که باید حتما توسط افراد ماهر با چندین سال تجربه استفاده شود زیرا این امکان وجود دارد اتصالات لوله ها و خود لوله ها آسیب وارد بشود.

ضمانت خدمات فاضلاب منطقه 22

شرکت ایران تخلیه تخلیه لوله فاضلاب در تهران را با ارائه ضمانت نامه معتبر به شما عزیزان انجام می دهد. در صورتی که بعد از ارائه خدمات به شما، همچنان مشکل بر طرف نشده بود به عهده شرکت ما می باشد و مجدد لوله بازکنی نسبت به تخلیه لوله فاضلاب در تهران به محل شما اعزام خواهد شد.

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است سطحی باشد و یا خیلی جدی. در صورتی که مشکل شما عمقی بود و با روش های سنتی حل نمی شد باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید تا برای خدنات فاضلاب منطقه 22 اقدام شود. اما اگر لوله های شما سطحی کگرفته بود می توانید خودتان نسبت به بازکردن آن اقدام کنید. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا چند ترفند ساده برای بازکردن لوله فاضلاب به شما ارائه دهیم.

برای درخواست سرویس کار لوله بازکنی کوهک به صورت شبانه روزی اینجا را کلیک کنید.

خدمات فاضلاب منطقه 22

اگر لوله های شما در حد خیلی ساده و معمولی گرفته است و احساس می کنید مشکل به راحت بر طرف می شود چه کار کنیم؟

8 ترفند کاربردی برای خدمات فاضلاب منطقه 22

1.      استفاده از آب جوش

با ریختن آب جوش در لوله ها می توانید به راحتی اقدام به بازکردن لوله فاضلاب نمایید. مراحل انجام کار به شرح ذیل می باشد:

  • مقدار زیادی آب جو تهیه کنید.
  • آب جوش را در لوله فاضلاب بریزید و اجازه دهید آب جوش فرصت داشته باشد چربی ها و… موجود در لوله ها را بر طرف کند و چیز دیگری وارد لوله ها نشود.
  • این کار را چندین بار و در فاصله چند دقیقه ای از هم تکرار کنید.
  • بعد از اینکه لوله باز شد، مجدد باید مقدار زیادی آب جوش در لوله ها بریزید تا مطمئن شوید مسیر به طور کامل تمیز می شود و گرفتگی ها بر طرف می شود.

1.      استفاده از نمک و سرکه

یکی از رایج ترین روش های باز کردن لوله های فاضلاب استفاده از محلول های دست ساز خانگی می باشد که بعضی از آن ها قدرت پاکسازی خاصی دارند. درست کردن محلول سرکه و نمک نیز یکی از این محلول های فوق العاده مفید جهت باز کردن لوله فاضلاب می باشد.

برای درست کردن این محلول دست ساز در ابتدا باید مقداری سرکه و نمک را به اندازه مساوی در ظرفی بریزید، سپس بلافاصله آن را در لوله فاضلاب بریزید.

در آخر مقدار زیادی آب درون لوله فاضلاب خود بریزید تا مسیر به طور کامل پاکسازی شود.

1.      بازکردن لوله فاضلاب با  استفاده از محلول نمک و جوش شیرین

یکی دیگر از محلول های دست سازی که کمک بسیاری به گرفتگی لوله فاضلاب می کند استفاده از محلول نمک و جوش شیرین می باشد.

مراحل انجام این کار به شرح ذیل می باشد:

  • نمک و جوش شیرین را به طور مساوری با یکدیگر تقسیم کنید.
  • درون چاه فاضلاب بریزید.
  • بعد از سپری شدن چند دقیقه باید مقداری آب جوش را در لوله فاضلاب خود بریزید تا سایر ذرات را نیز از بین ببرد.

2.      رفع گرفتگی لوله با استفاده از محلول سرکه و جوش شیرین

یکی دیگر ازراه های موثر برای بازکردن لوله های فاضلاب، محلول سرکه و جوش شیرین می باشد. برای استفاده از این محلول و نتیجه گرفتن باید حداقل یک ساعت زمان نیاز دارد. در آخر مقدار زیادی آب را درون لوله فاضلاب خود بریزید.

1.      بازکردن لوله فاضلاب با استفاده از جوهر نمک

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این محلول های شیمیایی باید عینک و دستکش به همراه داشته باشید تا دست و چشم های شما به ختطر لمس محلول و برخورد گار ناشی از محلول دچار آسیب نشود. توصیه می شود برای استفاده از این روش از افراد حرفه ای و تیم های ایارن تخلیه کمک بگیرید تا به شما آسیبی وارد نشود.

اما در صورتی که همچنان قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید، باید موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کنید، سپس 3 فنجان جوهر نمک را با 4 لیتر آب ترکیب نمایید و سپس درون لوله فاضلاب خود بریزید. بعد از اینکه محلول مواد مسدود کننده در مسیر لوله را از بین برد بایستی مقدار زیادی آب جوش درون لوله ها بریزید تا مسیر به طور کامل باز شود.

