بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی دروس تهران پشتیانی دائمی 22778568 بافاکتور +فوری

ایران تخلیه » لوله بازکنی دروس تهران پشتیانی دائمی 22778568 بافاکتور +فوری
لوله بازکنی دروس

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (188 امتیاز)

لوله بازکنی دروس

لوله بازکنی دروس تهران گرفتگی لوله فاضلاب جزو مسائلی است که در هر زمانی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. گرفتگی چاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌ طور مثال چاه‌هایی که در قسمت‌های کوهستانی شهر واقع‌ شده باشند، کشش آب کمتری دارند. همین امر باعث پر شدن چاه در مدت زمان کوتاهی می‌شود. مردم محله دروس می‌توانند از طریق سایت  ایران تخلیه با لوله بازکنی دروس ارتباط داشته باشند و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

چه مواردی نشان می‌دهد شما نیاز فوری به لوله بازکنی دروس دارید؟

اگر سیستم لوله‌کشی شما دچار ایراد یا گرفتگی شده باشد، نیاز است که هرچه زودتر این گرفتگی برطرف شود. اقدام سریع برای رفع مشکل گرفتگی لوله، باعث می‌شود که دچار عواقب جبران‌ناپذیر این مشکل نشوید. در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم که نشان می‌دهد شما نیاز فوری به لوله بازکنی دارید:

تخلیه نشدن فاضلاب از سینک روشویی

بالا زدن آب سرویس‌های بهداشتی

کندی خروج آب

پیچیدن بوی بد فاضلاب در خانه و ساختمان

جمع شدن آب در توالت ایرانی و فرنگی

لوله بازکنی دروس
لوله بازکنی دروس

دلایل گرفتگی چاه در دروس

در برخی مواقع آب ظرف‌شویی یا دست‌شویی به‌ خوبی حرکت نمی‌کند. این مشکل معمولا در منازل و ساختمان‌های بسیار قدیمی اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات می‌توانید از مواد بازکننده لوله مثل اسید استفاده کنید، تا راه‌ آب دوباره باز شود. البته اگر لوله‌های فاضلاب به طور جدی گرفته باشد، لازم است از متخصصی توانا کمک بگیرید. در این‌ مواقع باید با یک شرکت لوله بازکنی با تجربه و متخصص تماس بگیرید. لوله بازکنی دروس از جمله شرکت‌های لوله بازکنی است که می‌تواند کمک بسیاری در حفظ بهداشت منازل و ساختمان‌های شما کند. اما به‌ راستی چه اتفاقی داخل لوله اتفاق می‌افتد که مسیر آب را مسدود می‌کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب را برایتان شرح دهیم.

جمع شدن مو داخل لوله و جرم گرفتن لوله‌ها مانع عبور آب می‌شوند. همین امر در طولانی مدت باعث گرفتگی لوله‌ها می‌شود. معمولا چربی‌ها و موها باعث گرفتگی انواع لوله‌ها می‌شوند. متاسفانه این مواد به لوله‌های فاضلاب ساختمان‌های قدیمی که از جنس چدن هستند، آسیب زیادی می‌رسانند و به‌ مرور زمان باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله‌ها می‌شوند.

فراموش نکنید که برای باز کردن لوله‌ها حتما باید به یک متخصص لوله بازکنی مراجعه کنید. گرفتگی لوله‌ها یکی از عادی‌ترین اتفاق‌هایی است، که برای هر کسی ممکن است روی دهد. لوله بازکنی دروس شرکت ایران تخلیه متخصصین و سرویس‌کاران زیادی برای رفع گرفتگی لوله دارد. این متخصصین روزانه مطابق با تخصص خود، به منازل و ساختمان‌های زیادی مراجعه کرده و گرفتگی لوله‌ها را رفع می‌کنند. بنابراین تماس با شرکت‌های لوله بازکنی یکی از ضروری‌ترین اقدامات هنگام گرفتگی لوله‌ها می‌باشد.

