بازکردن انواع لوله با دستگاه پیشرفته✔ارائه فاکتور+بعد از اتمام کار سرویسدهی زیر ۲۰ دقیقه🛵

لوله بازکنی کامرانیه تهران بافاکتور 22778568فوری پشتیبان دائم

ایران تخلیه » لوله بازکنی کامرانیه تهران بافاکتور 22778568فوری پشتیبان دائم
لوله بازکنی خیابان انقلاب

راهنمای مطالعه

4.8/5 - (55 امتیاز)

لوله بازکنی کامرانیه

در این مقاله از سایت ایران تخلیه قصد داریم تا بیشتر با لوله بازکنی کامرانیه تهران آشنا شویم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هزینه لوله بازکنی کامرانیه با فنر براساس متراژ

عامل گرفتگی گرفتگی چاه در بعضی موارد به ویژه در آپارتمان‌ها احتمال دارد در عمق بیشتر باشد؛ و با فنر زنی لوله فاضلاب برطرف نشود؛ و نیاز باشد از فنر لوله بازکنی طولانی‌تری استفاده شود.

برای فنر زدن چاه در عمق زیاد باید از فنر دارای ضخامت و طول بیشتری استفاده شود. برای فنر زدن چاه با فنر طویل، کار و زمان بیشتر نیازمند هست؛ و بطور قطع دستمزد سرویسکار به نسبت کارِ بیشتر، افزایش می‌یابد و این نرخ توسط اتحادیه میباشد. به همین علت قیمت فنر زدن چاه در این موارد بیشتر از موارد معمول می‌باشد.

لوله بازکنی کامرانیه
لوله بازکنی کامرانیه

نحوه لوله بازکنی و چاه بازکنی در لوله بازکنی کامرانیه

از ابزارها و دستگاه‌های مختلفی برای رفع گرفتگی چاه و لوله‌‌های فاضلاب استفاده می‌شود که هر یک برای برطرف کردن انواع مختلف گرفتگی‌ها کاربرد دارد.

در ادامه با هر یک از لوازم مورداستفاده در لوله بازکنی و نحوه کار آن‌ها آشنا می‌شویم.

دستگاه لوله بازکنی با فنر

ابزاری که برای باز کردن لوله فاضلاب با فنر استفاده می‌‌شود دستگاه لوله بازکنی فنری است. این دستگاه دارای یک الکترو موتور و یک فنر است؛ که به نام فنر برقی لولِه بازکنی هم معروف است.

دستگاه لوله بازکنی با فنر، فنر را به حرکت وا می‌دارد؛ و فنر در زمان گردش که سَری ویژه هم دارد به داخل لوله گرفته ‌شده هدایت می‌شود. فنر در زمان گردش عامل گرفتگی را رفع می‌نماید.

نکته قابل توجه: بکار بردن فنر چاه باز کن در زمان چاه بازکنی نیازمند داشتن مهارت و تجربه است. در غیر این صورت احتمال دارد موجب آسیب به فرد و یا لوله‌‌ها گردد.

انواع سر فنر لوله بازکنی

با توجه به شدت و نوع گرفتگی لوله فاضلاب از سَر های متنوع برای رفع گرفتگی استفاده می‌گردد. برای مثال سری مورد کاربرد برای برطرف کردن رسوبات جداره لوله‌‌های فاضلاب از سری از برطرف کردن جسم سخت مثل صابون متفاوت است.

فنر لوله بازکنی با دریل

بعضی از انواع فنرها امکان اتصال به دریل را دارند. برای فنر زدن لوله فاضلاب با دریل ابتدا فنر به یک دریل اتصال پیدا می‌کند؛ و دریل با چرخاندن فنر در درون لوله، گرفتگی‌ها آن را رفع می‌نماید.

نکته قابل‌توجه احتیاطی : هنگام استفاده از فنر لوله بازکنی با دریل باید تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید؛ و لازم است تا با کمترین دور دریل کار صورت پذیرد. از آنجایی که در دور بالا احتمال رها شدن فنر وجود دارد؛ ممکن است باعث حادثه گردد.

فنر لوله بازکنی خانگی

چنانچه خودتان وقت و حوصله رفع گرفتگی لوله فاضلاب را داشته باشید، این امکان فراهم است تا از فنرهای چاه بازکن خانگی استفاده نمایید. این ابزار یک فنر در سایزهای گوناگون است که هدایت آن باید با دست به درون لوله فاضلاب صورت گیرد. فنر لوله بازکنی خانگی با حرکت رفت و برگشتی با دست، عمل گرفتگی را برطرف می‌کند.

