بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی در اندرزگو بافاکتور ☎️ 22778568 فوری زیر 20دقیقه

ایران تخلیه » لوله بازکنی در اندرزگو بافاکتور ☎️ 22778568 فوری زیر 20دقیقه
لوله بازکنی اندرزگو

راهنمای مطالعه

4.9/5 - (9 امتیاز)

لوله بازکنی اندرزگو

لوله بازکنی اندرزگو ازجمله خدمات لوله بازکنی در سایت ایران تخلیه می‌باشد. معمولاً گرفتگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه‌ روزی احتمال دارد اتفاق بیفتد. در این مواقعی لوله بازکنی اندرزگو به داد شما می‌رسد. گرفتگی لوله فاضلاب و چاه ازجمله گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی آسایش ساکنین ساختمان را برهم میزند. شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی اندرزگو ارائه‌ دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری به هموطنان می‌باشد.

روش کار انواع فنر لوله بازکنی اندرزگو

در این روش که متخصصین لوله بازکنی اندرزگو بکار می‌گیرند علاوه بر باز کردن گرفتگی لوله‌ها همه مواد دیگر از جمله مو، لایه‌های چربی و… از دیواره چاه جدا شده و کارایی چاه بالا می‌رود. در روش کار فنر با استفاده از پیچ‌های مخروطی شکل که در نوک فنر وجود دارد، مواد اضافی که منجر به گرفتگی چاه شده‌اند را به داخل چاه روانه می‌کنند.

لوله بازکنی اندرزگو

انواع فنر چاه بازکنی چیست؟

فنرهای لوله بازکنی در 2 مدل پیدا می‌شوند که با توجه به نوع گرفتگی کاربردهای هریک از آن‌ها بایکدیگر متفاوت است. این 2 مدل شامل موارد زیر است:

  • فنر لوله بازکنی دستی
  • فنر برقی (دستگاه لوله بازکنی)

اصولا روش اول ( فنر لوله بازکن دستی) برای باز کردن گرفتگی‌های سطحی و ساده کاربرد دارد که به راحتی و فوری مشکل حل می‌گردد. اما روش دوم (فنر برقی) توسط دستگاهی به اسم دریل اجرا می‌شود که برای گرفتگی‌های عمقی و سخت و چاه‌هایی که عمیق هستند کاربرد دارد و توسط متخصصین لوله بازکنی تهران شرکت ایران تخلیه انجام می‌شود.

کار با فنر لوله بازکنی دستی

اولین مرحله: قبل از شروع کار و استفاده از انواع فنر دستی لوله بازکنی، لازم است تا حتما دستکش مناسب بپوشید.

دومین مرحله: سپس نوک فنر لوله باز کن دستی را درون لوله فاضلاب قرار داده و به آرامی آن را داخل چاه حرکت داده تا به مانعی برخورد کند و فنر لوله باز کنی نتواند جلوتر برود.

باید به این نکته توجه داشت که در زمان حرکت فنر در اتصالات و زانوها این کار حتما با رعایت احتیاط انجام شود تا لوله آسیب نبیند.

سومین مرحله: زمانی که اطمینان یافتید که فنر دستی لوله بازکنی به محل گرفتگی رسیده است باید انتهای آن را بچرخانید. سر انواع مختلف فنر لوله بازکنی خاصیت ارتجاعی دارد و داخل لوله شروع به پیچیدن می‌کند که همین موضوع باعث پیچیده شدن مواد اضافی داخل لوله به دور فنر دستی لوله بازکنی می‌گردد.

پس از سومین مرحله اگر فنر چاه بازکن را خارج کنید، مشاهده خواهید کرد که مواد اضافی دور آن پیچیده شده و گرفتگی چاه منزل شما رفع شده است.

اگر گرفتگی کمی سفت باشد و با پیچش حل نشود، برای افزایش سرعت کار و بازدهی بیشتر فنر لوله بازکن می توانید انتهای فنر لوله بازکن دستی را به یک دریل متصل کنید. که در اینجا نوعی فنر لوله بازکنی سردریلی ایجاد می‌شود.

اما باید دقت داشته باشید که استفاده از فنر لوله بازکنی سردریلی به خاطر چرخش شدیدی که دارد برای گرفتگی های سطحی نامناسب می‌باشد؛ زیرا ممکن است آسیب جدی به لوله وارد نماید.

به همین خاطر بهتر است نکات ایمنی را رعایت کنید و کار را به لوله بازکن لوله بازکنی اندرزگو بسپارید. لوله بازکنی اندرزگو با نیروهای حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته اقدام به بازکردن لوله‌ها و گرفتگی می‌کنند.

لوله بازکنی اندرزگو

فنر لوله باز کنی برقی (دستگاه لوله بازکنی)بهترین تجهیزات لوله بازکنی اندرزگو

یکی از انواع فنر لوله بازکنی که کار رفع گرفتگی لوله‌ها با آن راحت‌تر شده است، دستگاه لوله بازکنی است. موتور و فنر از اجزای سازنده دستگاه لوله بازکنی می‌باشند. موتور عهده‌دار وظیفه ایجاد نیروی لازم برای چرخش فنر است و فنر با چرخش خود، گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.