چرا نباید از اسید برای رفع گرفتگی لوله استفاده کرد؟

بسیاری از افراد هنگام گرفتگی لوله به‌ جای کمک گرفتن از یک متخصص لوله‌ بازکن، از محلول اسیدی استفاده می‌کنند. البته این کار اصلا عاقلانه‌ نیست. معمولا به دلیل وجود آب در لوله، اسید قدرت خود را از دست می‌دهد. البته ممکن است اسید فقط مقدار کمی اثر کند. در نتیجه لوله به‌ اندازه یک سوراخ کوچک باز می‌شود و بعد از مدتی لوله دوباره می‌گیرد. درصورتی‌ که در لوله اسید ریخته شود، اسید با سرعت زیادی از لوله رد می‌شود و تاثیر خاصی نمی‌گذارد. درنتیجه اسید در اتصالات باقی‌ مانده و چسب اتصالات را باز می‌کند و لوله به طبقه پایین آب می‌دهد. در این شرایط شما ناچار به پرداخت هزینه چند برابری هستید. بنابراین به‌ هیچ‌ عنوان از اسید برای رفع گرفتگی لوله استفاده نکنید. لوله بازکنی دروس در این مواقع متخصصین خود را برای رفع گرفتگی لوله اعزام می‌کند.

لوله بازکنی دروس

خیابان هدایت، خیابان یار محمدی، خیابان کماسایی، خیابان راستوان( احتشامیه)، خیابان حسینیان، خیابان پاسارگاد و خیابان حجت سوری از مهم ‌ترین خیابان‌های دروس تهران هستن.

این محله در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده‌ است مرز جنوبی این منطقه بلوار شهرزاد و مرز شمالی آن کمی بالاتر از خیابان دولت (کلاهدوز) می‌باشد و از شرق خیابان پاسداران و از غرب به خیابان فکوریان که مرز بین قلهک و دروس است

لوله بازکنی دروس با خدمات بی نظیز در این محله قدیمی

دروس یکی از قدیمی ترین محله های تهران است. تحقیقات و اکتشافات نشان می دهد که در گذشته اقوام کهن در این محله ساکن بوده اند. دهکده دروس دو قنات داشت و ارمنی ها در آن به کشاورزی و دامداری مشغول بودند. در دوره قاجار مالکیت بسیاری از زمین های دروس به مهدی قلی هدایت رسید. مهدی قلی هدایت ملقب به مخبرالسلطنه منصب های گوناگونی در دوره قاجار و پهلوی داشت. او به مدت شش سال نخست وزیر رضا شاه بود. یکی از دلایل شهرت مخبرالسلطنه کتاب خاطرات و خطرات است که مخبرالسلطنه آن را نوشته است. مخبرالسلطنه بسیاری از املاک خود را از جمله مسجد هدایت وقف کرد. مقبره مخبرالسلطنه در همین محله و در انتهای کوچه مسجد قرار دارد. واگذاری زمین های این منطقه به سایر خاندان ها نقطه شروع شکل گیری دروس امروزی بود.

در دوران قاجاریه و پهلوی، دروس محل اقامت روس‌ها بود. روس ها در دروس اقامت داشتند و مهمانی ها و جلسات خود را آنجا برگزار می‌کردند. به همین دلیل این محله دروس نام گرفت که از کلمه ده روس گرفته شده است.

ارتباط با شعبه دروس  تماس با شماره 02122778568
میزان کثیف کاری در فنرزدن بدون کوچکترین کثیفی با رعایت بهداشت
زمان اعزام سرویسکار به محل: فوری بمدت 20دقیقه
زمان لوله بازکنی چقدر است؟ نهایتا 20دقیقه زمان میبرد
بازکردن انواع گرفتگی با: فنر بلند واتر جت پمپ باد و دستگاه برقی

روش ‌های متفاوت لوله بازکنی دروس تهران

روش‌های متفاوتی برای لوله بازکنی وجود دارد. لوله بازکنی دروس بهترین و موثرترین روش را انتخاب می‌کند. پیش‌ از هرچیز بهتر است با انواع روش‌های لوله بازکنی آشنا شوید. انواع دستگاه‌های لوله‌ بازکنی عبارت‌اند از: دستگاه تراکم هوا، تلمبه دستی و فنر برقی

دستگاه تراکم هوا

هنگامی‌ که خاک و مواد مشابه در لوله‌ها تجمع کنند، باعث ایجاد گرفتگی در لوله‌ها می‌شوند. یکی از روش‌های موثر برای حل این مشکل، استفاده از دستگاه تراکم هوا است. دستگاه تراکم هوا از روش فشرده‌سازی هوا استفاده می‌کند. مکانیسم این دستگاه به این صورت است که با پمپاژ داخل دستگاه لوله ‌بازکن، هوا جمع‌ شده و هرگاه فشار هوا کافی باشد، فورا فشار هوا حبس شده در لوله رها می‌شود. به این صورت مواد اضافی که در مسیر لوله قرارگرفته‌اند حرکت می‌کنند. برای استفاده از این روش باید نهایت دقت را بکار ببرید و آن را به شرکت‌های متخصص در زمینه لوله بازکنی بسپارید.