2.      استفاده از فنر دستی

یکی از روش های حرفه ای برای بازکردن لوله فاضلاب، استفاده از فنر دستی می باشد که معمولا تیم ها و افراد لوله بازکن نیز از این روش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کنند. این روش باعث می شود تمام مواد و آشغالهایی که موجب شده اند لوله دچار گرفتگی شود از مسیر کنار بروند و به بیرون منتقل شوند. علاوه بر فنر دستی، فنر برقی نیز می باشد که یکی از روش استفاده خاصی دارد وو ترجیها باید توسط فردی انجام شود که تخصص و مهارت لازم را دارد.

1.      رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از تلمبه دستی

یکی از ابزار هایی که در تمام منازل ایرانی وجود دارد، تلمبه های دستی می باشد. توجه داشته باشید که بخش زیادی از گرفتگی لوله فاضلاب در تهران را می توان با استفاده از تلمبه های ددستی انجام داد.

برای این کار کافی است تلمبه را بر روی دریچه چاه قرار دهید به گونه ای که ها وارد چاه نشود سپس به طور مکرر و سریع تلمبه را بالا و پایین کنید و چندین بار این عمل را انجام دهید تاجایی که لوله فاضلاب به طور کال باز شود.

اگر متوجه شدید که این روش برای بازکردن لوله کار ساز نیست بهتر است سراغ دیگر روش ها بروید.

1.      باز کردن لوله فاضلاب با استفاده از جاروبرقی آب

با استفاده از جارو برقی های آب می توانید به راحتی برای بازکردن مسیر لوله ها اقدام نمایید. این نوع جارو برقی نوع خاص می باشد که ممکن است هر کسی آن را در منزل نداشته باشد و یا امکان تهیه این جاروبرقی ها را نداشته باشد.

2.      رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قلاب فلزی

اگر شما وسایل لازم برای لوله بازکردن را نداشته باشید، می توانید به راحتی در خانه برخی از وسایل را بسازید. با استفاده از چوب لباسی، مقاوم و فلزی، می توانید چیزی مثل قلاب فلزی آماده کنید تا برای باز کردن لوله فاضلاب اقدام کنید.

اگر به دلیلی موفق به بازکردن لوله فاضلاب نشدید و یا گرفتگی لوله فاضلاب شما شدید تر بود، باید از تیم و شرکت های لوله بازکنی متخصص کمک بگیرید.

شرکت ایران تخلیه با ارائه بهترین خدمات با ضمانت و قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

جهت اعزام از شعبه های دیگر ما در منطقه لوله بازکنی اکباتان کافیست تماس بگیرید.

خدمات فاضلاب منطقه 22

خدمات فاضلاب منطقه 22 با روش های پیشرفته

از بهترین تجهیزات برای خدمات فاضلاب منطقه 22می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. در ادامه، برخی از تجهیزاتی که برای لوله بازکنی استفاده می‌شود را بیان می‌کنم:

دستگاه های هیدروجت: دستگاه های هیدروجت، از طریق تزریق آب با فشار بالا، می‌توانند لوله‌های بسته و یا انسداد شده را باز کنند. این دستگاه ها می‌توانند برای لوله بازکنی در خانه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و … استفاده شوند.

دستگاه های باز کننده لوله: دستگاه های باز کننده لوله، از طریق استفاده از چرخهای با برس های خاص، می‌توانند لوله‌های بسته را باز کنند. این دستگاه ها می‌توانند برای لوله بازکنی در خانه ها، رستوران ها، هتل ها و … استفاده شوند.

استفاده از دستگاه های کابلی: دستگاه های کابلی، با استفاده از کابل های خاص، می‌توانند لوله‌های بسته و یا انسداد شده را باز کنند. این دستگاه ها می‌توانند برای لوله بازکنی در خانه ها، ساختمان ها، فروشگاه ها استفاده شوند.

در کل، استفاده از بهترین تجهیزات برای لوله بازکنی، می‌توانیم به شما عزیزان کمک کنیم تا با داشتن تجهیزات مناسب، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم و به عنوان یکی از بهترین لوله بازکن‌ ها شما عزیزان متیوانید رو شرکت ایران تخلیه حساب ویژه بکنید.

خدمات فاضلاب منطقه 22 رفع گرفتگی انواع لوله لوله حمام فرنگی ایرانی ناودان پارکینگ سینک کفشور
شماره نمایندگی خدمات فاضلاب منطقه 22 09127208965
ضمانت کاری ایران تخلیه؟ تحویل لوله باز شده و بافاکتور  رسمی اتحادیه
سرویسدهی کل محدوده منطقه 22 شبانه روزی با کادری کاملا با تجربه
بازکردن لوله ها با دستگاه های؟! با فنر پمپ باد دستگاه واتر جت

 

 

 

 

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظراتی که برای ایران تخلیه داده شده