بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی هروی پشتیبانی دائم 22778568 بافاکتور فوری ارزان

ایران تخلیه » لوله بازکنی هروی پشتیبانی دائم 22778568 بافاکتور فوری ارزان
لوله بازکنی سعادت آباد

راهنمای مطالعه

4.8/5 - (50 امتیاز)

لوله بازکنی هروی

به طور معمول جهت تغییر مسیر لوله‌کشی فاضلاب در هروی، انواع مختلف زانویی‌ها به کار برده می‌شود که اغلب به‌صورت 45 درجه و 90 درجه است. علاوه بر این، برای جلوگیری از نفوذ گاز فاضلاب و هم چنین حشرات موزی، از سیفون استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید گرفتگی چاه توالت و لوله‌های فاضلاب معمولاً در همین  سیفون‌ها و زانویی‌ها رخ می‌دهد. اما باید بگوییم در اغلب موارد تعمیرات لوله‌کشی فاضلاب برای بازکردن لوله ضرورتی ندارد و با استفاده از روش‌های روش‌های اشاره شده، مشکل گرفتگی رفع خواهد شد. حال سؤال اینجاست، هنگام گرفتگی لوله فاضلاب یا چاه توالت چه کنیم؟ لوله بازکنی هروی به چه صورت عمل می‌کند؟ در این مقاله از سایت ایران تخلیه به بررسی و پاسخ این‌ گونه سؤالات شما عزیزان پرداخته‌ایم هم چنین توضیحات جامعی درباره لوله بازکنی هروی ارائه می‌دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

لوله بازکنی هروی

روش‌ های رفع گرفتگی لوله در مجموعه لوله بازکنی هروی با کیفیت بالا

گرفتگی لوله‌ها می‌تواند از علل مختلفی شایع شود و متأسفانه غالباً با به‌کاربردن روش‌های خانگی و

معمول برطرف نمی‌گردد. در صورت وقوع چنین مشکلی لازم است از افراد متخصص لوله بازکنی هروی بهره ببرید.

روش‌های لوله بازکنی در شرکتی حرفه‌ای مانند ایران تخلیه، بسیار کارآمد است و باعث رفع سریع مشکلات مربوطه می‌شود. چند نمونه از این روش‌ها عبارت‌اند از:

  1. لوله بازکنی با دستگاه فشار هوا
  2. لوله بازکنی با فنر
  3. لوله بازکنی با واترجتبعد از تشخیص گرفتگی لوله توسط نیروی لوله بازکنی تهران ایران تخلیه، با استفاده از روش‌های بالا و به‌وسیله ابزارآلات مخصوص اقداماتی جهت رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب صورت خواهد گرفت. تشخیص بهترین شیوه جهت رفع انسداد مسیر بستگی به محل گرفتگی، شدت انسداد، جنس لوله‌ها و سایر موارد دارد.

صدای مشتریان

رفع گرفتگی با فنر در شرکت لوله بازکنی میدان هروی بدون کثیفی فوری

استفاده از فنر لوله بازکنی هروی برای جهت رفع گرفتگی بسیار مرسوم است که دلیل این امر، قدرت فراوان آن برای باز کردن گرفتگی لوله توالت در مسیرهای نزدیک منتهی به چاه فاضلاب، قدرت بیشتر در جرم‌زدایی و لایروبی آن پس از انجام لوله بازکنی و هم چنین دارابودن مسافت و برد مناسب است. استفاده از فنر لوله چاه باز کنی تضمین بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها جهت بازکردن مسیر گرفتگی در لوله‌های فاضلاب و چاه‌های  توالت ایرانی و فرنگی دارد. اما در نظر داشته باشید، بهتر است در شرایط گرفتگی توالت‌های فرنگی، ازدستگاه لوله بازکنی تراکم هوا استفاده گردد. چرا که فنر لوله بازکنی نوک بسیار تیز و مارپیچ دارد و ممکن است در حین عملیات لوله بازکنی، به توالت فرنگی آسیب بزند. این روش قادر است، انواع لایه‌های چربی، مواد زائد و مو را از دیوارهٔ لوله فاضلاب جدا کند.