قابل‌توجه است که این روش تنها برای گرفتگی‌های خفیف و غیرعمقی می تواند بکار برده شود. در غیر این صورت لازم است تا کار را به لوله بازکنی کامرانیه بسپارید.

لوله بازکنی کامرانیه

لوله بازکنی کامرانیه با دستگاه تراکم هوا

در بعضی از موارد؛ اگر برای رفع گرفتگی فاضلاب و یا برطرف کردن گرفتگی چاه توالت بکاربردن فنر برقی جواب نداد، باید دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا بکاربرده شود.

دستگاه لوله بازکُن تراکم هوا با فشرده‌ سازی هوا و هدایت هوای متراکم به داخل لوله گرفته‌ شده عامل گرفتگی را برطرف می‌نماید. به همین خاطر آن را به نام دستگاه لولِه بازکُن بادی نیز می‌شناسند.

نکته قابل‌توجه: در این شیوه چاه بازکنی پیش از شروع کار لازم است سایر مسیرهای باز سیستم فاضلاب ساختمان را بگیرید. تا اینگونه آب موجود در سیفون بالا نزند؛ و همینطور فشار هوا به‌ شکل کامل به طرف محل گرفتگی لوله منتقل شود. تا عامل گرفتگی سریع‌تر برطرف گردد.

دستگاه واترجت لوله بازکنی

لوله‌های فاضلاب با گذشت زمان با رسوبات چربی‌ها و مواد درون در فاضلاب انباشته می‌شود؛ و کم کم با افزایش رسوبات، مسیر جریان فاضلاب کمتر می‌شود. برای برطرف کردن این رسوبات می‌ توان از دستگاه واترجت استفاده نمود.

دستگاه واترجت مجهز به یک شلنگ مخصوص است که جریان آب پر فشار را به دیواره داخلی لوله‌ها پمپاژ می‌‌نماید. همه رسوبات لوله‌ها  توسط جریان فشار قوی آب شسته می‌شود.

یادتان نرود از طریق تماس با لوله بازکنی کامرانیه، متخصصان لوله بازکنی کامرانیه خوشان را به محل موردنظر برای کمک می‌رسانند.

مواد لوله بازکنی کامرانیه چیست؟

در بین خانم‌ های خانه‌ دار بکاربردن انواع محلول‌های لوله بازکن و چاه بازکن امری رایج است. به همین علت لازم است به چند نکته مهم را در این مورد، توجه داشته باشید:

  • در صورت استفاده، باید از محلول‌های لوله بازکن غیر اسیدی استفاده نمایید. چراکه محلول‌های اسیدی برای سلامتی‌ تان بسیار زیان‌آور هستند. چراکه که بخار آن باعث آسیب دیدن ریه‌ها می‌شود؛ و همچنین ممکن است باعث خوردگی لوله‌ها گردد.
  • اصولا بکاربردن محلول لوله بازکن قوی این قابلیت را ندارد تا به‌ طور کامل گرفتگی‌ها را برطرف کند. به همین علت احتمال گرفتگی دوباره لوله‌ها و یا عدم برطرف شدن کامل گرفتگی وجود دارد. از همین رو بهتر است از ابتدا دستگاه لوله بازکنی را برای برطرف کردن گرفتگی فاضلاب بکار ببرید.مواد لولِه بازکُنی شامل ترکیبات شیمیایی زیان آور برای محیط ‌زیست هستند. این مواد درنهایت از راه چاه فاضلاب به جریان آب‌های زیرزمینی راه پیدا می‌کنند.

لوله بازکنی با جوش‌شیرین و سرکه

یک شیوه سریع و خانگی برای چاه بازکنی و برطرف کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب، بکاربردن جوش‌ شیرین و سرکه هست؛ که می‌تواند به ‌عنوان محلول لوله بازکن ظرف‌ شویی هم بکارگرفته شود.

در این روش لازم است تا ابتدا اندکی جوش ‌شیرین به درون سیفون بریزید؛ و سپس اندک مقداری سرکه روی آن ریخته و سریع در پوشی برروی آن بگذارید تا هنگام واکنش دادن سرکه و جوش ‌شیرین، محلول بدست آمده به بیرون نریزد. حدود نیم ساعت بعد یک پارچ آب جوش نیز بریزید تا لوله‌ها شسته شود.