تلمبه دستی

تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم‌دایره بوده که به ‌عنوان یک تلمبه و یک دسته کار می‌کند. این دستگاه معمولا در همه خانه‌ها وجود دارد. هر کسی می‌تواند در صورت مواجه شدن با گرفتگی لوله، از این دستگاه برای لوله بازکنی استفاده کند.

 

فنر لوله بازکن برقی

یکی از پرکاربردترین و موثرترین روش‌ها برای رفع گرفتگی لوله‌ها، استفاده از فنر لوله ‌بازکن است. فنر لوله بازکن برقی از یک موتور و یک فنر تشکیل‌ شده است که موتور آن به‌ صورت مته‌ای بوده و فنر به سر آن متصل می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز به لوله بازکنی از طریق سایت ایران تخلیه با لوله بازکنی دروس ارتباط برقرار کنید. سپس متخصصین این مجموعه به آدرس داده شده از طرف شما مراجعه می‌کنند و با توجه به نوع گرفتگی، بهترین روش را انجام می‌دهند.

لوله بازکنی با فنر چیست؟

گرفتگی لوله به عوامل زیادی بستگی دارد. مو، اشیا از دست خارج‌شده، پارچه، مصالح ساختمانی، سیمان، گچ، ماسه و سنگ می‌توانند موجب گرفتگی لوله حمام شوند. در این نوع گرفتگی میتوان از تجهیزات مختلفی برای رفع آن استفاده کرد. البته لوله بازکنی دروس فنر لوله بازکنی را بهترین گزینه برای این کار معرفی می‌کند.

لوله بازکن دروس با فنر چه کاربردی دارد؟

لوله بازکنی دروس با فنر در مواردی که لوله‌ آشپزخانه، حیاط یا پشت‌بام دچار گرفتگی شده باشند، کاربرد فراوانی دارد. دو نوع فنر از نوع دستی و الکتریکی در بازار موجود می‌باشند. هر کدام از این فنرها، کاربرد مخصوص به خود را دارند. از فنر دستی برای گرفتگی جزئی و از فنر برقی برای گرفتگی‌های حاد استفاده می‌شود.

فنر دستی فنری باریک و از جنس فولاد است که اندازه‌ حدود 100 سانتی‌متر دارد. شما برای بازکردن گرفتگی‌های معمولی می‌توانید از فنر دستی استفاده نمایید. فنر برقی با استفاده از نیروی برق کار کرده و مانند یک مته پرقدرت فنر را با فشار وارد لوله می‌کند. هنگامی‌ که فنر دستی با نیرو دست پاسخگو نیست، بهتر است از فنر برقی برای رفع گرفتگی لوله استفاده نمایید.

فنر برقی برای عمق‌ بالاتر از 10 متر کاربرد دارد. کار با فنر برقی تنها توسط متخصصین انجام می‌شود. متخصصین لوله بازکنی دروس می‌توانند با استفاده از فنر برقی، گرفتگی لوله شما را به‌ نحو احسنت رفع نمایند. سر فنر متناسب با نوع و میزان گرفتگی تعویض شده و متناسب با آن میتوان از سر فنرهای متفاوتی استفاده کرد. انواع سر فنرها شامل سر فنر الماسی، اسیدی، نیزه‌ای، برس‌دار، کوزه‌ای، چاقویی، ابزارگیر و میله فنری می‌باشند. نیروی مورد نیاز برای چرخش فنر به وسیله موتور متصل به برق ایجاد می‌شود.

فنر لوله ‌بازکن دستگاهی است که در مدت‌ زمان کوتاهی گرفتگی لوله‌ها را برطرف می‌کند. فنر برقی به وسیله قلابی که دارد گرفتگی لوله‌ها را باز کرده و مواد اضافی که در مسیر لوله قرار گرفته‌اند را با خود به بیرون از لوله هدایت می‌کند. از فنر برقی به‌ منظور بازکردن توالت‌های ایرانی، لوله ساختمانی و ظرف‌شویی استفاده می‌شود. در توالت‌های فرنگی بهتر است از دستگاه تراکم هوا یا فنرهای مخصوص توالت فرنگی استفاده شود تا جداره‌های آن دچار آسیب نشوند.