خدمات لوله بازکنی هروی با دستگاه تراکم و فشار هوا

دستگاه فشار هوا یا تراکم هوا دستگاهی است که با کمک نیروی فشار باد، باعث باز شدن گرفتگی لوله توالت و فاضلاب می‌شود. برای استفاده از این دستگاه شخص فاعل باید دارای تجربه و مهارت کافی باشد و در صورت استفاده غلط، امکان آسیب به لوله‌کشی فاضلاب وجود دارد. چرا که لوله‌کشی فاضلاب اتصالات زیادی برای تغییر مسیر دارد و در اثر استفاده از لوله بازکنی هروی با فشار هوا امکان گسیختگی و نشتی آب وجود دارد. از مزایای این نوع دستگاه، قدرت بالای آن نسبت به دیگر روش‌ها است؛ اما باید هزینه بیشتری برای این روش پرداخت کنید. جهت عملکرد بهتر و نتیجه مطلوب‌تر باید گرفتگی در قسمت نزدیک سیفون باشد تا از دیگر مسیرهای لوله‌کشی، هوای فشرده خارج نگردد.

لوله بازکنی هروی

دستگاه واترجت لوله بازکنی

باگذشت زمان، رسوبات چربی‌ها و مواد در لوله‌های فاضلاب انباشته می‌شود؛ و به‌تدریج با افزایش رسوبات، مسیر جریان فاضلاب نیز کمتر می‌شود. یکی از روش‌ها برای برطرف‌کردن این رسوبات انباشته شده استفاده از دستگاه واترجت است. دستگاه واترجت به یک شلنگ مخصوص مجهز شده است که این شیلنگ، جریان آب را به‌صورت پرفشار را به دیواره داخلی لوله‌ها پمپاژ کرده تا همه رسوبات لوله‌ها توسط فشارقوی جریان آب شسته شوند و جریان مجدداً در لوله صورت بگیرد.

مراحل تخلیه چاه در لوله بازکنی هروی

پس از بررسی روش‌های رفع انسداد در لوله بازکنی هروی، در ادامه مقاله نیز به مراحل تخلیه چاه هروی می‌پردازیم تا شما را بیشتر با این روش آشنا نماییم.

مرحله اول

در نخستین مرحله تخلیه چاه هروی و بازسازی چاه، باید محل قرارگیری چاه را بیابید سپس باید درب چاه باز شود یا قسمتی از طوقه چاه تخریب شود؛ پس از معلوم شدن انتهای چاه به‌وسیله ماشین تخلیه (ماشین‌های تخلیه چاه 6 تنی و 9 تنی هستند) و با روش دستگاه مکنده، تخلیه چاه صورت می‌پذیرد.

مرحله دوم

اکثر چاه‌های دارای انباری، نیازمند لایروبی توسط نیروی انسانی هستند. در این مرحله شخصی به نام مقتنی که در این  زمینه مهارت و تخصص دارد، به درون چاه رفته و آن را لایروبی می‌کند.

مرحله سوم

در مرحله سوم باید تراش چاه صورت بگیرد؛ این مرحله کف‌تراشی یا تراش چاه نام دارد. شخص مقنی به‌وسیله کلنگ مخصوص چاه، 30 تا 50 سانتی‌متر از خاک را برداشته و بدنه انبار را کلنگ‌زنی کرده تا دفع آب به‌راحتی صورت بگیرد و چاه کارایی خود را به دست آورد.

مرحله چهارم

در این مرحله، باید از ریزش احتمالی چاه با استفاده از کول جلوگیری شود. کول نوعی سازه‌ای بتنی است که مقنی چاه‌کن با چاه را با کول گذاری محکم‌تر کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

مرحله پنجم

در مرحله آخر با جای‌گذاری در چاه و یا تعمیر قسمت تخریب شده طوقه چاره را می‌بندند.

رفع گرفتگی لوله در هروی بدون کثیفی کاری با رعایت نکات بهداشتی
سابقه متخصصین ایران تخلیه بیش از 13سال سابقه
ارزانترین خدمات لوله بازکن هروی تحویل لوله باز شده و بافاکتور اتحادیه
رعایت بهداشت و کار تمیز با دستگاه و فنرهای تمیر فوری
زمان سرویسدهی شعبه هروی زیر 20دقیقه انجام میشود

ارائه خدمات کول گذاری در ایران تخلیه

یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی کول گذاری برای چاه یا همان چاه‌کنی است که باید به‌صورت استاندارد انجام گیرد تا سال‌های طولانی پایدار مانده، خراب نشود و نیازی به تعمیر نداشته باشد هم چنین انتخاب محل حفر چاه نیز مسئله‌ای تخصصی است در حالت کلی، جهت حفر چاه همیشه نیاز به دید کارشناسی وجود دارد  چرا که ممکن است در اثر یک اشتباه کوچک سرمایه فراوانی از بین برود و حتی در شرایطی خسارت‌های جانی نیز ایجاد می‌شود. پس به مراکز لوله بازکنی هروی اعتماد کرده و از ‌آنها برای حفر چاه تهران و کول گذاری در خواست کمک نمایید. افرادی که بدون تجربه کافی اقدام برای کندن چاه و کول گذاری می‌نمایند باید انتظار هرگونه خطا و  خسارتی را داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این موضوع باید به‌صورت تضمینی انجام گیرد تا در صورت بروز خطا یا مشکل بتوان دراسرع‌وقت آن را حل نمود؛ بنابراین در صورت نیاز به چنین خدماتی می‌توانید از سایت ایران تخلیه کمک بگیرید. 