بکار بردن دستگاه لوله بازکنی باعث افزایش سرعت کار می‌گردد. اما به کارگیری آن نیازمند داشتن مهارت‌های تخصصی است که متخصصین لوله بازکنی غرب تهران و شمال تهران اندرزگو در سایت ایران تخلیه از آن بهره‌مند هستند.

مزایای فنر لوله باز کن برقی چیست؟

دستگاه‌های لوله بازکنی دارای مزایای بسیاری می‌باشند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • مجاز به استفاده از برق شهری
  • کوچک و قابل حمل
  • برطرف کننده گرفتگی‌های شدید لوله‌ها
  • وجود سرفنرهای متنوع برای انواع لوله‌ها
  • وجود انواع فنر لوله بازکنی طولانی برای لوله‌های بلند
  • افزایش سرعت کار لوله بازکنی

روش‌های لوله بازکنی بلوار اندرزگو چیست؟

راه‌حل‌های گوناگونی برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب و سیستم‌های لوله کشی وجود دارد که هرکدام از این روش‌ها بسته به دلیل گرفتی لوله و یا میزان گرفتگی آن کاربرد دارند. بنابراین قبل از لوله بازکنی و رفع انسداد لوله و فاضلاب‌ها لازم است یکی از روش‌ها را متناسب با محل و نوع گرفتگی تعیین کنید. هرچند توصیه می‌کنیم کار را به نیرو ماهر لوله بازکنی اندرزگو بسپارید.

استفاده از فنر برقی مخصوص

این ابزار از موتوری به شکل دریل و یک فنر در سر موتور تشکیل می‌شود. فنر برقی لوله باز کنی یک فنر سرمته دار متناسب با لوله گرفته است که دارای انعطاف بوده و در بخش خمیده لوله نیز حرکت می‌کند.

در این روش، پس از این که فنر به سر موتورش متصل شد، فنر را داخل لوله برده و موتور را روشن می‌کنیم تا کار لوله بازکنی شروع شود. هر چند وقت یکبار فنر را بیشتر به داخل لوله حرکت می‌دهیم که عمل چرخش فنر در قسمت‌های پایینی لوله هم انجام شود و به مانعی برسد که دلیل اصلی گرفتگی لوله است. وقتی که نوک فنر به مانع موردنظر رسید، مواد جامد سخت داخل لوله حرکت کرده و آن‌ها را به سوی چاه می‌فرستد.چنانچه گرفتگی‌های سخت در لوله توالت داشتید بهترین و موثرترین روش، استفاده از فنر برقی لوله بازکنی توسط لوله بازکنی اندرزگو است.

استفاده از پمپ تراکم هوا

در صورتیکه لوله فاضلاب به خاطر گرد و خاک بسته شده باشند با روش تراکم هوا لوله بازکنی این مشکل قابل حل است. به این صورت که تلنبه زده می‌شود تا هوا داخل دستگاه متراکم گردد و عقربه روی دستگاه میزان فشار داخل دستگاه را نشان می‌دهد. دهانه این دستگاه را بر روی دهانه لوله قرار می‌دهند و اهرم دستگاه لوله بازکنی کشیده می‌شود تا اینگونه هوای فشرده داخل دستگاه وارد لوله شده و گرفتگی‌های داخل لوله را برطرف کند.

باز کردن لوله با استفاده از مواد شیمیایی

گرفتگی‌های جزئی لوله و برطرف کردن چربی و بوی نامطلوب فاضلاب با مواد شیمیایی لوله بازکنی امکان پذیرند و چنانچه مطابق روش استفاده اندکی از آن‌ها را درون لوله بریزیم بعد از مدتی لوله باز می‌گردد. مواد شیمیایی سرعت آنچنانی در برطرف کردن گرفتگی لوله ندارند و اکثر مواقع احتمال دارد به خوبی عمل نکنند و تنها آسیب برسانند. چراکه زیاد اتفاق افتاده اتصالات لوله را از بین برده‌اند و حتی جان افراد را به خطر انداخته و از لحاظ تنفسی مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

چنانچه اطمینان دارید که گرفتگی لوله جزئی است از مواد شیمیایی استفاده کنید در غیر اینصورت با متخصصین ماهر لوله بازکنی اندرزگو تماس بگیرید تا با تجهیزات کامل و تخصصی برای شما لوله را راحت و سریع باز کنند. یادتان باشد هنگام استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی ماسک و دستکش بپوشید چراکه این مواد از خود گازهای مضری تولید می‌کنند که منجر به مشکلات ریوی می‌گردد. این مواد را به هیچ عنوان در اختیار کودکان قرار ندهید.