در انتها توصیه ما به شما تماس با کادر لوله بازکنی کامرانیه است. نیروی ماهر لوله بازکنی کامرانیه می‌‌توانند در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.

فاکتورهای مؤثر بر هزینه لوله بازکنی کامرانیه

اگر فکر می‌کنید رفع گرفتگی لوله فاضلاب تنها یک فنر زدن لوله فاضلاب ساده است؛ و به همین علت انتظار دارید هزینه لوله بازکنی ارزان باشد، سخت در اشتباهید.

ادامه مطلب فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه خدمات را مطالعه کنید تا موضوع کاملا برای شما روشن گردد.

مدت ‌زمان برطرف کردن گرفتگی لوله و چاه بسته به سختی گرفتگی

چنانچه چاه فاضلاب و لوله شدت گرفتگی سختی داشته  باشند، معمولا زمان بیشتری برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب لازم است. احتمال دارد برخی از موارد گرفتگی‌ها با یک‌بار فنر زدن لوله فاضلاب برطرف شود؛ و در سایر موارد ممکن است نیاز به کاربرد فنر لوله بازکنی بلندتری باشد.

مواردی هم پیش می‌آید که ممکن است گرفتگی چاه با فنر زدن لوله فاضلاب برطرف نشود؛ و لازم باشد دیگر ابزارهای لوله بازکنی بکاربرده شود؛ همچون دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا یا واترجت و غیره. بدون شک در این صورت به تناسب مدت ‌زمان کار، هزینه مربوطه افزایش می‌‌یابد.

هزینه فنر زدن لوله فاضلاب

استفاده از فنر مخصوص رایج‌ترین روش چاه بازکنی است. فنرزنی فاضلاب اصولا با کمک دستگاه لوله بازکٌنی با فنر صورت می‌پذیرد.

بعضی اوقات با یکبار فنر زدن عامل گرفتگی برطرف می‌شود. ولی مواردی هم پیش می‌آید که عامل گرفتگی با یکبار فنر زدن رفع نشود. قیمت فنر زدن لوله فاضلاب در این صورت به تعداد دفعات فنر زنی محاسبه می‌شود.

و اگر لوله‌های فاضلاب ساختمان دارای بیش از یک مورد گرفتگی باشد، هزینه لوله بازکنی کامرانیه برای هر کدام جداگانه خواهد بود. برای مثال هم لوله فاضلاب حمام و هم لوله سینک ظرف شویی گرفته باشد.

لوله بازکنی کامرانیه

علت انسداد لوله فاضلاب ساختمان از کجا ست؟

 در این مقاله از سایت ایران تخلیه و لوله بازکنی تهران می‌خواهیم بفهمیم چه عواملی باعث میشه لوله‌های فاضلاب گرفته شود.

همیشه می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است. پس اجازه دهید با مهم‌ترین فاکتورهای گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشنا شویم. تا اینگونه کمتر به دردسرو هزینه لوله بازکنی گرفتار شوید.

مهم‌ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب را در ادامه می‌آوریم:

ریختن روغن و ته‌مانده غذا به داخل سینک ظرف‌شویی در هنگام شستن ظروف

ممکن است در نگاه شما این مسئله آنچنان جدی نباشد و فکر کنید که روغن و ته‌مانده غذا به ‌راحتی از لوله‌‌های فاضلاب آشپزخانه عبور می‌کنند و مشکل‌ ساز نخواهند بود؛ اما روغن منجر به چرب شدن دیواره لوله‌‌ها می‌شود و باگذشت زمان ته‌مانده غذا به دیواره لوله می‌چسبد و باعث گرفتن کامل لوله می‌شود. از این ‌رو پیشنهاد می‌دهیم به هیچ عنوان باقیمانده غذا، پسماند روغن، تلف قهوه و چای و… را داخل سینک نریزید. تا احتمال گرفتگی لوله‌ها کمتر گردد.

عواملی مثل پسماند مواد غذایی و یا بعضی موارد دیگر که هر چند وقت یکبار باعث مشکلاتی می‌شوند را می‌توانید از طریق تماس با لوله بازکنی کامرانیه به راحتی برطرف نمایید.

برداشتن توری کف شورها

به هیچ عنوان توری کف شورهای حمام، توالت و آشپزخانه را بر ندارید. یکی از علت‌های شایع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، افتادن صابون، در بطری شامپو و… به داخل لوله‌های فاضلاب است.