لوله بازکنی هروی

عوامل ایجاد گرفتگی در لوله‌های فاضلاب چیست؟

شاید شما نیز بارها شاهد معضل مسدودشدن لوله فاضلاب و عدم عبور آب از آن بوده‌اید. اما علل و عوامل وقوع این اتفاق چیست؟ باید بگوییم انسداد در لوله‌های فاضلاب امری عادی است. چرا که با ورود اجسام دیگر در مسیر عبور آب و فاضلاب امکان انسداد در آنها فراهم شده و در صورت عدم جریان آب، این اجسام و مواد در پیچ‌وخم لوله‌ها انباشته خواهند شد و سرانجام مسیر عبور آب و سایر مواد را خواهند بست. در صورت ادامه وضع به همین منوال، مواد اضافی باعث گرفتگی کامل لوله‌ها می‌شود. پس در نظر داشته باشید در صورت ورود اشیای اضافی به داخل فاضلاب، احتمال گرفتگی لوله وجود دارد. برای مثال در فاضلاب حمام عمدتاً، موادی مانند صابون، مو، سفیداب، چربی و دستمال کاغذی از عوامل شایع ایجاد انسداد هستند و در سینک ظرف‌شویی نیز، ورود باقی‌مانده غذا، پوست میوه‌ها، انباشت روغن و چربی و هم چنین تفاله چای منجر به گرفتگی لوله‌ها می‌گردد. ورود خاک سنگ و فضولات نیز از دیگر عوامل گرفتگی و انسداد لوله‌ها مطرح می‌شود.

خدمات لوله بازکنی هروی 100%تضمینی برای مخاطبان عزیز

  • رفع انسداد لوله فاضلاب
  • باز کردن انسداد لوله حمام و توالت
  • برطرف‌کردن انسداد توالت ایرانی و توالت فرنگی
  • برطرف‌کردن رطوبت و نم ساختمان
  • ازبین‌بردن بوی نامناسب از خانه و آشپزخانه
  • برطرف‌کردن گرفتگی لوله و سیفون فاضلاب
  • باز کردن انسداد ایجاد شده در سینک ظرف‌ شویی و روشویی سرویس بهداشتی
  • برطرف‌کردن گرفتگی در کف‌شور حمام، سرویس بهداشتی و پارکینگ
  • برطرف‌کردن نشتی ساختمان با دستگاه
  • حفر چاه فاضلاب
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
  • نوسازی چاه‌های کهنه
  • نصب‌کردن توالت فرنگی و توالت ایرانی
  • لوله‌کشی فاضلاب ساختمان
  • تخلیه‌کردن چاه به‌وسیلهٔ پمپ لجن‌کش

سؤالات متداول

  1. علت گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

در پاسخ باید گفت شایع‌ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب و توالت، بروز مشکلاتی در چاه فاضلاب و یا گرفته‌شدن لوله‌های ساختمانی است. در حمام نیز دلایلی مثل انداختن موادی مانند صابون یا دستمال کاغذی باعث گرفتگی لوله می‌شود که جای نگرانی ندارد.

  1. چه عواملی در پرشدن چاه تأثیر دارد؟به‌طورکلی باید بیان کنیم عواملی مانند قطر و عمق چله؛ جنس زمینی که چاه در آن حفر شده و انباره چاه در پرشدگی آن مؤثرند. در شرایطی نیز، با افزایش تعداد طبقات ساختمان، چاه دیگری برای تخلیه در نظر گرفته نمی‌شود و ورودی چاه افزایش می‌یابد.برای خدمات بیشتر متیوانید از لوله بازکنی پاسداران لوله بازکنی قیطریه لوله بازکنی شهران لوله بازکنی سعادت آباد هم استفاده کنید

7 پاسخ

  1. سلام خوب انجام شد تاسیسات ممنون ازتون

  2. تمیز و بدون کنده کاری انجام شد لوله بازکنی مرسی

  3. سلام خداروشکر ک رضایت شمارو جلب کردیم

  4. واقعا عالی بود مرسی از ایران تخلیه

  5. سلام از خدمات لوله بازکنی هروی ممنونم ک کارشون تمیز بود👏⚘👏

  6. سلام از شعبه لوله بازکنی هروی ممنونم ک کارتون تمیز بود مچکرم♥️♥️♥️♥️♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است