لوله بازکنی دروس

چه گرفتگی ‌هایی را میتوان با استفاده از فنر لوله بازکن رفع کرد؟

یکی از بهترین دستگاه‌های لوله ‌بازکن، فنر لوله ‌بازکن است. از این دستگاه برای رفع انواع زیادی از گرفتگی‌های لوله فاضلاب استفاده می‌شود. برخی از گرفتگی‌های قابل رفع با فنر لوله‌ بازکن به شرح زیر است:

رفع گرفتگی توالت ایرانی

رفع گرفتگی کفشور پارکینگ و حیاط

بازکردن گرفتگی سرویس‌های بهداشتی و حمام

رفع گرفتگی کفشور و سیفون توالت

مزایای مهم استفاده از لوله‌ بازکن با فنر برقی

همانطور که گفته شد لوله بازکن با فنر برقی قدرتمندتر و موثرتر است. در ادامه به بررسی برخی از مزایا لوله بازکن با فنر برقی می‌پردازیم:

لوله بازکن با فنر برقی برای رفع بیشتر گرفتگی‌ها موثر است

این روش سریع‌ترین و بهترین روش لوله بازکنی به شمار می‌رود

این لوله بازکن کوچک و قابل‌حمل می‌باشد

استفاده از این روش کمترین کثیف‌کاری ممکن را دارد

لوله بازکن با فنر برقی به برق با ولتاژ بالا نیاز ندارد

مو، پارچه و پلاستیک به فنر برقی پیچیده و در نتیجه لوله باز می‌شود

لوله بازکنی دروس

قیمت لوله بازکنی منطقه دروس

هرساله نرخ سرویس لوله بازکنی پاسداران و دروس و تخلیه چاه طبق تعرفه‌های تعریف‌شده توسط اتحادیه مشخص می‌گردد. برخی فاکتورها در تعیین نرخ سرویس لوله بازکنی تاثیرگذار هستند. فاکتورهایی که در تعیین نرخ لوله بازکنی دخیل هستند به‌ شرح زیر می‌باشد:

شدت و مکان گرفتگی

وجود اشیا درون لوله

نوع گرفتگی

طول و قطر فنر استفاده‌ شده

وجود ماسه، خاک، شن، گل و مصالح ساختمانی درون لوله

فنر زدن از ورودی‌های مختلف لوله‌ فاضلاب

لوله بازکنی دروس بدون کوچکترین کثیف کاری

گرفتگی لوله فاضلاب همواره با کثیف کاری‌های بسیار زیادی همراه است بعضی از شرکت‌های خدمات لوله بازکنی دروس با رعایت نکردن برخی نکات باعث کثیف شدن بیشتر خانه‌تان می‌شوند.

اگر نگران کثیف کاری‌های بعد از لوله بازکنی هستید باید به شما بگویم که خدمات لوله بازکنی سایت ایران تخلیه در محدوده دروس تهران تمام خدمات لوله بازکنی از جمله فنر زنی، پمپ هوا، تلمبه زنی و… را بدون کوچک‌ترین کثیف کاری برایتان انجام می‌دهد.

هم‌چنین کارکنان بدون سابقه خلاف و کاملا با اخلاق و مشتری مدار به شما این اطمینان را می‌دهند که بدون کوچکترین کثیف کاری این مشکل شما را حل خواهند کرد.

لازم به ذکر است که کارکنان سایت ایران تخلیه همواره پس از اتمام خدمات لوله بازکنی برای تمیزکاری و پاک کردن کثیفی‌ها اطراف لوله را با آب می‌شویند.

اگر نگران کثیف شدن خانه خود هستید ما با اطمینان خاطر به شما عزیزان خدماتی نوین به منظور لوله بازکنی بدون هیچ گونه کثیف کاری ارائه می‌دهیم تا دیگر هیچ گونه نگرانی در این مورد نداشته باشید.

هزینه لوله بازکنی دروس تهران

توجه داشته باشید هزینه پرداختی شما به سرویس کاران به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مدت زمان باز کردن لوله مسدود شده

شدت گرفتگی لوله فاضلاب و مدت زمان رفع این مسدودیت، زیرا هرچه گرفتگی بیشتر باشد زمان بیشتری برای باز کردن آن صرف می‌شود.

تعداد لوله‌های گرفته شده

نوع روش به کار گرفته شده برای لوله بازکنی

توصیه ما بر این است که رفع انواع گرفتگی لوله‌های فاضلاب خود را به سایت ایران تخلیه بسپارید، تا در اسرع وقت با به کارگیری مناسب‌ترین روش مشکل شما را حل نمایند.