با رعایت این نکات ساده، نیازی به خدمات لوله بازکنی در کامرانیه نخواهید داشت.

رفع گرفتگی انواع لوله کامرانیه با دستگاه و فنر برقی پمپ باد فوری
بازکردن لوله بدون خراب فوری بدون کوچکترین کثیفی با رعایت بهداشت
پوشش کل محله کامرانیه با سرویسدهی زیر20دقیقه
رفع گرفتگی لوله چقدر زمان میبرد؟ زیر ۲۰ دقیقه با دستگاه انجام میشود
بازکردن انواع گرفتگی لوله فنر بلند واتر جت پمپ باد و دستگاه برقی

لوله بازکنی کامرانیه

انسداد کف شور آشپزخانه و یا کف شور حمام در لوله بازکین کامرانیه شمالی و جنوبی

یک دیگر از مشکلاتی که احتمال دارد با آن برخورد کنید، گرفتگی کف شور حمام و یا آشپزخانه است. عللی نظیر چربی‌ها و یا مو و … باعث می‌شود که لوله‌ها دچار گرفتگی گردند و به لوله بازکنی نیاز پیدا کنید. برای برطرف نمودن گرفتگی‌ها نیاز به تجهیزات و لوازم خاص است. شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات این گرفتگی را برطرف کنید.

انسداد کف‌شور پارکینگ

یکی از مکان‌هایی که به علت وجود آلودگی‌هایی مثل گرد و غبار و یا روغن ماشین دچار گرفتگی می‌شود کف شور پارکینگ است. برای برطرف کردن این مشکل نیز می‌توانید از کارشناسان لوله بازکنی کامرانیه کمک بگیرید

خارج کردن لوازم و اشیا قیمت

بعضی از اوقات به علل مختلف احتمال دارد که بعضی  از اشیا و یا لوازم قیمتی شما مثل طلا یا تلفن همراه درون چاه و یا لوله فاضلاب گیر کند. در این زمان با کمک برخی از تجهیزات مثل دستگاه مکنده می‌توانید این اشیا را دوباره به دست آوردید.

انداختن دستمال توالت به درون سیفون توالت

بعضی از افراد با این تصور که دستمال توالت از درون سیفون عبور می‌کند، آن را به داخل توالت می اندازند! اما همین می‌تواند باعث انسداد مسیر لوله توالت شود.

در مواردی هم دیده‌ شده است که نوار بهداشتی از جمله عوامل گرفتگی لوله توالت فرنگی و سنتی بوده است. پیشنهاد ما برای جلوگیری از انسداد لوله فاضلاب توالت با چنین مواردی، قرار دادن یک سطل زباله در توالت است.

شما عزیزان از شعبه های لوله بازکنی اختیاریه لوله بازکنی قیطریه لوله بازکنی نیاوران لوله بازکنی پونک هم میتوانید در صورت نیاز استفاده کنید.

استاندارد نبودن قطر لوله‌های فاضلاب

عدم رعایت شیب‌دهی درست لوله‌ها در هنگام لوله کشی ساختمان از جمله عوامل دیگر انسداد است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با فاکتورهای موثر بر هزینه لوله بازکن کامرانیه، عوامل گرفتگی لوله‌ها و راه‌ها جلوگیری از این مسئله در اختیارتان قرار دهیم.

14 پاسخ

  1. سلام ممنون از لوله بازکنی کامرانیه??کارتون تمیز و قیمتتون هم خوب بود ممنون ازتون?

  2. سلام صبح بخیر دیشب اومدید کارمونو انجام دادید واقعا کارتون خوب بود ایشالا موفق باشید?⚡

  3. عالییییی ممنون از خدمات لوله بازکنی ایران تخلیه??????

  4. عالی تو این زمینه عالی هستین واقعا 🤍👌✔

  5. سلام از لوله بازکنی کامرانیه ممنونم بابت ارائه کار تمیزشون💛♥️

  6. سلام از خدمات خوبتون تشکر میکنم رفع گرفتگی لوله ناودان بدون مشکل انجام شد

  7. سلام و درود و خسته نباشید زیر سینک گرفتگی خواسم بدونم اگه فنر بخوره باعث شکستگی لوله میشه؟

  8. سلام به سایت خوب ایران تخلیه شما برای باز کردن لوله از چه وسیله ای استفاده میکنید ممنون میشم بگید !!!؟

  9. سلام وقت بخیر اقای سبزواری با پمپ باد و فنر و دستگاه برقی انجام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی برداری ممنوع است