ضمانت خدمات شعبه اندرزگو؟ تضمین بافاکتور و رفع گرفتگی 100%
آیا لوله بازکنی با فنر کثیفی دارد؟ خیر بدون کوچکترین کثیفی فوری
پوشش کل محدوده بلوار اندرزگوو با سرویسدهی زیر 20دقیقه
بازکردن انواع لوله با تجهیزات کامل با ماسک و فنرهای تمیز و جداگانه
هزینه بازکردن لوله؟! با نرخ اتحادیه و با کمترین قیمت

رفع گرفتگی به صورت دستی

برای انسداد جزیی لوله بازکنی از تلمبه دستی با یک تکه پلاستیکی نیم دایره‌ای استفاده می‌شود. به عنوان نمونه برای راه آب کف آشپزخانه یا باز کردن چاهک می‌توانید از این ابزار کمک بگیرید. چنانچه خواستید از این وسیله برای برطرف کردن انسداد راه آب استفاده کنید در ابتدا بخش لاستیکی تلمبه را چرب کنید و برروی دهانه چاه قرار دهید و تلمبه بزنید. تلمبه زدن باعث می‌شود تا هوا با فشار به درون مجرای لوله رفته و راه آب باز شود.

با این حال به شما توصیه می‌کنیم تا از طریق سایت ایران تخلیه با لوله بازکنان حرفه‌ای ارتباط بگیرید.

تشخیص پر شدن چاه فاضلاب در اندرزگو

  • از جمله علائم پرشدن چاه فاضلاب مشاهده سوسک و جانوران موذی زیاد در دهانه چاه و راه‌های خروجی از آن است. چنانچه محل زندگی شما از این جانوران پر شد، می‌‌تواند یکی از علائم پر شدن چاه فاضلاب شما باشد.
  • اصولا زمان پرشدن چاه فاضلاب سطح ریزآب در طبقات بالایی افزایش پیدا می‌کند.
  • در زمین‌های شنی احتمال پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین‌های خاکی است. و این به خاطر نشت چربی‌ها و پس ماند صابون‌ها بر کناره چاه است که قوام چاه را بیشتر می‌کند و عامل بازدارنده مکش به زمین است که با تخلیه مرتب چاه امکان جلوگیری از این معضل وجود دارد.
  • روغن‌ها باعث گرفتگی روزنه‌های دیوار چاه می‌شوند و در نهایت چاه زود پر می‌گردد.
  • زمین‌های رسی مثل زمین‌های جنوب تهران دارای آبکش کمتری در مقایسه با دیگر زمین‌ها است که این امر باعث پرشدن زودهنگام چاه می‌شود. چنانچه زمین ساختمان شما از جنس زمین رسی است باید به این نکته مهم دقت کنید.
  • انتشار و ماندگاری بو نامطلوب فاضلاب در ساختمان می‌تواند از جمله علائم پرشدن چاه فاضلاب و حفرچاه تهران منجرمیشود.

لوله بازکنی اندرزگو

علل پرشدن چاه فاضلاب

دیر یا زود، پر شدن چاه فاضلاب بسته به حجم انباره برای چاه اتفاق می‌افتد، اما عوامل سرعت بخشیدن به آن چیست؟

  • گاهی وجود مواد مختلف همچون مو ، پلاستیک ،چربی‌های زیاد و … منجر به ایجاد لایه‌ای ضد آب می‌گردد که این لایه ضد آب پوشاننده تمام کانال چاه است و باعث جلوگیری از نفوذ آب در چاه می‌شود و درنهایت عملیات تخلیه چاه باید انجام شود. در زمین‌های غیر ماسه‌ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک ظاهر می‌شود که به‌خاطر کم قطر بودن چاه و نبود
  • انباری، مادر چاه در زمانی معین پر می‌گردد.
  • در زمین‌های شنی احتمال پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین‌های خاکی است. علت پرشدن این گونه چا‌ه‌ها قوام و ضماری است که از فضولات، کف صابون و چربی‌ها بر کناره دیواره چاه نشست می‌کنند و باعث عدم مکش آب می‌گردند و لایروبی و تخلیه چاه می‌تواند مشکل را رفع کند.

شما عزیزان در اندرزگو از خدمات لوله بازکنی الهیه لوله بازکنی سعادت آباد لوله بازکنی پونک هم میتوانید دیدن کنید.

جمع‌بندی

گرفتگی و ترکیدگی لوله‌ها می‌تواند علل مختلفی داشته باشد اما دلیل این اتفاق هر چیزی که باشد برای ساکنین خانه آزاردهنده است و باعث اختلال در روند عادی زندگی می‌شود. احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما هم چنین مشکلی دچار شود اصلا کم نیست. پس بهتر است قبل از بروز مشکل به فکر راه چاره اساسی برای آن باشید. اولین راه‌حلی که در چنین مواقعی بهتر است به آن مراجعه کنید تماس گرفتن با مرکز لوله بازکنی اندرزگو می‌باشد. متخصصین لوله بازکنی بامهارت و تجهیزات کامل می‌توانند مشکلات شما را در ایمنی کامل حل کنند.

6 پاسخ

  1. سلام و درود عالی بود ممنون از لوله بازکنی اندرزگو???

  2. رفع گرفتگی لوله انجام شد ممنون از لوله بازکنی بلوار اندرزگو♥️?

  3. ♥️?♥️?عالی بود ممنون از ایران تخلیه?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است