 

روش ‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ‌ها

راه‌های مختلفی برای جلوگیری از گرفتگی‌های لوله‌ فاضلاب وجود دارد. توجه داشته باشید که به‌کارگیری این راه‌ها باعث می‌شود لوله‌های فاضلاب منزل شما، کمتر دچار گرفتگی شوند. در ادامه به‌ شرح هر یک از راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌پردازیم:

1- از درپوش یا کفشور مناسب برای کف آشپزخانه، کف حمام یا دریچه فاضلاب در حیاط و پارکینگ استفاده کنید تا از ورود ضایعات به درون لوله‌های فاضلاب جلوگیری شود.

2- پیش از شست‌و‌شوی ظروف، ابتدا باقی‌مانده مواد غذایی را با دستمال از روی ظرف‌ها تمیز کرده و سپس شروع به شستن ظرف‌ها در سینک ظرف‌شویی کنید.

3- روغن باقیمانده را درون سینک نریزید. اگر روغن باقیمانده غذا در سینک وجود داشت، حتما چند دقیقه آب گرم را باز بگذارید تا روغن به‌ طور کامل شسته شود.

4- در حمام مواظب باشید تا وسایلی مانند شانه، مو، در شامپو یا تیغ وارد لوله‌های فاضلاب نشوند. به‌ منظور جلوگیری از ورود این وسایل به لوله‌ها، می‌توانید از کفشور حمام استفاده کنید.

5-از انداختن دستمال و هر شی‌ دیگری در توالت خودداری کنید.

6- سیفون ظرف‌شویی را باز کنید و تمام اتصالات و قطعات آن را در فواصل زمانی کوتاه شست‌وشو دهید تا رسوبات آن برطرف شود. سپس مجددا وصل نمایید.

سخن پایانی

لوله بازکنی در دروس و تخلیه چاه و فاضلاب و حفر چاه تهران از دسته اموری است که علاوه‌ بر نیاز به‌ دقت بالا، رعایت نکات بهداشتی نیز اهمیت زیادی دارد. لوله‌های فاضلاب مملو از باکتری، ویروس و انواع میکروب‌های مختلف است. در صورت پخش شدن ویروس‌ها و میکروب‌ها در محیط منزل یا ساختمان، می‌تواند سلامتی افراد زیادی را به خطر بیندازد. اگرچه لوله بازکنی کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد، اما خبره بودن متخصصین برای انجام این کار بسیار پراهمیت است. لوله بازکنی دروس با سال‌ها تجربه در کنار شما است تا خدمات مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

هزینه لوله بازکنی دروس با چه معیاری حساب می شود؟

قیمت ما رقابتیه و حتی پایینتر از نرخ اتحادیه، پس خیالتون راحت باشه مثل خیلی از همکارا دنبال دبه کردن و افزایش مبلغ را در هنگام کار نداریم.

لوله بازکنی تضمینی در دروس یعنی چه؟

ما ضمانت می دهیم گرفتگی را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم. سرویسکاران ما توانایی تشخیص نوع گرفتگی و محل گرفتگی را دارند. این توانایی سبب شده تا گرفتگی را بصورت کامل باز شده تحویل مشتری دهند.

آیا لوله بازکنی با فنر برقی کثیف کاری دارد؟

خیر کثیف کاری ندارد. لوله بازکنی دروس به شما قول میدهد تمام مراحل انجام کار را بدون کثیف کاری و کاملا بهداشتی انجام دهد.

13 پاسخ

  1. سلام و درود ممنون از ایران تخلیه?✌

  2. ممنون از نظرات مثبت شما در خدمت هستیم/

  3. فوری ای انجام شد ممنون از خدماتتون

  4. فوری ای انجام شد ممنون از خدمات و قیمتتون

  5. سلان و درود امیدوارم راضی بوده باشید

  6. سلام از دروس تهران مزاحم میشم لوله بازکنتون اقای کریمی کارشون تمیز و طرز برخوردشون عالی بود.دستتون درد نکنه واقعا چند روزی بودی مشکل گرفتگی حمام اذیتمون کرد خداروشکر برطرف شد خیلی مچکر👏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌺

  7. سلام از خیابان یار محمدی دروس تماس گرفتم روز شنبه که مشکل گرفتگی دستشویی داشتیم نیروی خوبیرو ارسال کردین واقعا ممنونم و ازتون کمال تشکرو دارم امیدواریم سالم و تندرست باشید🌹👌🏿👏

  8. سلام از خیابان دولت تماس گرفتم رفع گرفتگی لوله با پمپ بدون کثیفی بود ممنون♥️♥️♥️♥️

  9. خدمات با کیفیتی دارین تشکر میکنم از شعبه دروس شرکت ایران تخلیه امیدوارم این خدمات با کیفیت ادامه دار باشه
    سلامت باشین مچکرم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است